عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در دیلم برگزار شد
 

بوشهر- آئین عزاداری به مناسبت شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در دیلم برگزار شد.
 

تسلیت امام جمعه پاکدشت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و خادمان ملت
 

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پاکدشت در مراسم بزرگداشت شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: هشتمین رئیس جمهور در شب ولادت هشتمین اختر تابناک به درجه رفیع شهادت رسید.
 

آلومینیوم اراک مجوز حرفه ای سازی آسیا را دریافت کرد
 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، با حمایت مدیران شرکت ایرالکو، سیاست گذاری مناسب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و همکاران بخش های مختلف به ویژه مدیر حرفه ای سازی در طول مدت هشت ماه، معیارهای تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و استانداردهای لازم، عملیاتی و این باشگاه موفق شد برای اولین بار به عنوان یکی از هفت تیم لیگ برتر ایران خود را در جمع باشگاه های دارای این مجوز در سطح آسیا قرار دهد. معیارهای مورد نظر AFC در پنج حوزه اداری و پرسنل، ورزشی، مالی سرمایه ای، زیرساخت و حقوقی تعریف شده بود که نسبت به سال های گذشته با حساسیت و سخت گیری بالاتری از سوی کارشناسان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد ارزیابی قرار گرفت و باشگاه آلومینیوم توانست با فراهم آوردن همه استانداردهای مورد نیاز از این گذرگاه سخت عبور کرده و در مسیر تبدیل شدن به یکی از باشگاه های حرفه ای در آسیا گام بردارد.
 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.
 

مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل شد
 

به گزارش ایرنا ، سید امیر شوشتری دوشنبه شب با اعلام این خبر ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب، مردمی، عالم و مجاهد آیت الله رییسی و همراهان گرانقدر ایشان افزود : به این ترتیب طبق اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای عزیز خدمت ،تمامی امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته جاری لغو شده است.
 

زمان برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در یزد اعلام شد
 

علی اکبر عزیزی دوشنبه شب در حاشیه مراسم تجمع مردمی در سوگ شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت در میدان امیرچقماق یزد به ایرنا اظهار کرد: مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان از سوی نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار یزد و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد برگزار می شود .
 

بزرگراهی در سبزوار به نام «شهید خدمت» نامگذاری شد
 

به گزارش ایرنا، میثم حسین آبادی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: خدمات ارزشمند شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت خدمتگزاری وی، در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود و بی تردید روحیه خستگی ناپذیر ایشان الگویی برای مدیران است.
 

مشاور رئیس جمهور: آیت الله رئیسی خستگی را خسته کرد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی دوشنبه شب در آیین گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه (س) طی سخنانی اظهار داشت: آیت الله رئیسی سه سال قبل، برغم میل باطنی سکان مدیریت قوه مجریه را به دست گرفت.
 

مدارس استان قم سه شنبه تعطیل است
 

استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.
 

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.
 

برگزاری پویش «امتداد ابراهیم» برای استقبال از پیکر شهدای خدمت در قم
 

ایسنا/قم پویش «امتداد ابراهیم» با موضوع دلنوشته های مردم بر روی پلاکاردهای استقبال از پیکر شهدای خدمت برگزار می شود.
 

امام جمعه موقت تبریز منصوب شد
 

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی حجت الاسلام والسلمین «احمد مطهری اصل» را به عنوان امام جمعه موقت تبریز منصوب کرد.
 

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در تبریز برگزار شد
 

ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم بزرگداشت و سوگواری برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش در تبریز با حضور پرشکوه مردم و با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.
 

خدمت رسانی چایخانه امام رضا(ع) در محوطه مصلای تبریز
 

به گزارش ایرنا، خادمان کانون خدمت رضوی تبریز از امروز تا پایان هفته جاری، عاشقان اهل بیت(ع) را به نیت شهدای خدمت (رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی) به چایی گرم امام رضایی مهمان می کنند.
 

بازار مشروطه تبریز دچار حریق شد
 

تبریز-بازار مشروطه تبریز دچار حریق شده بود که با حضور آتش نشان این آتش سوزی مهار شد.
 

داغی بزرگ بر جان مردم آذربایجان/همه عزادارند
 

تبریز-مردم آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر عزاداری کردند.
 

برگزاری مراسم سوگواری شهدای خدمت در دانشگاه صنعتی سهند
 

ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم سوگواری شهدای خدمت در دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
 

محدودیت های ترافیکی مراسم بدرقه شهداء در تبریز
 

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی، محدودیت های ترافیکی مراسم بدرقه شهدا را اعلام کرد.
 

عزاداری دانشگاهیان دانشگاه تبریز در سوگ شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان‎
 

در پی شهادت جانسوز سید محرومان، رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی دانشگاهیان دانشگاه تبریز با حضور در مسجد بزرگ این دانشگاه در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان عزاداری کردند.
 

محدودیت های ترافیکی مراسم بدرقه شهداء در کلانشهر تبریز
 

تبریز-رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران علی الخصوص مردم شهید پرور استان آذربایجانشرقی، محدودیت های ترافیکی مراسم بدرقه شهداء را اعلام کرد.
 

پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)در پی شهادت رئیس جمهور
 

ارومیه- قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیات همراه پیام تسلیت صادر کرد.
 

شهادت پاداش چهار دهه خدمت آیت الله رییسی بود
 

ارومیه- فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهادت پاداش چهار دهه خدمت آیت الله رییسی به مردم و انقلاب اسلامی بود که به آن دست یافت.
 

اجتماع بزرگ مردمی امام رضایی ها در مصلی ارومیه
 

ایسنا/آذربایجان غربی اجتماع بزرگ مردمی امام رضایی ها در بزرگداشت خادم الرضا شهید جمهور و همراهان ایشان با حضور مسئولان استانی و کاروان زیر سایه خورشید در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
 

فرماندار مهاباد: شهادت مزد چهار دهه خدمت آیت الله رییسی بود
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی شامگاه روز دوشنبه در آیین پاسداشت خادم الرضا دکتر ابراهیم رییسی رییس جمهور فقید اظهار کرد: رییس جمهور محبوب کشورمان عاشق خدمت کردن به مردم و دفاع از محرومان بود که در همین راه نیز به فیض شهادت نایل شدند.
 

عشق به اهل بیت(ع) در سراسر زندگی آیت الله رئیسی متبلور بود
 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عشق به اهل بیت(ع) به معنای واقعی کلمه در سراسر زندگی آیت الله رئیسی متبلور بود و این موضوع را در عمل شاهد بودیم.
 

آیت الله رییسی برای مسئولان و جوانان یک الگو است
 

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آیت الله رییسی برای مسئولان و جوانان یک الگو است.
 

فیلم | برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در دانشگاه آزاد واحد ارومیه
 

امروز، 31 اردیبهشت ماه، مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان در سانحه هوایی اخیر با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، در محل مسجد امام حسین(ع) واحد ارومیه برگزار شد.
 

فیلم | مراسم سوگواری و یادبود رئیس جمهور شهید و همراهانش در دانشگاه ارومیه برگزار شد
 

امروز، 31 اردیبهشت ماه، در پی شهادت خادم الرضا(علیه السلام)، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و یاران و همراهان صدیقش در سانحه سقوط بالگرد، مراسم قرائت فاتحه، سوگواری و یادبود ایشان با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان عزادار در مسجد دانشگاه ارومیه برگزار شد.
 

شهادت آیت الله رییسی ضایعه ایی جبران ناپذیر است
 

حجت الاسلام حسین بیاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیت الله رییسی بیش از 40 سال در سطوح بالای مسوولیتی نقش آفرینی کردند و فقدان او ضایعه ای سنگین است.
 

احیای تالاب گرده قیت نقده باعث کاهش شوری آب چاه های منطقه شده است
 

اکبر قایمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آبگیری این تالاب از مدتی قبل و با استفاده از آب رودخانه «گدار» شروع شده و هم اکنون با ورود سه میلیون مترمکعب آب، بخش های زیادی این تالاب احیا شده است.
 

شهید آیت الله رئیسی منشا خدمات قابل توجهی برای مردم بود
 

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز دوشنبه و در حاشیه تجمع عزاداران اردبیلی در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم اظهار کرد: در این حادثه کشور ما از شخصیت بزرگی محروم شد. ایشان شخصیتی با اخلاص بود که جز خدمتگزاری به مردم برای خود شانیتی قائل نبود.
 

رئیسی در راه خدمت به مردم شربت شیرین شهادت را نوشید
 

مشگین شهر_ مسئول موسسه فرهنگی و قرآنی باغ رضوان گفت: رئیسی در راه خدمت به مردم شربت شیرین شهادت را نوشید و به درجه شفیع شهادت نائل شد.
 

پیام های تسلیت شخصیت ها و مقامات استان اردبیل به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی
 

به گزارش خبرنگار ایرنا همزان با اعلام عمومی شهادت ایت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه، استان اردبیل استان اردبیل غرق در ماتم و عزا شد. صبح امروز آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی استاندار اردبیل در پیام مشترکی بر تداوم راه این شهدای جلیل القدر تاکید کردند.
 

رئیس جمهور شهید در خدمت صادقانه به مردم پیشگام بود
 

ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رئیس جمهور شهید در خدمت صادقانه به مردم پیشگام بود.
 

دارالارشاد در عزای شهید خدمت به سوگ نشست + فیلم
 

در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی شهر های اردبیل سیاه پوش شد.
 

اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی شود
 

ایسنا/اردبیل بازیگر اردبیلی گفت: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی شود.
 

اولین دوره کلاسهای تخصصی با حمایت مسئولان قضایی برگزار می شود
 

ایسنا/اردبیل رییس اتاق اصناف اردبیل گفت: اولین دوره کلاسهای تخصصی با حمایت مسئولان قضایی و اداره کل صمت استان اردبیل برگزار می شود.
 

ثمره خدمت مخلصانه «آیت الله رییسی» شهادت بود
 

اردبیل- رییس حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: ثمره و نتیجه خدمت مخلصانه آیت الله رییسی به ملت ایران شهادت بود.
 

تلاش خالصانه رئیسی برآمده از سیره و منش انقلابی بود
 

مشگین شهر_فرمانده انتظامی مشگین شهر گفت:تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر شهید «آیت الله رئیسی»درطول حیات پربرکت شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور بر آمده از سیره و منش انقلابی ایشان بود.
 

ایران داغدار رییس جمهور جهادی است
 

اردبیل-رییس کل دادگستری اردبیل با صدور پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان گفت: ایران بزرگ داغدار رییس جمهوری از جنس خدمت جهادی و بی منت است.
 

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی در اصفهان
 

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی و اقشار گوناگون مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
 

فیلم | مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور در گلپایگان
 

اصفهاناصفهان - ایرنا - مردم ولایتمدار گلپایگان به همراه مسوولان در گلزار شهدای این شهر به سوگ سید الشهدای خدمت، رییس جمهور محبوب، نشستند.
 

حال و هوای خانه شهید دریانوش؛ خلبان حادثه سقوط بالگرد
 

امروز حال و هوای کوچه و خیابان های اصفهان مثل روزهای دیگر نیست؛ غریب است و همراه با حزنی سنگین. خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه سنگین و شوک برانگیز است و این حزن در خانه شهید محسن دریانوش؛ خلبان همراه رئیس جمهور در نجف آباد سنگین تر است...
 

اصفهان در سوگ دولتمرد هشتم + فیلم
 

به گزارش ایرنا، همانگونه که چهره های مختلف سیاسی کشور با گرایش ها و دیدگاه های مختلف از شامگاه یکشنبه تاکنون با صدور پیام های جداگانه ابتدا سلامتی رییس جمهور را آرزو کردند و به فاصله کمی بعد فقدان او را تسلیت گفتند، شامگاه دوشنبه نیز اقشار مختلف مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور گرد هم آمدند تا سنگینی این حادثه غمبار را کنار هم تاب بیاورند. مردمانی که تا پاسی از شب دعاگویان چشم امید به خبرهای خوش دوخته بودند، با چشمان گریان و بغض های تنیده به بُهت، این فرجام ناباورانه را به سوگ نشستند تا وطن در این نو بزنگاه تنها نماند. سفرهای رییس جمهور دولت مردمی هنوز به گوشه خاطرات مردم اصفهان پیوند خورده است؛ او که رنج راه به جان می خرید تا از میان فراز و فرود آن کورسوی امید بار دیگر پرفروغ بتابد. حضور متاثرانه مسوولان و مدیران دولتی اصفهان که حالا گویی سایه سر از دست داده اند در این مراسم مشهود بود، شاید آنها جلوه ای بدیع از مرد میدان بودن را به نظاره و تامل نشسته بودند.
 

آیین عزاداری شهادت رئیس جمهور در اصفهان برگزار شد+عکس
 

مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه با حضور مشارکت مردم ولایت مدار اصفهان برگزار شد.
 

خون شهدا برکت راه نظام و بدرقه راه مسئولان است
 

مدیرکل بنیاد شهید اصفهان با حضور در منزل شهید محسن دریانوش، خلبان سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور گفت: گمان نکنید که ما شهدا را از دست داده ایم، بلکه تازه آن ها را به دست آوردیم و خون آن ها بدرقه و برکت راه انقلاب است.
 

نام گذاری یکی از میدان های شهر زواره به نام شهید آیت الله رئیسی
 

ایسنا/اصفهان اولین نام گذاری میدان به نام رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر زواره اصفهان انجام شد.
 

ویژگی بارز رئیس جمهور شهید، اخلاق مداری و مردم داری بود
 

ایسنا/اصفهان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهید رئیسی الگویی برای مردم و کاگزاران است، گفت: نگاه توأم با کرامت و اخلاق به موضوعات مختلف و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های فرهنگی رسانه ای و حمایت از گروه های مختلف این حوزه، از ویژگی های برجستۀ آیت الله رئیسی بود.
 

تاکید جامعه دانشگاهی اصفهان بر تداوم راه «شهید جمهور» در خدمت به مردم
 

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان روز دوشنبه در پیامی به مناسبت شهادت خادمان ملت گفت: با نهایت تاسف و تاثر فراوان، شهادت مظلومانه ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم امور خارجه و همراهان وی را به نمایندگان جامعه نخبگان کشور در دانشگاه صنعتی تسلیت عرض می کنم. سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی افزود: هشتمین رییس جمهور مردمان نجیب ایران زمین در روز ولادت هشتمین امام آغاز به کار کرد و در روز ولادت امام رضا(ع) به ملکوت اعلی پیوست و کار نیمه تمام خود را برای رسیدن به پایانی نیکو به همکارانش واگذار کرد. آنچه در طول دوران ریاست جمهوری وی شاهد بودیم، سراسر آیینه تمام نمای خدمت صادقانه و جهادی بود. چه نیکو پاداشی در شب میلاد حضرت ثامن الحج نصیب خادم مقربش شد. رییس دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: به نمایندگی از هیات رییسه دانشگاه و آحاد دانشگاهیان، این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفته و اعلام می داریم که جامعه دانشگاهی با قدرت و قوت در کنار دولت برای پیمودن مسیر تعالی دانشگاه خواهد ماند و بر تلاشمان در تداوم برنامه های دولت خدمتگزار خواهیم افزود.
 

امام رضا(ع) نزد اهل سنت
 

ایسنا/اصفهان مهاجرت امام رضا (ع) و گفت وگوهایشان با اهل سنت که موجب آشنایی و صمیمیت می شد، جایگاه این امام را نزد اهل سنت بسیار ویژه کرده است، البته پذیرش ولایتعهدی خلیفۀ عباسی توسط امام رضا(ع) به عنوان یکی از بزرگان تشیع و نوادگان پیامبر(ص) نیز نزد اهل سنت اهمیت ویژه ای دارد.
 

پیام تسلیت استاندار البرز در پی شهادت رئیس جمهور
 

استاندار البرز طی پیامی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی، خادم الرضا (ع)و تیم همراه در سانحه بالگرد حین ماموریت اعلام کرد.
 

مردم البرز به سوگ رئیس جمهور خود نشستند
 

در پی شهادت دولتمردان ایران اسلامی، مردم استان البرز هم پای سایر مردم کشور، به سوگ نشستند.
 

نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در کرج
 

کرج- رییس شورای اسلامی شهر کرج از تصمیم اعضای شورا به منظور نام گذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در این کلانشهر خبر داد.
 

قتل یک شهروند در درگیری فامیلی در فردیس
 

کرج- فرمانده انتظامی فردیس گفت: فردی که در یک درگیری فامیلی اقدام به قتل یک شهروند کرده و متواری شده بود، در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.
 

مردم شهر کرج به سوگ نشستند
 

کرج- تجمع مردم شهیدپرور و غیور کلانشهر کرج به دنبال شهادت رییس جمهور کشور و همراهان او در سانحه هوایی، بعدازظهر دوشنبه در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد.
 

دستگیری یکی از اوباش سابقه دار حصارک
 

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار و شناخته شده محله حصارک کرج توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان خبر داد.
 

اجتماع امام رضایی ها در کرج برای شهادت خادم الرضا
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم سیاه پوش کرج درحالی که تصاویر رییس جمهور محبوب خود " آیت الله رییسی" را در دست داشتند در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان در فراق رییس جمهور خادم الرضا و همراهانش اشک ماتم ریختند.
 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در البرز به مناسبت شهادت رئیس جمهور
 

کرج- نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان او در سانحه هوایی را تسلیت گفت.
 

نماینده ولی فقیه در البرز : آیت الله رئیسی مجاهد میدان خدمت به مردم بود
 

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ، متن پیام آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی به شرح زیر است :
 

برگزاری محافل قرآنی یادبود رئیس جمهور در بقاع متبرکه البرز
 

محافل سراسری قرآن کریم یادبود شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه به همت اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
 

قلبی که همچنان به امید خدمت می تپد
 

به گزارش ایرنا، به محض اعلام این خبر شوکه کننده دردی مشترک بر قلب ایرانیان نشست، دردی که خبر از فراق داشت اما مردم همچنان امیدوار بودند، اعلام تماس تلفنی یکی از سرنشینان بالگرد نیز موج امید را در دلها بیشتر کرده بود.
 

عزاداری مردم دهلران در سوگ خادم ملت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردان و زنان دهلرانی، هیات های عزاداری و دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور در میدان بسیج شهر دهلران در عزای شهادت خادم الرضا(ع)، خادم ملت ایران، شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهید وی اجتماع باشکوهی برگزار کردند.
 

آیت الله رئیسی، یار مردم و خادم محرومان و مظلومان بود
 

حسن بهرام نیا گفت: آیت الله رئیسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان جهان و ذوب در ولایت و امامت بود. فقدان او برای جامعه اسلامی و محور مقاومت و مظلومان جهان، بسیار جانکاه است.
 

مسئولان و نهادهای مردمی ایلام با صدور پیام هایی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند
 

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام با صدور پیام مشترکی، شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم را تسلیت گفتند.
 

آیت الله رئیسی به عنوان سیدالشهدا در تاریخ جاودانه شد
 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: خداوند متعال آیت الله سیدابراهیم رئیسی را برگزید و به عنوان سیدالشهدا در تاریخ ماندگار شد.
 

تاکید رئیس جمهور شهید برحضور در میان مردم و خدمت به مردم
 

استاندار ایلام با بیان اینکه رئیس جمهور همواره تاکید بر حضور میان مردم و خدمت به مردم داشت، گفت: رئیس جمهور در جلسه ای عنوان کردند که سلام من را به مردم ایلام برسانید که این حاکی از اوج ارادت ایشان به مردم مقاوم این استان بود.
 

نماینده مردم ایلام در مجلس شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت
 

سارا فلاحی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.
 

جوانی جمعیت عامل اصلی اقتدار کشور است
 

محمد زارع گفت: جوانی جمعیت عامل مهم و تأثیرگذار در توسعه، پیشرفت و اقتدار همه جانبه کشور است.
 

ایلام در سوگ رییس جمهورِ شهید خود نشست
 

مردم ایلام امروز همدرد و همراه با تمام مردم ایران اسلامی و چشمانی بهت زده از حادثه بالگرد رئیس جمهور مردمی، در سوگ فراق عزیزان خادم خود نشستند.
 

عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در دیلم برگزار شد
 

بوشهر- آئین عزاداری به مناسبت شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در دیلم برگزار شد.
 

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر
 

بوشهر- به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیانیه ای صادر کرد.
 

اولین چایخانه امام رضا(ع) استان بوشهر احداث می شود
 

بوشهر- کلنگ ساخت اولین چایخانه امام رضا (ع) در استان بوشهر، با حضور فرمانده سپاه دیّر، امام جمعه، بخشدار، شهردار و مسئولان محلی بردخون، در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر به زمین زده شد.
 

ولایتمداری از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود
 

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی های بارز آن شهید آـیت الله رئیسی بود.
 

تکمیل طرح های عمرانی استان بوشهر تسریع شود
 

بوشهر-استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در تکمیل طرح های عمرانی در بخش های مختلف بر اساس برنامه ریزی گفت: خدمات مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر به مردم بی وقفه ادامه دارد.
 

بیانیه دبیر خانه گردشگری مقاومت بوشهر در پی شهادت رئیس جمهور
 

بوشهر-در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش دبیر خانه گردشگری مقاومت استان بوشهر بیانیه صادر کرد.
 

استاندار بوشهر: خدمات مسئولان دستگاه های اجرایی به مردم بی وقفه ادامه دارد
 

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر با اشاره به حادثه تلخ و غم بار سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و دیگر همراهان در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این سانحه دلخراش آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شهادت رسید که مایه تأسف و تأثر همه آحاد جامعه شد.
 

شهید آیت الله رییسی بزرگترین پاداش را از حضرت حق دریافت کرد
 

بوشهر- مدیر کل صدا و سیمای بوشهر گفت: شهید آیت الله رییسی بزرگترین پاداش را از حضرت حق دریافت کرد و به آرزوی خود رسید.
 

آیت الله رئیسی شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد
 

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: آیت الله رئیسی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در دنیای بین الملل در طول دوره کاری شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد.
 

حضرت آیت الله رئیسی از جنس مردم بود
 

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: رئیس جمهور انقلابی حضرت آیت الله رئیسی از جنس مردم بود .
 

تسلیت امام جمعه پاکدشت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و خادمان ملت
 

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پاکدشت در مراسم بزرگداشت شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: هشتمین رئیس جمهور در شب ولادت هشتمین اختر تابناک به درجه رفیع شهادت رسید.
 

دستگیری دندانپزشک قلابی از اتباع افغان/مطب در خانه باغ گیلاوندبود
 

دماوند- دندانپزشک قلابی از اتباع افغانستانی، که مطب نامناسبی در خانه باغ گیلاوند دایر کرده بود، با گزارشات مردمی شناسایی و دستگیر شد.
 

اجتماع بزرگ مردم پاکدشت در سوگ شهدای خدمت
 

ایسنا/تهران مردم و مسئولان پاکدشت با حضور در مصلی نماز جمعه این شهر در سوگ آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهانش به سوگواری و عزاداری پرداختند.
 

فساد ستیزی، صفت برجسته آیت الله رئیسی بود
 

ایسنا/تهران مردم شهرستان پیشوا همزمان و همدل با سراسر ایران اسلامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی به سوگ نشستند.
 

سازمان بسیج رسانه استان تهران شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت
 

ری- سازمان بسیج رسانه استان تهران طی پیامی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.
 

آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود
 

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قدس گفت: آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود و قطعا شهادت او برای انقلاب و اسلام از الطاف خفیه الهی است.
 

دماوندی ها در فراق شهدای راه خدمت به سوگ نشستند + فیلم
 

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.
 

مردم شهرستان ورامین برای خادمانشان سنگ تمام گذاشتند
 

ایسنا/تهران مراسم گرامیداشت سید شهدای خدمت با حضور گسترده مردم ورامینی برگزار شد.
 

آیت الله رئیسی امروز به سعادت و رستگاری رسیدند
 

ایسنا/تهران حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در مراسم گرامی داشت شهادت حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: دکتر رئیسی امروز به سعادت و رستگاری رسیدند.
 

پردیس سیاهپوش شد
 

ایسنا/تهران در عزای شهادت رییس جمهور ایران اسلامی تمام نقاط شهرستان پردیس سیاهپوش شد.
 

خدمات سید محرومان از ذهن مردم چهارمحال و بختیاری پاک نمی شود
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش در مصلای امام خمینی شهرکرد با اشاره به اجرای طرح آبرسانی بن - بروجن و تامین آب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری افزود: با مطرح کردن طرح آبرسانی با مخالفت ها و تهدیدهایی روبرو شد اما ایشان یک تنه بر ضرورت اجرای این طرح با هدف خدمت به مردم تاکید کرد و آن را به سرانجام رساند.
 

تلاش های آیت الله رئیسی در محرومیت زدایی بی سابقه است
 

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در آیین بزرگداشت رئیس جمهور و همراهانش در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش افزود: انقلاب اسلامی جریان تمدن سازی است که انسانهای بزرگی مانند آیت الله رئیسی را تربیت کرده و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان یک پرده دیگر از چهره حقیقت را کنار زد.
 

خداحافظ ای سید محرومان
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از اهالی چهارمحال و بختیاری در باره خصوصیات شهید آیت الله رییسی به خبرنگار ایرنا گفت: حضور میدانی و اخلاص در عمل از مهم ترین ویژگی های رییس جمهور بود.
 

روحیه خستگی ناپذیر و مردمی بودن از خصوصیات بارز آیت الله رئیسی
 

شهرکرد-نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت الله رئیسی خادم الرضا بود، اخلاص، روحیه خستگی ناپذیری و مردمی بودن او را از بقیه مسئولین متفاوت کرده بود.
 

چهارمحال و بختیاری در سوگ رییس جمهور شهید
 

به گزارش ایرنا، با اعلام خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش چهارمحال و بختیاری از صبح روز دوشنبه سیاهپوش شد.
 

شهادت آیت الله رییسی نتیجه تربیت امت تمدن ساز ایران می باشد
 

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهادت آیت الله رییسی نتیجه تربیت امت تمدن ساز ایران می باشد که برای جهان اسلام الگو شد.
 

نماینده مجلس:آیت الله رییسی شاخص جدیدی از خدمت به محرومان را در تاریخ انقلاب ثبت کرد
 

به گزارش ایرنا، احمد راستینه هفشجانی روز دوشنبه در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش افزود:حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در اقصی نقاط محروم کشور نشان از دغدغه مندی و نگاه ویژه ایشان به طبقه محرومان بود.
 

نماینده مجلس: آیت الله رییسی رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود
 

قدرت الله حمزه شلمزاری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خادم الرضا (ع) مجاهدی خستگی ناپذیر و در عمل سرباز ولایت بود و همواره برای حل مشکلات مردم تلاش می کرد.
 

شخصیت ها و مسوولان چهارمحال و بختیاری شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند
 

به گزارش ایرنا، جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری با صدور بیاینه و پیام تسلیت، شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفتند.
 

شهید جمهور دغدغه های رهبری را وفادارانه دنبال کرد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری شهیدان خدمت در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در عرصه های بین المللی و سازمان ملل هم با افتخار قرآن را بالا برد و مردم جهان را دعوت به این معجزه الهی کرد .
 

مردمی و ولایی بودن از ویژگی های آیت الله رییسی بود
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: «مردمی بودن»، «ولایی بودن» و «خستگی ناپذیری» از ویژگی های آیت الله رییسی بود.
 

صبح پنجشنبه شاهد تشیع شهید جمهور در خراسان جنوبی خواهیم بود
 

استاندار خراسان جنوبی گفت: مکاتبه ایی که با امضای نماینده ولی فقیه ارسال و با پیگیری صورت گرفته پذیرفتند صبح پنج شنبه در مرکز استان شاهد تشیع عزیزمان سرباز ولایت خادم الرضا باشیم.
 

تشییع پیکر آیت الله رئیسی؛ پنج شنبه در خراسان جنوبی
 

رئیس کمیته تشییع شهدا اعلام کرد: پیکر آیت الله رئیسی صبح پنجشنبه؛ دوم خرداد در خراسان جنوبی تشییع می شود.
 

آیت الله رئیسی به عهد خود با امام زمان (ع) عمل کرد
 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی به عهد و پیمانش با امام زمان(ع) به خوبی عمل کرد.
 

مراسم وداع مردم خراسان جنوبی با شهید جمهور روز پنجشنبه برگزار می شود
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در محل امام زادگان باقریه بیرجند در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: برگزاری برنامه های محوری و متمرکز بزرگداشت رئیس جمهور شهید و یارانش در پنج روزی عزای عمومی در استان پیش بینی شده است.
 

بالاترین نمره شهدای خدمت التزام عملی به ولایت است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت سالاری مکی روز یکشنبه در اجتماع امام رضایی ها برای شهادت خادم الرضا(ع) و تجمع مردمی هیات در پاسداشت مقام سید شهیدان خدمت سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه که در مزار شهدای بیرجند برگزار شد، افزود: همه دنیا باید بفهمند ما حول محور ولایت اخوت، همدلی و انسجام داریم.
 

صبح پنجشنبه؛ تشیع شهید جمهور در خراسان جنوبی
 

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مکاتبه ای که با امضای نماینده ولی فقیه ارسال و با پیگیری صورت گرفته پذیرفتند صبح پنج شنبه در مرکز استان شاهد تشییع عزیزمان سرباز ولایت خادم الرضا باشیم.
 

مردمی و ولایی بودن از ویژگی های آیت الله رییسی بود
 

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: «مردمی بودن»، «ولایی بودن» و «خستگی ناپذیری» از ویژگی های آیت الله رییسی بود.
 

پیکر شهید آیت الله رییسی پنج شنبه در بیرجند تشییع می شود
 

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: پیرو درخواست استان پیکر شهید آیت الله رییسی صبح پنج شنبه در مرکز استان تشییع می شود.
 

مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل شد
 

به گزارش ایرنا ، سید امیر شوشتری دوشنبه شب با اعلام این خبر ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب، مردمی، عالم و مجاهد آیت الله رییسی و همراهان گرانقدر ایشان افزود : به این ترتیب طبق اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای عزیز خدمت ،تمامی امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته جاری لغو شده است.
 

فیلم | اجتماع مردم مشهد برای شهادت خادم الرضا(ع)، آیت الله رئیسی
 

همزمان با ولادت امام رضا(ع)، مردم مشهد، شامگاه 31 اردیبهشت ماه، با تجمع در میدان بسیج این شهر در فراق این خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، به عزاداری پرداختند.
 

بزرگراهی در سبزوار به نام «شهید خدمت» نامگذاری شد
 

به گزارش ایرنا، میثم حسین آبادی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: خدمات ارزشمند شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت خدمتگزاری وی، در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود و بی تردید روحیه خستگی ناپذیر ایشان الگویی برای مدیران است.
 

مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه تعطیل است
 

مشهد- رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش در خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل است.
 

اجتماع مردم مشهد و خراسان رضوی در فراق خادم الرضا(ع)
 

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم عصر امروز در میدان بسیج مشهد برگزار شد.
 

عزادارای مشهدی ها مقابل منزل مادر شهید آیت الله رییسی
 

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مداحان به ذکر مصائب اهل بیت (ع) پرداختند و یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند.
 

امام رضایی های سبزوار در غم شهادت خادم الرضا (ع) اجتماع کردند + فیلم
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم سیاه پوش دیار سربداران پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع تاریخی سبزوار، با حضور در خیابان بیهق در حالی که تصاویر رییس جمهور محبوب خود "آیت الله رئیسی" را در دست داشتند در فراق سیدمحرومان و خادم الرضا و همراهانش اشک ماتم ریختند.
 

عکس | اجتماع مردم مشهد برای شهادت خادم الرضا(ع)، آیت الله سیدابراهیم رئیسی
 

همزمان با ولادت امام رضا(ع)، مردم مشهد عصر امروز، 31 اردیبهشت ماه، با تجمع در میدان بسیج این شهر در فراق این خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، به عزاداری پرداختند.
 

شهید آیت الله رئیسی شیفته خدمت به مردم بود
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام داوود عبداللهی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در شهرستان خواف با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: شهید رئیسی با وجود مسائل و زخم زبانهایی که به وی نسبت می دادند ولی همچنان در راه خدمت به مردم و جامعه سر از پای نمی شناخت و این مسائل نتوانست خللی در عزم جهادی آن شهید ایجاد کند.
 

فرماندار گناباد: مسیر جهادی شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد + فیلم
 

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در گناباد افزود: شهید آیت الله رئیسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد.
 

فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی در تراز مکتب نبوی است
 

بجنورد_ دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی گفت: شخصیت هایی به مانند شهید رییسی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و تربیت انسان هایی در تراز مکتب نبوی فتح الفتوح نهضت امام خمینی است.
 

شب حزن انگیز بجنورد با مراسم عزاداری برای شهادت رییس جمهور
 

ایسنا/خراسان شمالی مردم قدرشناس و ولایت مدار خراسان شمالی و هیات های مذهبی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم امامزاده عباس ابن موسی الکاظم(ع) به عزاداری پرداختند.
 

امام جمعه موقت بجنورد: خدمات آیت الله رییسی ماندگار است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور عصر دوشنبه در مراسم سوگواری شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سانحه بالگرد در استان آذربایجان شرقی که در میدان شهید بجنورد برگزار شد اظهار کرد: حوزه اقتصادی یکی از بزرگترین مشکلات کشور است که رییس جمهور برای رفع آن تلاش می کرد و در این راه به شهادت رسیدند.
 

شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد
 

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد، گفت: با تکیه بر ولایت که برترین حکم الهی است می توانیم از مصیبت ها عبور کنیم.
 

مراکز فرهنگی و هنری خراسان شمالی تعطیل شد
 

تقی صادقی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شهادت رییس جمهور مردمی و تیم همراهشان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، تمامی برنامه ها و فعالیت های موسسات فرهنگی و هنری، نگارخانه ها و سینماهای استان لغو است.
 

روحیه مردمی و ولایت پذیری مهم ترین ویژگی شهید رئیسی بود+فیلم
 

استاندار خراسان شمالی، گفت: روحیه مردمی و ولایت پذیری مهم ترین ویژگی شهید رئیسی بود.
 

اشک و ماتم مردم خراسان شمالی در آیین گرامیداشت شهادت رئیس جمهور
 

ایسنا/خراسان شمالی خراسان شمالی درپی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، در غم و اندوه قرار گرفت.
 

دیار باب الرضا(ع) سوگوار خادم الرضا(ع)
 

به گزارش ایرنا، سَر و سِرش با امام هشتم و عدد هشت که عمر قبای خدمات رسانی اش در دولت به آن گره خورد را نمی دانم اما «سید محرومان» و «رییس جمهور مردمی» نام هایی است که مردم ایران آیت الله رییسی را با آن می شناسند.
 

خدمات ماندگار شهید خدمت در خراسان شمالی
 

به گزارش ایرنا، صبح امروز بود که خبر حزن انگیز شهادت رییس جمهور مردمی و هیات همراه در پی سانحه هوایی اعلام شد و مردم برای همیشه مردی را که به واژه خدمت معنای تازه ای بخشیده بود از دست دادند.
 

پیام تسلیت جامعه قرآنی خوزستان در پی شهادت آیت الله رئیسی
 

شهید آیت الله رئیسی آن بزرگمردی بودند که با عمل به آیات قرآن کریم در مقابل استکبار جهانی تمام قد ایستادند و با در دست داشتن قرآن کریم در سازمان ملل بدون هیچ هراسی از این کتاب عزیز جانانه دفاع نمودند.
 

امام جمعه شوش: بزرگترین افتخار شهید جمهور، خادمی امام رضا(ع) است
 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده اصل عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در دفتر امامت جمعه این شهرستان، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، بیان کرد: آغاز ماموریت این شهید عزیز در جایگاه ریاست جمهوری همزمان با شهادت امام رضا(ع) و پایان این ماموریت با ولادت امام رضا(ع) مصاف شد.
 

استاندار خوزستان: آیت الله رییسی خدمتگزاری صالح بود که در راه خدمت به شهادت رسید
 

علی اکبر حسینی محراب دوشنبه شب در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: آیت الله رییسی عبد صالح خدا بود که برای تعالی و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.
 

تعلیق برنامه های جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر تا اطلاع ثانوی
 

اهواز- دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر از تعلیق برنامه های این جشنواره تا اطلاع ثانوی خبر داد.
 

شهید آیت الله رئیسی توطئه های ضد ایران را باطل کرد
 

اهواز- نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) گفت: شهید آیت الله رئیسی هشت سال توطئه مداوم علیه جمهوری اسلامی، روحانیت، حوزه های علمیه و معارف دین را باطل کرد.
 

خیابان های دزفول مزین به نام شهیدان خدمت شد
 

دزفول- عضو کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول گفت: خیابان های دزفول مزین به نام شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبدالهیان شد.
 

بیش از 44 میلیارد ریال برای توسعه نخیلات آبادان پرداخت شد
 

آبادان- مدیر جهاد کشاورزی آبادان از پرداخت بالغ بر 44 میلیارد ریال اعتبار طرح توسعه و جایگزینی نخیلات این شهرستان خبر داد.
 

آیت الله رئیسی شایسته مقام شهادت است
 

اهواز- رییس کل دادگستری خوزستان گفت: شهادت پاداش مردانی است که در راه خدا به جهاد پرداخته و با ظلم و نابرابری به مقابله می پردازند و شهید آیت الله رئیسی شایسته این مقام و منزلت بود.
 

آیت الله شهید رئیسی در زمینه خدمت گذاری ابتکاراتی را به خرج داد
 

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله شهید رئیسی در زمینه خدمت گزاری ابتکاراتی را به خرج داد که سابقه نداشت.
 

استاندار خوزستان: شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود
 

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و خدمت شبانه روزی رئیس جمهور شهید، گفت: این تعهد را داریم که تلاش کنیم هیچگونه خلل و وقفه ای در روند خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود.
 

پیام تسلیت مدیران و شخصیت های استان زنجان برای شهدای خدمت
 

زنجان-شخصیت ها، مدیران دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام های جداگانه شهادت شهید خدمت و همراهانش را تسلیت گفتند.
 

عزاداری مردم زنجانی در سوگ خادم ملت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد و کودک در این مراسم گردهم آمدند تا عشق و ارادت خود را به سید الشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی ابراز کنند.
 

پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت امام جمعه تبریز
 

ایسنا/زنجان در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آل هاشم، آیت الله العظمی سیدمحمد حسینی زنجانی طی پیامی به آیت الله حاج سیّدمحمّدتقی آل هاشم پدر این شهید بزرگوار، مصیبت وارده را تسلیت عرض کرد.
 

پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان
 

ایسنا/زنجان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان، دفتر آیت الله العظمی حسینی زنجانی با صدور پیامی این حادثه تلخ را تسلیت عرض کرد.
 

پیام تسلیت دفتر آیت الله شبیری زنجانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
 

ایسنا/زنجان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان، دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی با صدور پیامی این حادثه تلخ را تسلیت عرض کرد.
 

فیلم | سوگواری امام رضایی ها در زنجان برای خادم الرضا(ع) آیت الله رییسی
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 پس از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد.
 

ناراحتی مردم زنجان از خبر شهادت آیت الله رئیسی+فیلم
 

با خبر شهادت آیت الله رئیسی موجی از ناراحتی، غم و اندوه زنجانی ها را فرا گرفته است.
 

آیت الله رئیسی سربازی در میدان و در خدمت مردم بود+فیلم
 

امام جمعه زنجان گفت: دوره حدود سه ساله آیت الله رئیسی نشان داد که وی سربازی در میدان در خدمت مردم و با نگاه ولایت مداری تمام تلاش خودشان را نشان دادند
 

ابراز همدردی و تسلیت مسوولان زنجان در شهادت رییس جمهور مردمی
 

به گزارش ایرنا، روز گذشته بالگرد حامل رئیس جمهور ـ که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود ـ در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد.
 

نگاهی به سه دور سفر آیت الله رییسی به زنجان/ خدماتی که در قاب دلها ماندگار شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، دولت سیزدهم که با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» از حدود سه سال پیش کار خود را آغاز کرد رکوردهای بی سابقه ای را در سفرهای استانی، حضور صمیمانه در میان مردم، تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام برجای گذاشت.
 

مدیران برای رضایت و خشنودی خادم الرضا کار خود را چند برابر کنند
 

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خطاب به مدیران این استان گفت: در راستای رضایت خادم الرضای شهید مدیران دولت آیت الله رئیسی باید کار خود را چند برابر کنند.
 

«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود
 

دامغان- امام جمعه دامغان به ویژگی های رییس جمهور شهید ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه «شهید رییسی»حامی مستضعفان بود، گفت: وی همواره سعی در برقراری عدالت داشت.
 

روند اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره) با کیفیت انجام گیرد
 

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسئولان استان به دور از موازی کاری در جهت حضور پرشور و هر چه بهتر مردم استان در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) اقدامات کیفی را در دستور کار قرار دهند.
 

آیین سوگواری شهادت رییس جمهور در سمنان برگزار شد
 

سمنان- مراسم گرامی داشت مقام شهدای عرصه خدمت رسانی به ویژه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی در سمنان برگزار شد.
 

«رییسی» شخصیت نستوه و ساده زیست بود
 

سمنان- نماینده استان سمنان در خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در پیامی، شهید رییسی را شخصیت نستوه و ساده زیست توصیف کردند.
 

سید با داغ دوریت چه کنیم؟
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایی سمنان با شکوه حضور خود در آستان حرم حضرت یحیی(ع) و سردادن ندای "یا علی ابن موسی الرضا" با لحنی مملو از بغض و اندوه و چشمانی بارانی در سوگ خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور عزاداری کردند. مردم اخلاق مدار شهر سمنان همه یکصدا می گفتند دلمان برای مجاهد انقلابی، خدمتگزار و سید محرومان آیت الله رئیسی تنگ می شود، داغ سنگینی است که بر دل نشسته است. ما که در روزهای سی ام و سی و یکم فروردین با مرد مجاهد انقلابی دیدار داشتیم و اخلاق مداری، مهربانی و دغدغه مندی ایشان در رفع مشکلات مردم را از نزدیک احساس کردیم، اکنون فقدان این بزرگمرد همچون عزیزی از یک خانواده تلخ، دردناک و جانکاه است. مردم عزادار سمنان همه با هم صدا با سردادن سرود قربان کبوترهای حرم ات، قربان این همه لطف و کرم ات، یا امام رضا(ع) بر سینه می زدند و چنان در فقدان خادم الرضا آیت الله رئیسی رییس جمهور شهید می گریستند که کلمات در وصف آن احساس ناب ناتوان است.
 

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت؛ مرگ 2 نفر در جاده طرود
 

رئیس پلیس راه شاهرود میامی از وقوع دو حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده طرود خبر داد.
 

زادگاه امیرعبداللهیان سیاهپوش شهادت رئیس جمهور شد
 

زادگاه دکتر امیرعبداللهیان سیاه پوش شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش شد.
 

حجت الاسلام رئیسی اسوه حسنه خدمتگزاران نظام اسلامی است
 

نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس آتی در پیامی آورده است: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اسوه حسنه خدمتگزاران نظام اسلامی است که در این راستا الگویی که با تکیه بر صداقت و امانتداری، مردم داری را وجه همت خود ساخته، نستوه و سختکوش، در پی خدمت به خلق بوده و عاقبت جان بر سر پیمان نهاد.
 

پیام های تسلیت مسئولان سمنانی درپی شهادت آیت الله رئیسی
 

مسئولان و شخصیت های سیاسی، علمی و دانشگاهی استان سمنان در پیام هایی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سیدالشهدای خدمت و جمعی از دولتمردان را در سانحه روز گذشته تسلیت گفتند.
 

باید در زیر چتر ولایت به سربازی خود ادامه دهیم
 

زاهدان_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید زیر چتر و در خیمه ولایت به سربازی خود ادامه دهیم.
 

شیعه و سنی زاهدان در سوگ رئیس جمهور شهید
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم زاهدان اعم از جوان، نوجوان، کارمندان، کارگران، نیروهای نظامی و انتظامی زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی روز دوشنبه با حضور در مسجد جامع شهرستان زاهدان، به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی مراسم عزاداری برپا کردند.
 

شهید آیت الله رئیسی باعث وحدت امت اسلامی شد؛ خدمت به مردم سرلوحه کارها باشد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه اجتماع مردم سوگوار و عزادار زاهدان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و یاران گرانقدر وی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، پرتلاش، متدین، جهادی و انقلابی کشور بود که در همه میدان ها حضور داشت.
 

سیستان و بلوچستان در سوگ و ماتم سرباز نظام و خدمت گذار مردم
 

به گزارش ایرنا، همزمان با اعلام خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، مردم سرزمین نخل و افتاب به سوگ فرو رفتند و داغدار شدند. مردم این استان از روز گذشته در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش برای سلامتی و بازگشت وی به آغوش ملت به دعا و نیایش پرداختند و با برگزاری ختم صلوات و خواندن قران برای سلامتی رئیس جمهور مردمی و خادم الرضا، آیت الله رییسی، در شب میلاد امام رضا (ع) دست دعا به آسمان دراز کردند.
 

مراسم عزاداری شهادت حضرت آیت الله رئیسی و یاران گرانقدرش در زاهدان برگزار می شود
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان مراسم عزاداری شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و یاران گرانقدرش امروز دوشنبه ساعت 16 در زاهدان برگزار می شود.
 

مِهر آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است/ سید محرومان؛ روحیه خستگی ناپذیر داشت
 

به گزارش ایرنا، شهید آیت الله رئیسی مردمی بود و روحیه ای خستگی ناپذیر داشت، در سال1400با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و موفق شد با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای از مجموع 28 میلیون و 933 هزار و 4 رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری ایران انتخاب شود.
 

زیر چتر ولایت و در خیمه انقلاب به سربازی خود ادامه دهیم
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی محامی روز دوشنبه در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، بیان کرد: شخصیت های تاثیرگذار در جبهه حق وقتی هستند مایه دلگرمی ما بوده و زمانی که آن ها را از دست می دهیم مایه حزن و اندوه برای جامعه اسلامی و خوشحالی برای دشمنان است.
 

استاندار سیستان و بلوچستان: راه شهید جمهور را با جدیت ادامه می دهیم
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت شهادت شهید سید ابراهیم رییسی و همراهان شان به ملت عزادار ایران اسلامی و مردمان ولایتمدار استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است، در سال های پیروزی انقلاب شاهد حوادث عظیم و جانکاهی بودیم و شهدای زیادی را تقدیم این آب و خاک کردیم. وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در هنگام گرفتاری به امام رضا (ع) توسل می کرد، و این بار نیز در سالروز ولادت این امام به آرزوی ابدی خود یعنی شهادت رسید. استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کار باید برای رضای الهی، رضایت مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد، که این امر در سیره و زندگانی آیت الله رئیسی به عینه دیده می شد. وی تصریح کرد: هر کس با خداوند عهد ببندد، قطعاً خداوند پاداش او را چند برابر خواهد داد، آیت الله رئیسی نیز با خداوند عهد بسته بود و در نهایت جزای خود را از او گرفت.
 

مسئولان جنوب فارس داغدار شهادت رئیس جمهور شدند
 

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در پیام علاءالدین بروجردی آمده است: شهادت جانگداز رییس جمهور پرتلاش کشورمان حجت الاسلام والمسلمین دکتر رییسی و هیات همراه را به محضر والای مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم.
 

مهم ترین دغدغه آیت الله رئیسی معیشت مردم بود
 

استاندار فارس با یادآوری اقدامات دولت شهید آیت الله رئیسی، مهم ترین دغدغه این شهید جمهور را معیشت مردم عنوان کرد.
 

مهم ترین دغدغه آیت الله رئیسی معیشت مردم بود
 

ایسنا/فارس استاندار فارس با یادآوری اقدامات دولت شهید آیت الله رئیسی، مهم ترین دغدغه این شهید جمهور را معیشت مردم عنوان کرد.
 

رئیس جمهوری که دور از حواشی بود
 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: از زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر جا که دقیق شویم، ایشان از حواشی به دور بوده و به اصل قضیه پرداخته است.
 

رئیس جمهوری که دور از حواشی بود
 

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: از زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر جا که دقیق شویم، ایشان از حواشی به دور بوده و به اصل قضیه پرداخته است.
 

محیط بان نمونه فارس آسمانی شد
 

ایسنا/فارس همزمان با روزی که به نام محیط بان نامگذاری شده است، محیط بان نمونه استان فارس در شهرستان کازرون، در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داد.
 

محیط بان نمونه فارس آسمانی شد
 

محیط بان نمونه استان فارس در شهرستان کازرون، در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داد.
 

مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان در حرم شاهچراغ(ع)
 

مراسم تجمع مردمی و سوگواری شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان و همراهانشان امروز، 31 اردیبهشت ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
 

اقدامات سر محیط بانی سعدی برای حفاظت از پارک ملی بمو
 

ایسنا/فارس مسئول سرمحیط بانی سعدی بخشی از فعالیت های انجام شده برای افزایش ضریب حفاظت در پارک ملی بموی شیراز را تشریح کرد و گفت: سرمحیط بانی سعدی یکی از مراکز همیشه بیدار و فعال و مراقب در پارک ملی بمو است و اجازه تجاوز و تعدی به زیاده خواهان و سودجویان را نمی دهد.
 

آماده باش کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان در استان قزوین
 

قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان در استان قزوین آماده باش هستند.
 

برپایی مراسم عزاداری شهادت رییس جمهور و همراهان او در آبیک
 

قزوین- مراسم عزاداری شهادت رییس جمهور و همراهان او با حضور مردم در آبیک برگزار شد.
 

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار قزوین برای شهادت رییس جمهور
 

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفتند.
 

آیت الله رییسی لحظه ای در پاسداشت امانت مردم کوتاهی نکرد
 

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه آیت الله رئیسی لحظه ای در پاسداشت امانت مردم کوتاهی نکرد، گفت: هیچ خللی در مسیر خدمت رسانی به مردم اتفاق نخواهد افتاد.
 

مردم قزوین احساس قرابت زیادی با دومین رئیس جمهور شهید دارند
 

استاندار قزوین: مردم قزوین قدردان زحمات و خدمات هستند و به دلیل همشهری بودن با شهید رجایی که اولین رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی است، احساس قرابت زیادی با شهید رئیسی دارند.
 

شهید آیت الله رئیسی حق جهاد را ادا کرد
 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهید آیت الله رئیسی در حقیقت، حق جهاد را ادا کرد و تا جایی که توانست در عرصه خدمت تلاش و کوشش کرد. او متواضع، دلسوز و مجاهد در راه خدا بود و در آخر هم مزد خود را از خداوند دریافت کرد.
 

استاندار قزوین: آیت الله رییسی برای جمهوری اسلامی عزت آفرید
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ محبان امام رضا (ع) برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی در شهر قزوین اظهار کرد: حضور در چنین مراسمی و صحبت از چنین شخصیت برجسته ای بسیاری ناراحت کننده، تاسف آور و تاسف بار است، باور نمی کنیم بر در و دیوار شهرمان عکس شهید رییس جمهور نصب شود.
 

مردم قزوین به سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانش نشستند
 

مردم دارالمؤمنین قزوین با برپایی اجتماعی باشکوه در شرایط سخت آب و هوایی به سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانش نشستند.
 

اخلاص و صداقت بارزترین خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهید بود
 

استاندار قزوین گفت: اخلاص، صداقت با مردم و عدم وابستگی به جریانات و احزاب سیاسی از بارزترین خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهیدمان بود که همواره باید الگوی تمامی مسئولان انقلاب اسلامی باشد.
 

مشاور رئیس جمهور: آیت الله رئیسی خستگی را خسته کرد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی دوشنبه شب در آیین گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه (س) طی سخنانی اظهار داشت: آیت الله رئیسی سه سال قبل، برغم میل باطنی سکان مدیریت قوه مجریه را به دست گرفت.
 

مدارس استان قم سه شنبه تعطیل است
 

استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.
 

ایستادگی بر اصول انقلاب و گفتمان رهبری خط مشی آیت الله رئیسی بود
 

ایستادگی بر اصول انقلاب ویژگی دیگر شهید رئیسی بود، همواره می گفتند گفتمان ما گفتمان رهبری است، لذا در ارتباط فلسطین و همسایگان، گفتمان رهبری را انجام می داد و این خط مشی ایشان بود.
 

برگزاری پویش «امتداد ابراهیم» برای استقبال از پیکر شهدای خدمت در قم
 

ایسنا/قم پویش «امتداد ابراهیم» با موضوع دلنوشته های مردم بر روی پلاکاردهای استقبال از پیکر شهدای خدمت برگزار می شود.
 

جوانان یکصد ملیت جهان در قم سوگوار شهادت رئیس جمهور شدند
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، به دعوت جبهه جهانی شباب المقاومه و به مناسبت ضایعه دردناک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی، جوانان یکصد ملیت جهان در مصلی قدس قم گردهم آمدند. جوانان ملیت های متعدد در این مراسم ضمن عزاداری و قرائت قرآن و فاتحه، شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب هم چنین مردم ایران تسلیت گفتند. آنان هم چنین با نوای یکی از مداحان اهل بیت در سوگ شهادت رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش گریستند.
 

مدارس قم فردا سه شنبه تعطیل شد/ فعالیت دانشگاه ها و ادارات تا ظهر
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، سید محمد آقامیری دوشنبه شب در گفت وگویی ضمن عرض تسلیت شهادت رییس محترم جمهور و هیات همراهشان اظهار کرد: در آخرین جلسه ای که داشتیم مقرر شد با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت؛ کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت داشته باشند.
 

مدارس قم فردا تعطیل شد/ ادارات قم فردا تا ساعت 12 فعالیت دارند
 

قم- مدارس استان قم فردا یکم خردادماه برای میزبانی مردم از پیکر شهید آیت الله رییسی و همراهان وی تعطیل بوده و ادارات استان تا ساعت 12 فعالیت خواهند داشت.
 

اعلام تعطیلی مدارس و ساعت کار ادارات استان قم در روز تشییع پیکر شهید جمهور
 

استاندار قم با اشاره به ساعت فعالیت ادارات استان گفت: با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت، کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت داشته باشند. همچنین مدارس استان فردا اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.
 

ادارات قم فردا تا ساعت 12 فعالیت می کنند
 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت خواهند داشت.
 

شهید جمهور؛ رئیس جمهور خدوم، خستگی ناپذیر و مردمی
 

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قم در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد، پیامی صادر و بیان کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خدوم، خستگی ناپذیر و مردمی که در طول سال های متمادی در مسئولیت های مختلف نظام جمهوری اسلامی با تلاش های خالصانه و شبانه روزی منشاء خدمات ماندگار و اثرگذار برای نظام و مردم بود.
 

هدف شهیدرییسی خدمت دلسوزانه وحرکت درمسیر اهداف انقلاب اسلامی بود
 

سنندج_ بازرس کل کردستان در پیامی اعلام کرد: هدف شهید آیت الله رییسی خدمت دلسوزانه، حرکت در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی و امام و شهدا بود.
 

رسانەها در شرایط کنونی امید را بە جامعە تزریق کنند
 

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان گفت: رسانەها تا انتخابات ریاست جمهوری پای کار باشند و در وضعیت کنونی امید را بە جامعە تزریق کنند.
 

روش و منش شهید رئیسی ماندگار خواهد بود
 

فرماندار مرکز استان کردستان گفت: روش و منش شهید رئیسی برای همیشه باقی خواهد ماند.
 

آیت الله رئیسی دلسوز مردم کردستان بود+فیلم
 

استاندار کردستان گفت: آیت الله رئیسی به بنده گفتند که اگر لازم باشد، برای حل مشکلات مردم 30 بار هم به کردستان سفر خواهند کرد.
 

مردم کردستان در سوگ شهادت سید محرومان عزادار شدند+فیلم
 

به دنبال شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، مردم کردستان در مسجد جامع گرد هم آمدند و به عزاداری پرداختند.
 

شهید رئیسی از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی کرد+فیلم
 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: شهید عزیز ما؛ آیت الله رئیسی از کوچکترین فرصت ها برای خدمتگزاری به ملت شریف و انقلابی ایران دریغ نمی کرد.
 

خدمت به مردم دغدغه اصلی آیت الله رییسی بود
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور، نه تنها مردم ایران بلکه برای کل مسلمانان دردناک بود چرا که ایران قبله آمال جهان اسلام است.
 

ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است
 

سنندج_معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان گفت: ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است.
 

عکس | مراسم بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج
 

مراسم شهیدان راه خدمت با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان و همراهی مردم شریف شهرستان سنندج امروز، 31 اردیبهشتدر مسجد جامع سنندج برگزار شد.
 

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در رفسنجان
 

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در این شهرستان خبر داد.
 

جیرفتی ها در سوگ شهدای خدمت + فیلم
 

به گزارش ایرنا، با اینکه زمان کمی از اطلاع رسانی محدود برای این آیین نگذشته بود جمع کثیری از مردم شهر در گلزار شهدا حضور یافتند تا ثابت کنند قدرشناس خادمین خود هستند. آنها هنوز روزی را فراموش نکرده اند که آیت الله رئیسی در سفر روسیه و با مطلع شدن از سیل در جنوب کرمان بلافاصله خود را به این منطقه رساند. هنوز برای مردم این خطه باور آسمانی شدن رئیس جمهورشان سخت و امروز عمیقا در سوگ او گریان و غمین بودند.
 

پیام جامعه قرآنی کرمان در پی شهادت رئیس جمهور ایران
 

نخبگان و فعالان قرآنی استان کرمان در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.
 

تصادف در اندهجرد کرمان پنج مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
 

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این حادثه در ساعت 18:09 در کیلومتر 2 محور اندوهجرد-کرمان بوده است.
 

آیت الله رئیسی در همه عرصه های خدمت با روحیه جهادی تلاش کرد
 

مهدی بازمانده گفت: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در زمره مسئولان انقلاب اسلامی بود که در همه عرصه های خدمت، صادقانه، متواضعانه و با روحیه جهادی تلاش کرد.
 

عزاداری مردم کرمان در سوگ رئیس جمهور شهید+ تصویر
 

مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در سوگ آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان در جوار مزار مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سوگ نشستند.
 

فیلم | عزاداری مردم کرمان در فراق شهدای خدمت
 

اجتماع بزرگ مردم کرمان در رثای شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه عصر امروز، 31 اردیبهشت ماه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد.
 

عزاداری کرمانی ها در فراق شهدای خدمت
 

ایسنا/کرمان مردم و مسئولان کرمان غروب امروز 31 اردیبهشت ماه با حضور در گلزار شهدای این شهر در فراق آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهانش به سوگواری و عزاداری پرداختند.
 

تصادف در جنوب کرمان 10 مصدوم برجا گذاشت
 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این حادثه در ساعت 10:17 محور جیرفت -کهنوج (محدوده روستای پیش سفلی) بوده است.
 

آب شهرهای سرپل ذهاب و قصرشیرین امروز قطع می شود
 

به گزارش ایرنا، در طلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه آمده است: مطابق برنامه های دوره ای و عملیات پیشگیرانه PM شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، شستشو و لایروبی چشمه آب "سرابگرم" شهرستان سرپل ذهاب در دستور کار قرار گرفته است.
 

شهید رئیسی الگویی تمام عیار برای خدمت به محرومان شد
 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیت الله رئیسی الگو و اسوه تمام عیاری در عرصه خدمت به مردم و محرومین شد و هر کس بخواهد رئیس جمهور شود نمی تواند راهی غیر از این را برود.
 

اجتماع امام رضایی ها در کرمانشاه به یاد رئیس جمهور شهید+عکس
 

اجتماع بزرگ امام رضایی ها امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به مناسبت شهادت سید محرومان در کرمانشاه برگزار شد.
 

شهید جمهور در راه خدمت عاشقانه ایستاده بود
 

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت آیت الله رییسی، گفت: سید شهیدان خدمت، شهید جمهور در راه خدمت عاشقانه ایستاده بود.
 

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در سوگ شهادت آیت الله رییسی در کرمانشاه
 

کرمانشاه- اجتماع بزرگ امام رضایی ها در سوگ شهادت سید شهیدان خدمت آیت الله رییسی در شهر کرمانشاه برگزار شد.
 

هواشناسی کرمانشاه برای سه شنبه و چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد
 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، موجی ناپایدار از اواخر وقت امروز (دوشنبه) تا روز چهارشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، علاوه بر کاهش نسبی دمای روزانه به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.
 

ایشان نعمتی بس بزرگ برای تقریب مذاهب و وحدت جهان اسلام بود
 

کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت روانسر طی پیامی تاکید کرد: آیت الله رییسی نعمتی بس بزرگ برای تقریب مذاهب و وحدت جهان اسلام بود.
 

«شهید رئیسی» فرهنگ کار و تلاش را در کشور ماندگار کرد
 

ایسنا/کرمانشاه اجتماع بزرگ امام رضایی ها با حضور انبوه کرمانشاهیان سوگوار از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش برگزار شد.
 

هشدار سطح زرد هواشناسی برای مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه صادر شد
 

کرمانشاه- در پی ورود ناایداری جوی به استان کرمانشاه هشدار سطح زرد هواشناسی برای مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه صادر شد.
 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.
 

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.
 

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان را تسلیت گفت.
 

کوچکترین خللی نباید در امر خدمت رسانی به مردم ایجاد شود
 

سید علی احمدزاده دوشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مردم و محتوای این انقلاب و حکومت الهی با شهادت عجین است و آنگونه که رهبری معظم فرمودند در اداره مملکت و دولت کوچکترین اختلالی ایجاد نخواهد شد.
 

شهید آیت الله رئیسی سید شهدای خدمت است
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله شهید دکتر رئیسی را حقیقتا می توان سید شهدای خدمت نام گذاری کرد.
 

برنامه های جشنواره ملی کوچ عشایر در یاسوج لغو شد
 

علی اکبر پاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه های این جشنواره به علت شهادت رییس جمهور و جمعی از همراهانش در پی سانحه هوایی در منطقه وزرقان آذربایجان شرقی لغو شده است.
 

گرگانی ها در سوگ " شهیدجمهور" نشستند+تصاویر
 

مردم عزادار گرگان عصر امروز با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در شهادت رئیس جمهور و یاران شهیدش به سوگ نشستند.
 

مردم عزادار گرگان در شهادت سید شهیدان خدمت اجتماع کردند
 

گرگان- مردم شهید پرور و عزادار گرگان در پی شهادت سید شهیدان خدمت و همراهانشان عصر دوشنبه اجتماع کردند.
 

شهید آیت الله رییسی هیچگاه از فشار دشمن هراس نداشت
 

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله رییسی در تمام این مدت هیچگاه از فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی نترسید و همیشه به عنوان یک جهادگر در میدان حاضر بود.
 

اجتماع مردمی در سوگ شهادت سید الشهدای خدمت برگزار شد
 

به گزارش ایرنا، این آئین که توسط ستاد مردمی شهید جمهور سیدالشهدا خدمت و یاران شهیدش در گلستان برپا شده، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و کارکنان و مسوولان دستگاه ها و نهادها و اقشار مختلف از جمله خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید یاد و خاطره شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را گرامی داشتند.
 

پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر و این ضایعه را خسارت جبران ناپذیر دانستند.
 

خاطره گره گشایی سیدالشهدای خدمت در گلستان فراموش نمی شود
 

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان از دست دادن آیت الله رئیسی را خسارت جبران ناپذیر دانست و گفت: خاطره خدمات، حضور موثر و گره گشایی سیدالشهدای خدمت در استان گلستان فراموش نخواهد شد.
 

المپین گلستانی: شهید رئیسی دغدغه پیشرفت ورزش داشت
 

مهدی الفتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زمانی که خبر سانحه بالگرد آیت الله رئیسی را شنیدم، به شدت متاثر شده و به همراه خانواده و شاگردانم در باشگاه برای سالم پیدا شدن وی دعا کردیم.
 

فیلم| ارادت اقوام گنبدی به رئیس جمهور شهید
 

گلستان گنبدکاووس- ایرنا- اقوام شهرستان گنبدکاووس خدمات ارزنده آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی را موجب افتخار ملت ایران دانسته و برلزوم ادامه راه این شهید تاکید کردند.
 

آیت الله رییسی برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد
 

رشت – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: دولت آیت الله رییسی با مردم بودن و مردمی سازی برای بازگشت گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد.
 

شهادت پاداش تلاش های شبانه روزی آیت الله رئیسی بود
 

ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه آیت الله رئیسی پرچمدار جبهه جهاد و تلاش و کوشش بود، گفت: شهادت بدون شک پاداش تلاش های گسترده و شبانه روزی رئیس جمهور در عرصه های داخلی و بین المللی است.
 

نخبگان به شخصیت پردازی آیت الله شهید رییسی بپردازند
 

رشت – استاندار گیلان با اشاره به اینکه نخبگان به شخصیت پردازی شهید آیت الله رییسی بپردازند، گفت: عدالت گستری و توجه به محرومان از ویژگی های بارز «سید شهیدان خدمت» بود.
 

برگزاری مراسم عزاداری رییس جمهور و همراهانش در گلزار شهدای رشت
 

رشت- مراسم عزاداری رییس جمهور و همراهانش با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
 

رشتوندان در فراق شهادت رییس جمهور و همراهانش به سوگ نشستند
 

رشت- رشتوندان در فراق شهادت رییس جمهور و همراهانش زیر بارش شدید باران تجمع کرده و به سوگ نشستند.
 

سوگواری گیلانیان از شهر و روستا برای شهید خدمت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، گیلان امروز (دوشنبه) بعد از اعلام شهادت آیت الله رئیسی سراسر اندوه شد؛ خبر تلخ و ضایعه بزرگی که باور آن برای گیل مردان و گیل زنان دیار میرزاکوچک خان سخت بود.
 

عملکردهای رئیس جمهور در فضای نامتعادل رسانه ای دشمنان ناگفته مانده است
 

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه بسیاری از عملکردهای رئیس جمهور در فضای نامتعادل مجازی و رسانه ای دشمنان ناگفته مانده است، گفت: شهادت پاداش آیت الله رئیسی است.
 

فرماندار آستارا: رئیس جمهور روحیه کار جمعی و جهادی داشت + فیلم
 

محمدرضا شهاب زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: آیت الله رییسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود که عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کردد
 

ماتم مردم لرستان در فراق سید محرومان + فیلم
 

امروز مردم لرستان در سوک شهادت آیت الله رئیسی عزادار شدند.
 

بلوار ورودی شهر نورآباد به نام شهید رئیسی نامگذاری شد
 

فرماندار دلفان گفت: بلوار ورودی شهر نورآباد از مسیر کرمانشاه تا میدان بعثت به نام خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد.
 

ماتم مردم لرستان در فراق سید محرومان + فیلم
 

امروز سراسر استان لرستان در فراق سید محرومان یکپارچه سیاهپوش شد و مردم این دیار ولایی در غم از دست دادن رئیس جمهوری متعهد اشک ماتم ریختند.
 

ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری پیام شهادت رئیس جمهور برای دولتمردان بود
 

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری را پیام شهادت رئیس دولت سیزدهم برای دولتمردان بود.
 

فیلم | نامگذاری یک بلوار در نورآباد دلفان به نام خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی
 

شهردار نورآباد روز دوشنبه در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی یک چهره ماندگار بود که در دوران مسئولیت های خود خدمات چشمگیری را در خدمت به مردم از خود به یادگار گذاشت که نام و خاطره او در ذهن ها خواهد ماند .
 

استاندار لرستان: آیت الله رییسی اقتدار نظام اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی ابراهیم گونه وارد صحنه شد و وفاداری کرد، توحید محور، ولایت مدار، خدمتگزار به مردم و گوش به فرمان رهبری از ویژگی های بارز ایشان بود.
 

فیلم | سوگواری مردم دلفان در سوگ شهادت رئیس جمهور
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه دلفان در این آئین با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان وی به امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران گفت: خبر غم بار شهادت الهی و ملکوتی آیت الله رئیسی خادم حضرت امام رضا(ع) و سرباز خالص ولایت و همراهان شهید وی حادثه بسیار تلخ و غمباری برای ملت و اقشار محروم کشور بود که بعد از ساعت ها بیم امید و چشم انتظاری موجی از اندوه و حزن ملی را در دل ملت ایران ملت بزرگ ایران و دیگر ملت های جهان پدید آورد.
 

شاخصه های برجسته اخلاقی و رفتاری امام رضا(ع)
 

امام رضا(ع) همانند دیگر امامان معصوم(ع)، دارنده تمام کمالات و فضایل اخلاق انسانی در مرتبه اعلی است این امام همام در بین همه ائمه هدی(ع)، صریح ترین پیام های ولایی را به مردم منتقل کردند.
 

آخرین خواسته آیت الله رئیسی از استاندار لرستان چه بود؟
 

استاندار لرستان گفت: آیت الله رئیسی با لحن شوخ طبعی به من ابراز داشتند که یک مازندرانی را به لرستان فرستاده ایم همچنین در ادامه تاکید کردند که باید خدمتگزار مردم بوده و اشتغال را رونق دهیم.
 

صحنه شهادت آیت الله رئیسی مصداق بارز خدمت به ملت است
 

علی نظری گفت: راه شهید آیت الله رئیسی یعنی راه خدمت رسانی صادقانه به مردم، راه حرکت و پویایی، مهربانی و مستضعف پروری و حمایت از مظلومان و دفاع از حقوق حقه مناطق محروم است و مصداق بارز خدمتش همین صحنه شهادت و مکان شهادت اوست که در نقطه های مرزی و در مکانی دور دست به شهادت رسید، پس این راه ادامه دارد.
 

آیت الله رئیسی نمونه بارز اخلاص بود
 

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت نوشهر گفت: اخلاص از دیگر برجستگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود که ترجیح داد در مسند ریاست جمهوری به مردم خدمت بیشتری انجام دهد.
 

آیین گرامی داشت رئیس جمهور شهید و یاران همراهش در دنشگاه مازندران
 

هم زمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع)، آیین یادبود و گرامی داشت هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) پردیس دانشگاه برگزار شد.
 

سوگ علویان در ماتم آیت الله رئیسی
 

مردم مازندران در گفت وگو با تسنیم به خبر شوک آور شهادت آیت الله رئیسی اشاره کردند و با تسلیت این ضایعه به محضر مقام معظم رهبری، از خاطرات چند روز پیش سفر رئیس جمهور به مازندران گفتند.
 

آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم تلاش می کرد
 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می سوخت و به عشق آن ها تلاش می کرد، گفت: چیزی که التیام می بخشد این است که این سنگر با چنین عناصری پر شود این برای ما مهم است که رئیسی ای دیگر رئیس جمهور شود.
 

عکس | مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش در مصلای ساری
 

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا(ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همراهان خدوم وی، عصر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.
 

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد مازندران در پی شهادت رئیس جمهور
 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.
 

عملکرد جهادی آیت الله رئیسی حرکت در مسیر ولایت فقیه بود
 

ایسنا/مازندران استاندار مازندران یکی از ارکان مدیریت، امامت و رسالت را خدمت برای رضای خدا دانست و گفت: عبادت و عملکرد جهادی آیت الله رئیسی حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده است.
 

برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی در بابلسر
 

آیین عزاداری شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیئت همراه با حضور مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار شد.
 

برخورد با قاچاقچیان چوب در مازندران
 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران، گفت: برخورد با قاچاقچیان چوب و قطع کنندگان درختان جنگلی در دستور کار ویژه قرار گرفت.
 

فیلم/ سوگواری امام رضایی های مازندران برای رئیس جمهور شهید
 

مازندران ساری- ایرنا- اجتماع امام رضایی ها در مرکز مازندران عصر امروز -دوشنبه- با حضور خادمیاران رضوی ساری، اقشار مختلف مردم، استاندار، فرماندار مرکز استان و تعدادی از مسئولان استانی…
 

آلومینیوم اراک مجوز حرفه ای سازی آسیا را دریافت کرد
 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، با حمایت مدیران شرکت ایرالکو، سیاست گذاری مناسب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و همکاران بخش های مختلف به ویژه مدیر حرفه ای سازی در طول مدت هشت ماه، معیارهای تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و استانداردهای لازم، عملیاتی و این باشگاه موفق شد برای اولین بار به عنوان یکی از هفت تیم لیگ برتر ایران خود را در جمع باشگاه های دارای این مجوز در سطح آسیا قرار دهد. معیارهای مورد نظر AFC در پنج حوزه اداری و پرسنل، ورزشی، مالی سرمایه ای، زیرساخت و حقوقی تعریف شده بود که نسبت به سال های گذشته با حساسیت و سخت گیری بالاتری از سوی کارشناسان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد ارزیابی قرار گرفت و باشگاه آلومینیوم توانست با فراهم آوردن همه استانداردهای مورد نیاز از این گذرگاه سخت عبور کرده و در مسیر تبدیل شدن به یکی از باشگاه های حرفه ای در آسیا گام بردارد.
 

فیلم | مردم اراک به سوگ شهید جمهور نشستند
 

به گزارش ایرنا، صدها نفر از مردم و مسئولان شهرستان اراک کنار مقامات ارشد نظامی و انتظامی با حضور گسترده مصلی بیت المقدس این شهر یاد و خاطره شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشتند.
 

شهادت پاداش مجاهدت های خالصانه دکتر رییسی بود
 

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: شهادت پاداش مجاهدت های خالصانه دکتر رییسی در خدمت به محرومان و طبقه مستضعف جامعه بود.
 

شهید آیت الله رییسی مصداق عبد صالح خدا بود
 

امام جمعه محلات گفت: شهید آیت الله رئیسی مصداق عبد صالح خدا بود و همه در شهادت او سوگوار هستند چرا که محبوب دلها بود.
 

شهید آیت الله رییسی بساط صهیونیست ها و توطئه غربی ها را خنثی کرد
 

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید آیت الله رییسی با هوشیاری کامل، بساط صهیونیست ها و توطئه های کشورهای غربی را خنثی کرد.
 

آیت الله رئیسی الگوی کامل مدیریت جهادی بود
 

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت شهید جمهور در مصلای بیت المقدس اراک افزود: فراق آیت الله رئیسی برای ملت بسیار سنگین است، اما به فرموده مقام معظم رهبری هیچ خللی در امور مملکت ایجاد نمی شود و در سایه سار مقام عظمای ولایت، کشور مسیر پیشرفت و توسعه را با اقتدار طی خواهد کرد. وی ادامه داد:آیت الله رئیسی در حدود سه سالی که به عنوان رئیس جمهور در کشور خدمت نمود با تمام وجود و به صورت شبانه روزی برای آبادانی میهن اسلامی تلاش کرد و مردم همواره قدردان ایشان خواهند بود. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران یکبار دیگر در حادثه بمب گذاری ساختمان ریاست جمهوری که شهیدان رجایی و باهنر به شهادت رسیدند رئیس جمهور خود را از دست دادند اما هیچ وقفه ای در امور کشور ایجاد نشد و تمام مسائل داخلی و بین المللی به بهترین شکل ممکن انجام شد.
 

اجتماع مردمی گرامیداشت شهدای خدمت در ساوه برگزار شد + فیلم
 

به گزارش ایرنا، مردم انقلابی ساوه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت قرآن و فاتحه یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند و به یاد آنان به سوگ نشستند.
 

امام جمعه محلات: رئیسی عبد مخلص خدا بود
 

ایسنا/مرکزی امام جمعه محلات گفت: همه در سوگ از دست دادن آیت الله رئیسی نالان هستند چرا که عبد مخلص خدا بود و در دل ها جا داشت.
 

رئیس جمهور آینده سیره آیت الله رئیسی را با قدرت ادامه دهد
 

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم همین سیره آیت الله رئیسی را با قدرت، صلابت و با استفاده از تجارب گذشته، ادامه دهد.
 

نقش آفرینی های حماسی سیدالشهدای خدمت در مکتب اسلام جاودانه است
 

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نقش آفرینی های حماسی سیدالشهدای خدمت در ایفای مسوولیت ها به عنوان الگوی مطلوب جاودان است.
 

فیلم/ هر که را پرسیدیم، گفت: مردی مردم دار بود
 

به گزارش ایرنا، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح «سد قیز قلعه سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
 

آیت الله رئیسی محبوب تمام آزدیخواهان عالم هستند
 

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: آیت الله رئیسی فهم ولایت و عمل به آن را در مکتب علی بن موسی الرضا(ع) آموخته بودند.
 

مقام آیت الله رییسی حاصل تمکین به عهد الهی است
 

بندرعباس- استاد حوزه و دانشگاه مقام شهادت آیت الله رییسی را حاصل تمکین به عهد الهی دانست و گفت: تمکین عهد الهی با جلوگیری از تسلط هوای نفس به دست می آید.
 

شهادت مزد نهایی تلاش و مجاهدت های خالصانه رئیس جمهور محبوب بود
 

ایسنا/هرمزگان امام جمعه قشم گفت: آیت الله رییسی لیاقت شهادت را داشت از این رو این شهادت جای تبریک دارد، اگر چه که دل های ما اندوهگین است.
 

آیت الله رئیسی؛ تماما تجلی بصیرت ملت ایران بود
 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی پولادی روز دوشنبه در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران استانی، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، افزود: راز محبویت آیت الله رئیسی از زمان انقلاب تاکنون در بین آزادیخواهان عالم و آحاد ملت ایران، ادب و ولایت مداری محض در مکتب وجودی امام رضا(ع) بوده است که فهم ولایت و عمل به آن را در مکتب علی بن موسی الرضا(ع) آموختند و در تمام طول انقلاب اسلامی شاگرد مکتب آن امام رئوف بودند و در این مکتب در مسیر انقلاب اسلامی و در طول عمر با برکت آن، همواره با این نگاه و با این اعتقاد گام برمی داشت.
 

موج غم در سواحل خلیج فارس در سوگ رئیس جمهور شهید+فیلم
 

مردم استان هرمزگان هم راستا با مردم سراسر کشور در سوگ شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه وی هستند.
 

پیام تسلیت مسئولان هرمزگان در پی شهادت رئیس جمهور
 

مسئولان استان هرمزگان در پیام های جداگانه شهادت رئیس جمهور محترم و هیات همراه را تسلیت گفتند.
 

شهید آیت الله رییسی مصداق بارز «سیدالقوم خادمهم» است
 

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی گفت: شهید آیت الله رییسی را به حق می توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادمهم» دانست.
 

برگزاری سوگواری شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی و یاران شهید ایشان در بندرعباس
 

ایسنا/هرمزگان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور و هیأت همراه در بندرعباس در حال برگزاری است.
 

فیلم/ مراسم عزاداری و قرائت قرآن در بندرعباس به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
 

به گزارش ایرنا، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح «سد قیز قلعه سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
 

فیلم/ اجتماع مردمی بزرگداشت شهید جمهور در ملایر
 

همدانهمدان- ایرنا- مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ملایر و هیات های عزاداری عصر روز (دوشنبه) در پی شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان،…
 

تجمع مردم اسدآباد در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی
 

مردم اسدآباد به مناسبت شهادت سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیأت همراه در مقابل دفتر امام جمعه اسدآباد به عزاداری پرداختند.
 

استاندار همدان: شهید رییسی همه عمر خود را وقف خدمت به مردم و کشور کرد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد عصر دوشنبه در اجتماع عظیم و باشکوه مردم همدان که برای سوگواری و ابراز احساسات به رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان امام خمینی(ره) این شهر گردهم آمده بودند با تسلیت این واقعه دردناک،افزود: امروز نایب بر حق امام زمان، ولی امر مسلمین به جهت از دست دادن یار و یاور خود و رییس جمهور عزادار است.
 

خادمی مردم در عمق نگاه و رفتار شهید رئیسی متجلی بود
 

استاندار همدان با بیان اینکه خادمی مردم در عمق نگاه و رفتار شهید رئیسی متجلی بود گفت: آیت الله رئیسی شأنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نبود.
 

شهید آیت الله رئیسی: مردم خط قرمز ما هستند + فیلم
 

کلامی صمیمانه از شهید آیت الله رئیسی در مورد احترام به مردم در سفر به همدان در مردادماه سال 1401 ماندگار شد، ایشان گفت: مردم خط قرمز ما هستند همیشه باید احترام شوند.
 

سوگ شهادت آیت الله رئیسی قلب تاریخ ایران را غمناک کرد+تصویر
 

همدان قلب تاریخ 8000 ساله ایران و پایتخت تاریخ و تمدن امروز با خبر شهادت آیت الله رئیسی غمناک شد.
 

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار تویسرکان
 

امام جمعه و فرماندار شهرستان تویسرکان در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان پیام مشترکی صادر کردند.
 

زمان برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در یزد اعلام شد
 

علی اکبر عزیزی دوشنبه شب در حاشیه مراسم تجمع مردمی در سوگ شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت در میدان امیرچقماق یزد به ایرنا اظهار کرد: مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان از سوی نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار یزد و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد برگزار می شود .
 

اجتماع امام رضایی های یزد در شهادت خادم الرضا (ع) برگزار شد+فیلم
 

به گزارش ایرنا، در این اجتماع معنوی ابتدا امام جمعه بخش مرکزی یزد یاد و خاطره شهدای اخیر را گرامی داشت و گفت: شهید رئیسی همه زندگی خود را وقف دین، انقلاب اسلامی و مردم کرد.
 

استاندار یزد: شهید آیت الله رییسی همواره بر احیای واحدهای راکد تاکید داشت
 

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی دوشنبه شب در حاشیه مراسم تجمع مردمی در سوگ شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت در میدان امیرچقماق یزد و در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردمداری، خدمتگزاری از گفتمان های اصلی دولت سیزدهم است اما رئیس جمهور احیای واحدهای راکد را نیز بهترین گفتمان می دانست و همواره بر این اصل تاکید داشت.
 

آیت الله رئیسی مصداق بارز آیه «اشدا علی الکفار رحماء بینمهم» بود
 

ایسنا/یزد اجتماع امام رضایی ها به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش با حضور مردم داغدار دارالعباده و دولتمردان استانی در جوار گلزار شهدای گمنام در حسینیه امیرچخماق یزد برگزار شد.
 

شهروندان یزدی: شهید رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرد
 

به گزارش ایرنا، این شهروندان با بیان اینکه شهید رئیسی مرد میدان و در طول مسئولیت همواره به مناطق مختلف کشور سرکشی داشت بر ضرورت ادامه راه ایشان توسط مسئولان تاکید شد.
 

سوگواری مردم یزد در پی شهادت آیت الله رئیسی
 

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)، مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید ایران و همراهان ایشان در یزد برگزار شد.
 

مسیر شهید رئیسی با قدرت ادامه دارد
 

ایسنا/یزد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مصیبت شهادت آیت الله رئیسی نباید سبب سستی و ناامیدی شود.
 

فرشتگان سبزپوشی به نام محیطبان
 

ایسنا/یزد یازدهم ذی القعده مصادف با 31 اردیبهشت ماه 1403 سالروز ولادت امام رئوف و ضامن آهو، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است؛ روزی که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز «محیطبان» نام گذاری شده است؛ روز فرشتگان سبزپوش و سخت کوش محیط زیست که با وجود تمام سختی ها و مشکلات، همچنان با عشق و علاقه فراوان مشغول حفاظت و صیانت از محیط زیست و حیات وحش کشورمان هستند.
 

پیش بینی طوفان و بارش های رگباری در یزد
 

ایسنا/یزد هواشناسی یزد ضمن اعلام هشدار، برای روزهای نیمه دوم هفته جاری در استان یزد علاوه بر احتمال طوفان گردوخاک، بارش رگباری پراکنده پیش بینی کرد.