توجه به افزایش سرعت فعالیت های عمرانی در شهر همدان+تصویر

رئیس شورای شهر همدان با تاکید بر توجه به افزایش سرعت فعالیت های عمرانی در شهر، گفت: بوستان بانوان با 10 میلیارد تومان اعتبار در منطقه 4 شهر ساخته می شود.

خبرگزاری تسنیم از همدان، محمود مسگریان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از زمین ورزشی بوستان نشاط واقع در کوی کوثر همدان، اظهار داشت: خاطرم هست همزمان با آغاز ساخت مسجد الزهرا، مجاور بوستان نشاط شهرداری منطقه 4 همدان ساخت مسجدی در یکی از مناطق برخوردار همدان آغاز شد، اما این مسجد با عشق مردم به اسلام  و آرمان های نظام اسلامی با تامین هزینه از النگو و انگشتر بانوان این منطقه تمام شد، اما آن مسجد هنوز تمام نشده بود.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)،بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری فضای بسیار خوبی برای مردم منطقه در مجاورت مسجد کوی کوثر هستیم تا اهالی بتوانند از فضای اوقات فراغت خود به خوبی بهره ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: هر چقدر به توسعه این فضا های شهری بیشتر توجه شود به لحاظ جسمی و عقلی برای تکامل انسان ها تلاش شده که با رضایت خدا و خلق خدا همراه است.

مسگریان با اشاره به سال پایانی این دوره از فعالیت شورای شهر همدان، به متولیان مدیریت شهرداری یاد آور کرد: باید سرعت بیشتری به  برنامه ریزی ها برای بهره برداری و در اختیار مردم قرار دادن زیرساخت های شهری بدهند.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به توجه هر چه بیشتر به عمران آبادانی منطقه و محلات آن، گفت: برای ساخت و تجهیز زمین ورزش کوی کوثر همدان مجاور بوستان نشاط 1.8 میلیارد تومان هزینه شده است که مجموعه مکملی برای سایر فضا های ایجاد شده مانند بوستان، مسجد و فرهنگسرای مجاور است.

بهبود وضعیت عمرانی کوی کوثر همدان

علی طهماسبیان با تبریک سالروز ازدواج خجسته حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: غیر از این فعالیت عمرانی در منطقه چهار شاهد بهره برداری از کندرو 300 متری آن با هزینه کرد 600 میلیارد تومان به همراه پوشش رودخانه و دیوار کشی آن بودیم.

وی افزود: از دیگر فعالیت های عمرانی این محدوده شهری همدان ساخت دومین بوستان بانوان شهر همدان با وسعت 1.5 هکتار است که منتظر دریافت تایید های مرتبط هستیم و این بوستان در بخشی از زمین 5 هکتاری پیش بینی شده ساخته خواهد شد.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با تاکید همه بر توزیع عادلانه امکانات شهری از کم برخوردار بودن این منطقه مدیریت شهر سخن گفت و افزود: به رغم این محدودیت شهرداری منطقه تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت عمرانی منطقه انجام داده است.

وی اظهار داشت: نمونه و مصداق این سخن اجرای پیاده رو سازی 500 الی 600 متری در کوی کوثر با  هزینه کرد 1.5 میلیارد تومان و هزینه کرد 10 میلیارد تومانی پیش بینی شده برای ساخت بوستان بانوان شهر در این محدوده شهری است.

انتهای پیام/

نظرات

captcha