اعلام آمادگی 40 هیئت مذهبی برای حضور در جشن غدیر

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر خرم آباد گفت: تاکنون 40 هیئت مذهبی برای حضور در جشن بزرگ غدیر اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ایکنا از لرستان، مسلم رضایی، دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر خرم آباد، امروز 19 خرداد ماه، در سومین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید سعید غدیرخم، که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: تاکنون 40 هیئت مذهبی برای حضور در جشن بزرگ غدیر اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت عفاف و حجاب نیز با اعلام کانون های بانوان 12 غرفه با موضوعات مختلف آموزش خیاطی، مشاوره ازدواج و زنان و زایمان و مامایی و جمعیت و در صورت آماده سازی زیر ساخت ها غرفه خیاطی، غرفه پزشکی مخصوص بانوان خواهند داشت، ادامه داد: در کل استان133 موکب اربعین در مجوز دارند و 13 موکب بدون مجوز هستند.  حدود 45 موکب در خرم آباد هستند که تاکنون 20 موکب اعلام آمادگی کردند.

رضایی با اشاره به اینکه ستاد مردمی عید غدیر 14 کمیته دارد، گفت: از طریق کمیته مداحان و ستایشگران نزدیک 50 مداح برای مولودی خوانی هماهنگ شده است، همچنین موکب شهدای کارگر را خواهیم داشت و بحث اطلاع رسانی به کارگران و بازنشستگان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیز توسط کمیته کارگران و بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نظرات

captcha