قاضی زاده هاشمی: مسوولان بیناد شهید در مسیر راهپیمایی 22بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روز 22 بهمن بنیاد شهید در سراسر کشور میز خدمت خواهد داشت و ایثارگران و خانواده محترم شهدا در مسیر راهپیمایی می توانند با مدیران بنیاد ارتباط داشته باشند و پیگیر مسائل خود باشند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هر ساله ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ایام الله دهه فجر ستاد متمرکزی را تشکیل می دهیم که این ستاد برنامه ریزی برنامه های دهه فجر را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر در بنیاد شهید از گلزار شهدا شروع می شود و در طی روزهای دهه فجر برنامه های مختلفی را داریم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ما معمولاً در جشنواره فیلم فجر با چند فیلم سینمایی شرکت می کنیم که امسال با 5 فیلم در جشنواره حضور داشتیم که 3 فیلم از آنها به مرحله مسابقه راه پیدا کرد.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: بنیاد شهید جدا از جشنواره فیلم فجر در تمام جشنواره های دهه فجر اعم از جشنواره تئاتر و موسیقی حضور فعال دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ما در بنیاد شهید در حوزه کتاب هم 180 تالیف جدید داشتیم.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: امسال نیز همچون سالهای گذشته حضور خانواده شهدا و ایثارگران را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت.

وی گفت: روز 22 بهمن بنیاد شهید در سراسر کشور میز خدمت خواهد داشت و ایثارگران و خانواده محترم شهدا می توانند در مسیر راهپیمایی با مدیران بنیاد ارتباط داشته باشند و پیگیر مسائل خود باشند.

پایان پیام/

نظرات

captcha