فرماندار بهار:

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار بزودی

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار ظرف هفته آینده خبر داد.

مجتبی فیض اللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: از اواسط سال گذشته در بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات لازم در شهرستان انجام و در روستاها سند به نام راه و شهرسازی انتقال پیدا کرد و کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج آن را  تایید کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله تقسیم نامه هستیم، افزود: با مکتوب شدن تقسیم نامه ها به صورت گروه ساخت زمین های مورد واگذار شده و در 4.5 طبقه ساخت و سازهای آن شروع می شود.

فیض اللهی با اشاره به اینکه کارهای طرح نهضت ملی مسکن از سال گذشته در شهرستان آغاز شده و امسال این امر به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: در شهر بهار برای طرح نهضت ملی مسکن  40 هکتار زمین تامین شده که از این میزان 35  هکتار را به محدوده الحاق کردیم و  17  هکتار آن تملک شده و هفت هکتار  نیز در محدوده بوده است.

وی اضافه کرد: در شهر لالجین هم هفت هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن تامین و الحاق به محدوده صورت گرفته است که بعد از مکتوب کردن تقسیم نامه، واگذاری آن به متقاضیان نهایی انجام خواهد شد.

فیض اللهی تعداد تایید نهایی شدگان متقاضیان مسکن ملی شهر بهار را از 3800 ثبت نام کننده، 3300 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در شهر لالجین هم 420 نفر تایید نهایی شده اند ضمن اینکه در شهرهای صالح آباد و مهاجران هم متقاضیانی داشته ایم که 40 یا 30 نفر از آنها تایید شده است.

وی  با بیان اینکه در شهر صالح آباد زمین به صورت گروه ساخت واگذار شده است و متقاضیان در حال حاضر مشغول به ساخت و ساز هستند، افزود: با مکتوب شدن تقسیم نامه ها از هفته آینده  آغاز عملیات اجرایی واحدهای گروه ساخت در شهرستان بهار آغاز می شود.

فرماندار بهار یادآور شد: علاوه بر طرح ملی مسکن،  پروژه 120 واحدی مسکن مهر مربوط به دولت گذشته وجود داشته که اصلاحات آن انجام  و ساخت و ساز آن آغاز شده که در مرحله عملیات اجرایی احداث سقف طبقه دوم است.

انتهای پیام

نظرات

captcha