850میلیارد ریال طرح گردشگری در گچساران در دست اجراست

رحیم خردمند روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی و واحدهای پذیرایی بین راهی در مناطق روستایی و شهری گچساران در دست ساخت است 85تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. وی بیان کرد: همچنین مرکز سرگرمی ، تفریحی و گردشگری گچساران در زمینی به مساحت چهار هزارو 100 متر با پیشرفت 75 درصد در دست اجراست.

رحیم خردمند روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی و واحدهای پذیرایی بین راهی در مناطق روستایی و شهری گچساران در دست ساخت است 85تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی بیان کرد: همچنین مرکز سرگرمی ، تفریحی و گردشگری گچساران در زمینی به مساحت چهار هزارو 100 متر با پیشرفت 75 درصد در دست اجراست.

خردمند ابراز کرد: این طرح با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال در دست ساخت می باشد که تاکنون 25 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی این اداره به سرمایه گذار پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: طرح مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی خیرآباد با اعتبار 150 میلیارد ریال با اشتغالزایی 12 نفر در دست اجراست.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران گفت: تاکنون به این طرح گردشگری 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

خردمند ابراز کرد: طرح خدمات بین راهی خان علی پور لیشتر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد و 160 میلیارد ریال در دست ساخت است.

وی میزان اشتغالزایی این طرح را 12 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این طرح 45 میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است.

خردمند تصریح کرد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی تلخاب شیرین با 110 میلیارد ریال اعتبار با اشتغالزایی 12 نفر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت سه هزارو 400 متر در دست اجراست.

خردمند ابراز کرد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی خداخواست ربیعی با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 2 هزارو 800 متر در دست ساخت است .

وی ادامه داد: میزان اعتبارات این طرح گردشگری 190 میلیارد ریال می باشد که تاکنون 25 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تکمیل آن پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران گفت: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عادل امینی در زمینی به مساحت پنج هزار متر در دست ساخت است.

وی میزان اعتبارات این طرح را 90 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای این طرح پرداخت شده است.

خردمند گفت: بیش از 15زیرساخت گردشگری شامل اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی، واحدهای پذیرایی بین راهی، سرویس های بهداشتی، بوم گردی، کمپ های اقامتی و باغات تفریحی در این شهرستان وجود دارد.

نظرات

captcha