عضو شورای شهر تبریز:

مشکلات تراکتور در فضای آرام حل شود

ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای شهر تبریز با تأکید بر اینکه به جای تقابل باید همگام شویم، گفت: مشکلات تراکتور باید در فضای آرام و به دور از تنش بررسی و حل شود.

فریدون بابایی اقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت این روزهای تیم فوتبال تراکتور، اظهار کرد: باتوجه به درخواست هواداران، باشگاه تراکتور حدود یک ماه است که در معرض فروش قرار گرفته و طبق پُرس وجویی که انجام داده ام، بخش خصوصی یا دولتی برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی نکرده است. سپری شدن فرصت طلایی نقل و انتقالات و مشخص نبودن وضعیت تراکتور نگران کننده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان اعضای شورای شهر نمی توانیم برای یک مجموعه خصوصی تعیین تکلیف کنیم، ولی همه ما تراکتور را دوست داریم و برای رفع مشکلات این تیم باید همگام شویم.

بابایی اقدم با بیان اینکه همواره پیگیر وضعیت تراکتور هستم، ادامه داد: من از نزدیک با آقای زنوزی ارتباطی ندارم. قدردان تمامی سرمایه گذاران حوزه ورزش هستیم که به احترام طرفداران هزینه می کنند. هواداران تراکتور می خواهند پس از سال ها تیمشان به قهرمانی دست یابد و به نظرم راهکار این است که موضوع تراکتور دور از فضای تنش و توهین و در آرامش حل شود.

وی ادامه داد: من مشکلات تراکتور را در جلسه شورای شهر نیز مطرح خواهم کرد و می خواهم جلسه ای مشترک بین اعضای شورا با آقای زنوزی برگزار شود تا مشکلات را بررسی کرده و برای رفع آن ها همگام شویم. حیف است تیم نباید فرصت را از دست بدهد. همه می دانیم دولت طبق اصل 44 قانون اساسی به دنبال سبک سازی بدنه خود و خصوصی سازی است و باید واقع بین باشیم. مجموعه شهرداری تبریز  بعنوان نهاد عمومی غیردولتی، به دلیل انبوهی از چالش های شهری توان باشگاهداری در لیگ برتر را ندارد. اولویت اول ما در حوزه ورزش، افزایش سرانه ورزش شهر تبریز است که از این حیث در بین کلانشهرها فقیرترین هستیم.

بابایی اقدم خاطرنشان کرد: فارغ از نام اشخاص، به نظرم باید کمک حال و قدردان سرمایه گذاران شهرمان باشیم و برای رفع مشکلات تراکتور پا پیش بگذاریم. من از زمان شورای چهارم حضور دارم و پیش از خصوصی سازی با تصویب برخی لوایح به تراکتور کمک می کردیم، ولی بعد از خصوصی سازی هیچ کاری برای باشگاه تراکتور انجام نداده ایم، این بار باید پیش قدم شویم. تراکتور دلخوشی مردم آذربایجان بوده و ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم موانع و مشکلات این باشگاه را رفع کنیم.

انتهای پیام

نظرات

captcha