نوروزی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک واجب عینی است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک واجب عینی عنوان و تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، نشان خواهد داد که ملت ایران در برابر استکبار و رژیم صهیونسیتی ید واحده است.

حسن نوروزی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مشارکت و حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک امر واجب تعیینی و عینی است؛ چراکه این حضور وحدت بخش موجب تقویت بنیه های ولایت فقیه، نظام اسلامی و روحیه مقاومت در جهان می شود.

وی با بیان اینکه «حضور در راهپیمایی 22 بهمن تبیین گر راه امامین انقلاب است»، افزود: با توجه به شرایط امروز منطقه و تحولات آن، می طلبد که مردم انقلابی و سخت کوش ایران و دل دادگان به اهل بیت (ع) بار دیگر حضور همگانی و انسجام ملی خود را نشان دهند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: امروز شاهد حضور آمریکا در منطقه و جنایات رژیم صهیونسیتی در جنگ و درگیری با جبهه مقاومت و به شهادت رساندن فرزندان مقاومت هستیم؛ از سوی دیگر نیز رژیم صهیونیستی هر روز در حال تهدید کردن ایران و دعوت از آمریکا برای رویارویی مستقیم با ایران است؛ در این شرایط حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، نشان خواهد داد که ملت ایران در برابر استکبار و رژیم صهیونسیتی ید واحده است.

انتهای پیام

نظرات

captcha