مهار آتش جنگل های کوه ماغر شهرستان بهمئی
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بهمئی از مهار و خاموش شدن آتش جنگل های کوه ماغر این شهرستان خبر داد.
 

کشف 45دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در دشتستان بوشهر
 

به گزارش ایرنا " سرهنگ محمدرضا محمودیان" روز شنبه گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان دشتستان در اجرا طرح امنیت محله محور و دستور مقام قضایی با حضور نماینده اداره برق در بازرسی از پنج منزل مسکونی در شهر برازجان 45 دستگاه ماینر را که در حال فعالیت بودند کشف و جمع آوری کردند.
 

مشکلات 19 واحد تولیدی خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی جعفری روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی اظهار کرد: این واحدها که در موضوعات بانک ها، فرآورده های نفتی، تامین آب، برق و شرکت نفت مشکلاتی داشتند مورد بررسی قرار گرفتند و راهکارهای لازم نیز ارائه شد.
 

سومین آمار تلفات غرق شدگی در کشور متعلق به اصفهان است
 

منصور فیروزبخت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماهه ابتدای امسال 23 نفر در استان بدلیل غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.
 

تبریز میزبان نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور
 

به گزارش ایرنا، سجاد پاکزاد در نشست خبری، گفت: سال گذشته در برنامه ضیافت ایثار که در شهر مشهد برگزار شد، تعدادی از کارگاه های کارآفرینی مثل قلم زنی و جواهرسازی را برای دانشجویان شاهد برگزار کردیم که استقبال بالایی از آن شد و جرقه ای شد تا طرح مهارت افزایی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تدارک دیده شود و امسال تبریز میزبان نخستین دوره آن باشد.
 

برترین های ورزش مدارس استعدادهای درخشان کشور در شهرکرد معرفی شدند
 

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات در رشته شطرنج محمد متین شمس از استان مازندران موفق به کسب رتبه اول شد و کوروش علیزادگان از استان قم رتبه دوم و امیرمحمد توکلی از استان اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.
 

راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره 《راه زندگی》 در بندرخمیر
 

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر از راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی میثاق این شهرستان خبر داد.
 

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام افتتاح شد
 

ایسنا/ایلام سالن ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام به بهره برداری رسید.
 

مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگویی به مردم در زمان کاهش ساعات کار ادارات را مدیریت کنند
 

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز شنبه در نشست شورای اداری خمین افزود: مشکل ناترازی آب و برق در این موقعیت جدی است و اصلاح فرهنگ مصرف باید از دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات آغاز شود.
 

افزایش سرعت مسافر و بار با 2 خطه شدن راه آهن اهواز - اندیمشک
 

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان از افزایش سرعت مسافر و بار با 2 خطه شدن راه آهن اهواز به اندیمشک خبر داد.
 

10 نفر از مددجویان محکوم مالی زندان دزفول آزاد شدند
 

اهواز -رئیس دادگستری خوزستان گفت:با همت اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان دزفول وستاد صبر، 10 نفر ازمددجویان محکوم مالی و مهریه درراستای پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم باکمک خیرین آزادشدند.
 

حواشی انتخابات مطبوعات کردستان
 

نهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در حالی برگزار شد که فرآیند طی شده برای برگزاری انتخابات و حتی نتیجه آن، با حواشی متعددی مواجه بود.
 

تبریز میزبان نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور
 

به گزارش ایرنا، سجاد پاکزاد در نشست خبری، گفت: سال گذشته در برنامه ضیافت ایثار که در شهر مشهد برگزار شد، تعدادی از کارگاه های کارآفرینی مثل قلم زنی و جواهرسازی را برای دانشجویان شاهد برگزار کردیم که استقبال بالایی از آن شد و جرقه ای شد تا طرح مهارت افزایی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تدارک دیده شود و امسال تبریز میزبان نخستین دوره آن باشد.
 

آدانا دمیرسپور نخستین حریف تدارکاتی تراکتور در اردوی ترکیه
 

به گزارش ایرنا از این باشگاه، بازیکنان این تیم که صبح امروز شنبه در تست ایفمارک در تهران حضور یافته بودند عصر امروز به منظور برپایی اردوی آمادگی در کمپ اردوی "قیزیلجا حامام آنکارا" عازم این شهر می شوند.
 

امام جمعه تبریز: فعالیت فرهنگی نیازمند شناخت ذائقه مخاطب است
 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد مطهری اصل روز شنبه در دیدار مدیر و کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، با تاکید بر نیازسنجی و شناخت ذائقه مخاطب به عنوان بایدهای ضروری یک کار فرهنگی، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید کانون وحدت بین عناصر مدیریتی و اجرایی خانه های خدا باشند و فعالیت خود را به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان معطوف کنند.
 

جمع آوری سیم های مسی برق در تبریز تا 2 سال آینده
 

اکبر فرج نیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تعویض شبکه سیم های فرسوده از اولویت های این شرکت است و امسال حدود 50 درصد طول این شبکه جمع آوری و با کابل های خود نگهدار تعویض می شود.
 

دستگیری باند سارقان در تبریز با 60 فقره سرقت
 

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با 60 فقره سرقت در تبریز خبر داد.
 

شهادت طلبی از ارزش های نهادینه شده در ارتش است
 

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه عملیات غرور آفرین مرصاد از نبردهای مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ارتش با حضور در جبهه های مختلف، پشتیبانی خود را از نظام به معرض نمایش گذاشته و نشان داده کارکنان ارتش جان برکف هستند و شهادت طلبی از ارزشهای نهادینه شده در این نهاد مقدس است.
 

26 سال مجاهدت برای مراغه
 

به گزارش ایرنا آیت الله پورمحمدی مجتهد نستوه و بی ادعایی است که تاکنون اجازه نداده تا نامی از او در سردر و تابلو این ساختمان ها نقش ببندد و همین موضوع مجاهدت او برای مراغه و فی سبیل الله بودن کارهایش را به خوبی نشان می دهد.
 

رفع نیازکشور به آلیاژهای غنی با بهره برداری فروآلیاژ عجبشیر
 

سرپرست اداره کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از پروژه تولید فروآلیاژ در عجبشیر، نیاز عمده کشور به این آلیاژهای غنی از عناصر فلزی برطرف می شود.
 

نیاز عمده کشور به فروآلیاژها مرتفع می شود
 

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، «عبدالحمید سرتیپی» در بازدید از فرایند اجرای پروژه تولید فروآلیاژ شهریار پارسا در عجب شیر با اشاره به نیاز کشور به انواع فروآلیاژها، افزود: بهره برداری از این واحد موجب ذخیره ارزی در کشور می شود.
 

عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیروهای مسلح بود
 

امیر عباس عظیمی، با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیروهای مسلح بود، گفت: این عملیات نشان داد هر وقت همدلی بین نیروهای مسلح و همچنین بین آحاد مردم ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود در مقابل هرگونه توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه های آنان را خنثی کنیم.
 

434 روستای آذربایجان غربی در دولت سیزدهم از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند
 

به گزارش ایرنا یاسر رهبردین روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح فیبر نوری شهرستان سلماس با بیان اینکه اتفاقات مطلوبی در حوزه ارتباطات طی مدت فعالیت دولت سیزدهم درآذربایجان غربی رخ داده است، افزود: در توسعه زیرساخت های ارتباطی علاوه بر شرکت صبانت از ظرفیت های شرکت مخابرات نیز بهره گرفته شده و استاندار آذربایجان غربی پیگیر موضوع بوده و هستند که نتیجه آن توسعه اینترنت بوده است.
 

افزون بر 18 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی معامله شد
 

به گزارش ایرنا وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این میزان سهام معامله شده در هفته منتهی به سوم مردادماه جاری بیش از 151 میلیارد و 819 میلیون ریال بود.
 

2 متخلف آتش زدن مزارع مهاباد به مراجع قضایی معرفی شدند
 

فاروق سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 2 مورد آتش سوزی عمدی در مزارع روستاهای «گلینان» با مساحت 15 هکتار و «حاجی خوش» به مساحت سه هکتار برای ماموران این نهاد گزارش شد که ماموران نیز با حضور در محل، با تشکیل پرونده تخلف، افراد دخیل در این امر را به مراجع قضایی معرفی کردند.
 

وب آوای خبری آذربایجان غربی - هفته اول مرداد 1403
 

آذربایجان غربیارومیه- ایرنا- 2 برابر شدن اعتبار تسهیلات مسکن روستایی، رسیدن نرخ بیکاری به 5.
 

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمد شهرداری مهاباد 2 برابر شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در جلسه کتابخانه های عمومی مهاباد اظهار کرد: در سال جاری، ماهانه 400 میلیون ریال از طرف شهرداری به حساب کتابخانه های عمومی این شهرستان واریز می شود.
 

بارش های رگباری تابستانی شمال آذربایجان غربی را فرا می گیرد
 

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین الگوهای پیش بینی و پیش یابی و با توجه به عبور متناوب موج از تراز میانی جو، رگبار متناوب باران، رعد و برق و وزش باد گاهی شدید پیش بینی می شود.
 

ورزشکاران آذربایجان غربی طلایه دار رقابت ایرانیان در پاریس
 

به گزارش روز شنبه ایرنا، مراسم افتتاحیه المپیک پاریس جمعه شب با حضور ورزشکاران بیش از 200 کشور جهان در شهر پاریس برگزار شد و نمایندگان ایران نیز در آن حضور داشتند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.
 

رقبات شهرستان خوی به 8457 مورد رسید
 

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: تعداد کل رقبات این شهرستان 8457 رقبه است.
 

برداشت گلرنگ از دیم زارهای آذربایجان غربی آغاز شد
 

مهدیه فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین سطح زیر کشت این محصول در شهرستان های پلدشت، ارومیه و تکاب بوده و ارقام گلدشت، فرامان و صفه مورد کشت قرار گرفته است.
 

14 پرونده قتل آذربایجان غربی به سازش ختم شد
 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب پویش «به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم» 14 پرونده قتل به صلح و سازش ختم شده است.
 

استان اردبیل 12 درصد جوجه یک روزه ایران را تامین می کند
 

به گزارش ایرنا منصور رستم نژاد روز شنبه در جریان بازدید از یک واحد بزرگ مرغداری در دست احداث در شهرستان سرعین گفت: استان اردبیل سالانه با تولید بالغ بر 120 میلیون قطعه جوجه یک روزه، نقش تعیین کننده ای در تامین نهاده تولید گوشت مرغ در کشور ایفا می کند.
 

جایگاه سوم سرعین در بخش طیور استان
 

ایسنا/اردبیل فرماندار سرعین اظهار کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران در جهت ایجاد امنیت غذایی در شهرستان زیرساخت های لازم فراهم شده و در این راستا رتبه سوم استان در بخش طیور را به خود اختصاص دادیم.
 

کاهش دمای هوا در اردبیل
 

ایسنا/اردبیل از عصر امروز ششم مرداد با تقویت پرفشار سطح زمین ضمن وزش باد تند خزری، آسمان استان ابری و مه آلود شده و از اواخر وقت دمای هوا بطور محسوس کاهش می یابد.
 

میزان خرید گندم در استان اردبیل به 284 هزار تن رسید
 

ودود ایرانیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش تقریبی این میزان گندم خریداری شده را 49 هزار و 850 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمهیدات لازم برای خرید گندم و کلزا از کشاورزان استان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 

احیای تمام خانه های تاریخی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد
 

حسن محمدی ادیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرار است این بناها به صورت بلند مدت 20 ساله در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد و این سرمایه گذاران در این بازه زمانی این بناها را به شکل اولیه بازگردانند.
 

حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر 10 مصدوم برجا گذاشت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر جمعه شب به نقل از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: گزارش این حادثه به دنبال تصادف سه دستگاه خودرو سواری مابین محور صلوات و مرادلو اعلام و امدادگران بلافاصله با آمبولانس های 115 به محل حادثه اعزام شدند. بر این اساس 10 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط چهار دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی مشگین شهر به بیمارستان ولیعصر این شهر منتقل شدند.
 

پیرغلامان روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل تجلیل شدند
 

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پیرغلامان روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مهمانانی از سراسر بخش مرکزی تجلیل شدند.
 

یک بانوی کوهنورد در ارتفاعات سبلان جان باخت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بانوی کوهنورد 52 ساله که اهل تهران است در اثر سقوط سنگ و اصابت آن به ناحیه سر قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان باخته است.
 

دولت سیزدهم 19 طرح عمرانی بخش مرادلو مشگین شهر را به ثمر رساند
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی توحیدی روز جمعه بعد از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، در جلسه شورای اداری بخش مرادلو اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل 19 پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی، یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و طرح هایی همچون آسفالت محورهای مشیرا، گوده کهریز و چهارچمن به طول 30 کیلومتر، جاده سازی و شن ریزی راه ارتباطی چند روستا و قشلاق از مبدا مازافا، گازرسانی به 15 روستا و قشلاق و احداث پنج دکل مخابراتی در پنج نقطه را شامل می شود.
 

عظیم ترین کار فرهنگی برای هدایت و نجات جامعه منابر دینی هستند
 

اصلاندوز_ امام جمعه اصلاندوز گفت:عظیم ترین کار فرهنگی برای هدایت و نجات جامعه جلسات و منبرها و روضه ها است.
 

سومین آمار تلفات غرق شدگی در کشور متعلق به اصفهان است
 

منصور فیروزبخت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماهه ابتدای امسال 23 نفر در استان بدلیل غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.
 

20 کیلوگرم تریاک از چمدان مسافر اتوبوس در شهرضا کشف شد
 

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف 20 کیلوگرم تریاک در بازرسی مأموران از چمدان مسافر اتوبوس خبرداد.
 

تداوم صدرنشینی نوبنیاد با پیروزی در شهرآورد اردستان
 

اردستان-مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان استان اصفهان با تداوم شکست ناپذیری نوبنیاد اردستان در جریان است.
 

ساعت فعالیت بناهای تاریخی اصفهان افزایش یافت
 

اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از افزایش ساعت فعالیت بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این دیار به دلیل گرمای هوا خبرداد.
 

جسد یکی از 2 مرد غرق شده در غرب اصفهان پیدا شد + فیلم
 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: تیم های امدادی از پنجشنبه گذشته تاکنون عملیات جستجو و غواصی را در هشت شهر در مسیر رودخانه زاینده رود انجام دادند و جسد یکی از غرق شدگان، ساعتی پیش در محدوده کانال جوزدان (از توابع نجف آباد) پیدا شد.
 

ورزشکاران اصفهان از ورزش در فضای باز بپرهیزند
 

مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران استان، حتی عموم مردم بویژه سالمندان و بیماران امروز و فردا خود را در معرض نور خورشید قرار ندهند و فعالیت های خود را به ساعات پس از غروب آفتاب موکول کنند.
 

سایه بی مهری بر کتابخانه تخصصی کاشان پژوهی آیت الله امامت
 

یک نویسنده و کاشان پژوه گفت: کتابخانه تخصصی کاشان پژوهی آیت الله امامت حاوی کتاب هایی است که 4۰ سال در گردآوری آنها اهتمام داشته ایم، اما آنچه شاهدش هستیم، بی مهری نسبت به آن است.
 

آغاز ماجراجویی 2 نماینده اصفهان در المپیک پاریس
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی های المپیک سی و سوم از روز شنبه در پاریس آغاز شد و فردا (یکشنبه) در دومین روز این مسابقات فاطمه امینی یکی از 2 نماینده استان اصفهان در المپیک پاریس از ساعت 10:45 در رقابت های دور مقدماتی «تفنگ بادی» دست به اسلحه خواهد شد.
 

اعلام نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستان اصفهان در بخش خواهران
 

اصفهان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان اسامی نفرات برتر چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش خواهران را اعلام کرد.
 

بناهای تاریخی اصفهان یکشنبه تعطیل است
 

شهرام امیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تحت اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به دلیل حفظ سلامت کارکنان بناهای تاریخی و گردشگران صورت می گیرد.
 

راهیابی 4 فرهنگی البرز به دوره حضوری مرحله کشوری توانمندسازی داوران مسابقات قرآن
 

دوره کشوری توانمندسازی ساماندهی داوران رشته های پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت حضوری با شرکت چهار نفر از فرهنگیان قرآنی البرز به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.
 

رییس هیات : بدمینتون البرز در رده برترین های کشور است
 

"میثم پورکریمان " روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون یک هزار ورزشکار در رشته بدمینتون در استان البرز ساماندهی شده اند و این استان از اردیبهشت ماه سال گذشته از سالن تخصصی بدمینتون برخوردار شده است.
 

روند تکمیل پروژه های بیمارستانی البرز تسریع شود
 

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اهمیت تکمیل بیمارستان سیدالشهدا در کرج، گفت: اکنون بار سنگینی از مسئولیت درمان بر دوش بیمارستان مدنی است که با بهره برداری از بیمارستان سیدالشهدا این بار کاهش می یابد.
 

میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی البرز از جشنواره ملی «نیایش»
 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: این استان میزبان جشنواره چهارمین جشنواره کشوری کتابخوانی نیایش با موضوع زیارت جامعه کبیره و صحیفه سجادیه می شود.
 

پیش فروش بلیت اربعین در البرز آغاز شد
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از آغاز پیش فروش بلیت اربعین از سه مرز شلمچه، چذابه و خسروی خبر داد.
 

بیش از 8600 نفر در آزمون نظام مهندسی استان البرز شرکت کردند
 

کرج- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی البرز از شرکت 8 هزار و 692 نفر در آزمون نظام مهندسی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
 

بیش از 8600 نفر در آزمون نظام مهندسی استان البرز شرکت کردند
 

کرج- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی البرز از شرکت 8 هزار و 692 نفر در آزمون نظام مهندسی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
 

ارائه خدمات درمانی به 300 خانوار مورد حمایت کمیته امداد درچهارباغ
 

چهارباغ- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارباغ گفت: خدمات پزشکی به 300 نفر از خانواده های مورد حمایت این نهاد در شهرستان ارائه شد.
 

دستگیری 269 سارق و مالخر در البرز
 

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ‏انهدام 30 باند سرقت و دستگیری 269 سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد.
 

دستگیری 269 سارقان و مالخر در البرز/ کشف 21 قبضه سلاح گرم
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار "حمید هداوند" روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: یازدهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی 72ساعت گذشته در مناطق مختلف استان البرز با حضور پلیس های تخصصی اجرا شد.
 

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام افتتاح شد
 

ایسنا/ایلام سالن ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام به بهره برداری رسید.
 

همه ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام در اختیار فعالیت های طرح «تابستونتو بساز»
 

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: فعالیت های تابستانی کانون بر اساس سیاست های سه گانه مخاطب محوری، نوجوان محوری و مرکز محوری با شعار «تابستونتو بساز» در همه مراکز استان در حال انجام است.
 

توزیع 46 دستگاه کولر آبی بین مددجویان کمیته امداد شهرستان ایوان
 

"رضا باقری" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 33دستگاه کولر آبی با همکاری کمیته امداد استان در اختیار شهرستان قرار گرفته و تعداد 13 دستگاه نیز از محل کمک نیکوکاران تامین شده است.
 

افتتاح سالن ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام/ ظرفیت پروازهای هفتگی 6 برابر شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران روز شنبه در این مراسم در سالن ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام، اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم و اثرگذار این شرکت در کشور، توسعه فرودگاه شهدای ایلام با هدف ساماندهی و فراهم کردن تسیهلات لازم در راستای اجرای کنگره بزرگ اربعین حسینی بوده است.
 

خروجی انتخابات ریاست جمهوری در ایران علاوه بر انتخاب رئیس جمهور، گفتمان سازی است
 

ایسنا/ایلام یک فعال سیاسی گفت: خروجی انتخابات ریاست جمهوری در ایران علاوه بر تعیین رئیس جمهور، نوعی گفتمان سازی نیز محسوب می شود.
 

موفقیت بانوی معلول ایلامی در همایش ملی ادبیات عاشورایی
 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، برگزیدگان بیستمین همایش ادبیات عاشورایی که به همت هیأت فرهنگی، مذهبی محبین اهل بیت(ع) و اداره کل بهزیستی استان فارس برگزار شده معرفی شدند.
 

تداوم هوای گرم در استان ایلام
 

ایلام-کارشناس هواشناسی استان ایلام از تداوم هوای گرم در استان ایلام خبر داد.
 

آماده سازی ایلام برای اربعین/ راه اندازی مرز چیلات
 

استاندار ایلام در تشریح دلایل سفر اخیر به استان میسان عراق تاکید کرد که این سفر با هدف تسریع در راه اندازی مرز چیلات در جنوب استان بوده است.
 

بهزیستی و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فقر و محرومیت و ناتوانی مالی افراد یکی از عوارض مزمن و ریشه دار طبیعی جوامع بشری است، فقر در گستره فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی و خانوادگی از بنیادی ترین مجاری و مبادی توسعه آسیب های انسانی است که مهم ترین پیامدهای پایدار آن، انحرافات اجتماعی، ناهنجاری های فرهنگی، کج فهمی های فردی و انباشت عقده های درونی است، همانطوری که رفاه طلبی مطلق، اشرافیگری مفرط و تعارضات فاحش اجتماعی نیز از عوامل و انگیزه های ترویج جرائم و مخاطرات مدنی در جامعه محسوب می شود.
 

ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان ایلام در دولت سیزدهم
 

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام از ارتقاء کمی و کیفی این دانشگاه در سطح استان در سه سال دولت سیزدهم خبر داد.
 

کشف 45دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در دشتستان بوشهر
 

به گزارش ایرنا " سرهنگ محمدرضا محمودیان" روز شنبه گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان دشتستان در اجرا طرح امنیت محله محور و دستور مقام قضایی با حضور نماینده اداره برق در بازرسی از پنج منزل مسکونی در شهر برازجان 45 دستگاه ماینر را که در حال فعالیت بودند کشف و جمع آوری کردند.
 

برگزاری 11 دوره مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر
 

بوشهر- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال 11 دوره مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر برگزار شد.
 

کشف 45 دستگاه استخراج رمزارز در دشتستان
 

رئیس پلیس شهرستان دشتستان از کشف 45 دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش 23 میلیارد ریال در 5 منزل مسکونی این شهرستان خبر داد.
 

پروژه های شاخص راهداری شهرستان دیر در هفته دولت تکمیل می شود
 

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در بخش راهداری شاهد تحقق پروژه های شاخصی در شهرستان دیر طی هفته دولت امسال هستیم.
 

495 میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه زیرساخت های انتقال خون بوشهر هزینه شد
 

به گزارش ایرنا " علی باستین " روز شنبه در آستانه 9 مرداد سالروز تاسیس انتقال خون در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم انتقال خون استان بوشهر ساختمان مرکزی این اداره کل است که عملیات اجرایی آن از سال 1393 آغاز شده و هشت سال نیز رها شده بود.
 

زیرساخت های اقتصادی در شمال استان بوشهر توسعه می یابد
 

گناوه- مدیرعامل شهرک های صنعتی بوشهر گفت: با ایجاد بخشی از زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر به زودی امکان استقرار سرمایه گذاران فراهم می شود
 

تداوم گرما و شرجی در استان بوشهر/ دمای هوا به 50 درجه رسید
 

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم گرما و شرجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: دمای هوا در دشتستان به حدود 50 درجه رسید.
 

اهدای خون 12 هزار بوشهری در 4 ماه نخست امسال
 

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از اهدای 12 هزار واحد خون در 4 ماه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: در این مدت 36 هزار واحد فرآورده خونی پلاسما، پلاکت و گلبول قرمز تولید شد.
 

افزایش ارتفاع موج خلیج فارس در سواحل بوشهر
 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد بر روی خلیج فارس تا 60 کیلومتر در ساعت خبر داد و گفت: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر به بیش از 3 متر رسیده است.
 

تکمیل زیرساخت های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی ضروری است
 

بوشهر- معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: پیش نیاز توسعه صنعتی و اقتصادی ایجاد زیرساخت های لازم برای شهرک ها و نواحی صنعتی است.
 

جلسه شورای شهر تهران فردا برگزار نمی شود
 

با توجه به برگزاری مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم، جلسه علنی شورا فردا برگزار نمی شود.
 

بیش از 60 درصد از تاکسی های پایتخت فرسوده هستند
 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه سرعت کم نوسازی تاکسی ها قابل قبول نیست، گفت: بیش از 60 درصد از تاکسی های پایتخت فرسوده هستند.
 

تجدید میثاق کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با آرمان های امام خمینی
 

به گزارش ایرنا ، روز شنبه در اولین روز از بزرگداشت هفته ملی مهارت؛ مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند .
 

دستگیری سارق محتویات خودرو در شهریار
 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 

استان تهران 17000 خادمیار رضوی دارد
 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت: استان تهران 17 هزار نفر خادمیار رضوی دارد که هر کدام از آن ها برخوردار از توانمندی ها و ویژگی های خاصی هستند.
 

نقص فنی در خط مترو پرند رفع شد
 

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رفع نقص فنی در خط مترو پرند خبر داد.
 

تکذیب شایعه ضبط گوشی های رجیستر نشده در مترو
 

ضبط گوشی های رجیستر نشده در مترو تکذیب شد.
 

وضعیت هوای تهران1403/05/06؛ هوا در آستانه وضعیت ناسالم
 

کیفیت هوای تهران در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
 

آتش سوزی گسترده انبار ضایعات در شهرقدس مهار شد
 

ری- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از عملیات اطفای حریق گسترده انبار ضایعات کاغذ و کارتن در نیمه شب گذشته خبر داد.
 

200هزار متر مربع زمین کشاورزی از ید زمینخواران در«قلعه نو»خارج شد
 

ری- فرمانده انتظامی ری از رفع تصرف 200هزار متر مربع زمین کشاورزی از ید زمینخواران در «قلعه نو» خبر داد و گفت: ارزش زمین های رهاسازی شده بیش از یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
 

برترین های ورزش مدارس استعدادهای درخشان کشور در شهرکرد معرفی شدند
 

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات در رشته شطرنج محمد متین شمس از استان مازندران موفق به کسب رتبه اول شد و کوروش علیزادگان از استان قم رتبه دوم و امیرمحمد توکلی از استان اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.
 

تکمیل 50 طرح عمرانی بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری معطل اعتبار است
 

حجت الاسلام حسن امیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بقاع متبرکه از محل اعتبارات ملی ردیف ندارد و بیشتر امور این مکان های مقدس از محل نذورات مردم اداره می شود.
 

مصرف آب 40 درصد مشترکان در چهارمحال و بختیاری دو برابر شده است
 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تابستان میزان مصرف 40 درصد مشترکان آب استان تقریباً دو برابر شده است.
 

45 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد
 

شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 45 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند با مشارکت بنیاد نیکوکاری نور آل یاسین خبر داد.
 

تیم شهرکرد به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال امیدها راه یافت
 

لیلا رییسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال امیدهای کشور در شهرکرد در 2 بازی رفت و برگشت برگزار شد، افزود: در دور نخست این مسابقات تیم امید بندرلنگه با نتیجه 73 به 71 بر تیم شهرکرد غلبه کرد.
 

«شهرکرد» خنک ترین مرکز در کشور
 

شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد با دمای 13 درجه خنک ترین مرکز استان در کشور است.
 

آبیاری و تغذیه درختان گردو؛ اقدام مهمی برای مدیریت آفت کرم خراط
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای نخستین بار در استان، آفت کرم خراط گردو در سال 1386 حدود 30 هکتار از باغات گردوی منطقه حسین آباد شهرستان سامان را به طور جدی آلوده کرد.
 

درخواست های مردمی در میزهای خدمت نماز جمعه چهارمحال و بختیاری بررسی شد
 

فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده 47 نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم استان شدند.
 

سپردن کار به جوانان باعث پویایی و پیشرفت جامعه می شود
 

شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: سپردن کار به جوانان به عنوان قشر موثر موجب پویایی و پیشرفت جامعه خواهد شد.
 

اجازه ندهید آرمان های انقلاب تحریف شود
 

فارسان- امام جمعه فارسان گفت: نباید اجازه داد عده ای اهداف و آرمان های انقلاب را محو یا تحریف کنند و تفسیر خنثی از آن ارائه دهند.
 

مشکلات 19 واحد تولیدی خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی جعفری روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی اظهار کرد: این واحدها که در موضوعات بانک ها، فرآورده های نفتی، تامین آب، برق و شرکت نفت مشکلاتی داشتند مورد بررسی قرار گرفتند و راهکارهای لازم نیز ارائه شد.
 

هواشناسی خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرد
 

به گزارش ایرنا، این هشدار هواشناسی که اقدام ضروری را می رساند پیرو هشدار قبلی (سطح زرد اول مرداد) صادر شد و شامل کل استان است.
 

تجهیز کارگاه های آموزشی خراسان جنوبی با اعتبار 21 میلیاردی
 

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیزات و تعمیرات کارگاه های آموزشی استان جذب و هزینه شده است.
 

فعالیت 225 پایگاه بسیج ادارات در خراسان جنوبی
 

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در همه شهرستان ها و مرکز استان 225 پایگاه بسیج اداری وجود دارد، افزود: این پایگاه ها در درون دستگاه های اداری مستقر بوده و پیگیر مأموریت های سازمان هستند.
 

350 خانوار روستایی طبس از نعمت برق بهره مند شدند
 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برق رسانی به روستای گردشگری نایبند طبس خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه 350 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شدند.
 

توقیف 41 خودرو شوتی در خراسان جنوبی
 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح برخورد و مقابله با قاچاقچیان سوخت با اولویت خودروهای شوتی به مدت 24 ساعت در سطح استان اجرا شد.
 

اعتبار 21 میلیاردی برای خرید تجهیزات آموزشگاه های فنی و حرفه ای
 

بیرجند- مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: طی سال 1402 برای خرید تجهیزات آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان 21 میلیارد تومان هزینه کردیم.
 

هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات حلقه واسط بین شهرستان ها و مدیران
 

بیرجند- دبیر هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: این هیئت حلقه واسطی بین شهرستان ها و مدیران ارشد اجرایی استان است.
 

طرح کانال انتقال آب با بتن پارچه ای در خراسان جنوبی اجرا شد
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی مهدی هنری روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح ملی از آبخیز تا جالیز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کانال انتقال آب با بتن پارچه جزو طرح«آبخیز تا جالیز» است که پیرو تفاهم نامه فی ما بین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان جهاد کشاورزی کشور در استان اجرایی شده است.
 

اختصاص 9 هزار میلیارد در حوزه آبخیزداری خراسان جنوبی
 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولویت استان بهره وری آب کشاورزی است گفت: طبق قراردادی که با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی منعقد شده مقرر شد بیش از 9 هزار میلیارد تومان طی سه سال عملیات اجرایی در حوزه آبخیز تا جالیز انجام شود.
 

افتتاح دومین مدرسه "دارالعلم" با پیام آیت الله مکارم شیرازی
 

دومین مدرسه علمی تابستانی «دارالعلم» با پیام مرجع عالی قدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی افتتاح شد.
 

تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه یک فوتی بر جای گذاشت
 

سید حمید حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه فیروزه به محل اعزام شد.
 

دومین مدرسه تابستانی «دارالعلم» با پیام آیت الله مکارم شیرازی افتتاح شد
 

دومین مدرسه علمی تابستانی «دارالعلم» با پیام مرجع عالی قدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی افتتاح شد.
 

هزار و 600 بیمار مبتلا به هموفیلی تحت پوشش خدمات کلینیک سرور مشهد هستند
 

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر وثوقی مقدم روز شنبه با بیان این که بیماری هموفیلی یک اختلال خونریزی دهنده ژنتیکی است افزود: فرد مبتلا به هموفیلی به علت سطح پایین یا عدم وجود پروتئین هایی به نام فاکتورهای انعقادی قادر به متوقف کردن روند خونریزی نیست.
 

مشکلات آب آشامیدنی تربت حیدریه بررسی شد + فیلم
 

به گزارش ایرنا، احمد وطن دوست، رییس کمیسیون اصناف، محلات، آب و انرژی شورای شهر تربت حیدریه در این نشست گفت: شهروندان از قطعی آب گلایه مند هستند و چیزی که بیش از قطعی آب آنان را آزار می دهد قطع بدون برنامه و اطلاع قبلی است.
 

مزیت های استفاده از جوانان در دولت بیشتر از معایب آن است
 

ایسنا/خراسان رضوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه استفاده از جوانان مزیت ها و معایبی دارد، گفت: مزیت های استفاده از جوانان بیشتر از معایب آن است.
 

هواشناسی در خصوص گرمای بی سابقه در خراسان رضوی هشدار داد
 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این افزایش دما موجب ثبت دمای 46 درجه در مناطق گرمسیر خواهد شد و دما را در کلانشهر مشهد تا 42 درجه بالا خواهد برد.
 

هدف از راه اندازی دارالعلم زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است
 

مشهد- مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: هدف از راه اندازی مدرسه دارالعلم زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است.
 

تکمیل راه روستایی ناتمام در تایباد نیازمند 270 میلیارد ریال اعتبار است
 

مسعود سروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه روستایی شیزن در تایباد خراسان رضوی هفت کیلومتر طول دارد که با اعتبار افزون بر 530 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.
 

دومین دوره کشوری دارالعلم حوزه علمیه مشهد آغاز به کار کرد
 

به گزارش ایرنا، آیت الله مکارم شیرازی در پیام خود به دومین دوره تابستانی دارالعلم گفت: مردم کماکان روحانیت را مرجعی مطمئن در دین و دنیای خویش می دانند و از آنان انتظار دارند قرآن کریم را تفسیر نموده، احادیث را توضیح دهند و احکام شرعی را استنباط کنند.
 

طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب بجنورد آغاز شد
 

حمید کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مرحله دوم طرح تشدید جمع آوری سگ های پرسه زن به خاطر اعتراضات اجتماعی مجدد آغاز و تیم های مربوطه هر هفته یک محله شهر را پوشش خواهند داد.
 

اماکن ورزشی خراسان شمالی به دلیل گرمای هوا تعطیل شد
 

غلامحسین شاکری کوشکی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعطیلی شامل تمامی باشگاه های بخش دولتی و خصوصی استان می شود.
 

کشاورزان خراسان شمالی 57 درصد جوی مورد نیاز استان را تولید کردند
 

ایسنا/خراسان شمالی مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: کشاورزان استان 57 درصد جوی مورد نیاز استان را در این سال زراعی تولید کردند.
 

مفقود شدن کوهنورد 33 ساله در اتفاعات بجنورد/ هلال احمر در حال جستجو
 

ابوالفضل محبان روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مفقود شدن این کوهنورد روز گذشته به این جمعیت گزارش شد و در این زمینه تیم های جستجو به منطقه اعزام شدند.
 

آزمون ورودی مربیگری درجه3 کوه پیمایی در خراسان شمالی برگزار شد
 

بجنورد_ رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورژشی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورودی مربیگری درجه 3 کوه پیمایی در خراسان شمالی خبر داد.
 

جمع آوری معتادان متجاهر در خراسان شمالی 43 درصد افزایش یافت
 

ابوالحسن نجفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: معتادان متجاهر در قالب طرح های گوناگون امنیت اجتماعی با همکاری دستگاه های اجرایی و انتظامی از سطح شهرهای استان جمع آوری شدند.
 

تاغ زارهای خراسان شمالی در گرداب «سفیدک»
 

به گزارش ایرنا، گستره حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی 2 میلیون و 33 هزار و 36 مساحت هکتار است که از این وسعت یک میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.
 

مهار آتش حدود 5 هکتار کاه و کلش در بجنورد
 

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد از مهار آتش سوزی در پنج هکتار کاه و کلش در مرکز استان خبر داد.
 

کسب رتبه اول دانش آموز جاجرمی در مسابقات قرآن دانش آموزان کشور
 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموز جاجرمی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور رتبه اول را کسب کرد.
 

رفع نگرانی کشاورزان خراسان شمالی؛ هشت هزار تن کود ذخیره شد
 

محسن نظام دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج هزار تن از این کود فسفاته و پتاسه و سه هزار تن کود اوره است.
 

افزایش سرعت مسافر و بار با 2 خطه شدن راه آهن اهواز - اندیمشک
 

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان از افزایش سرعت مسافر و بار با 2 خطه شدن راه آهن اهواز به اندیمشک خبر داد.
 

10 نفر از مددجویان محکوم مالی زندان دزفول آزاد شدند
 

اهواز -رئیس دادگستری خوزستان گفت:با همت اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان دزفول وستاد صبر، 10 نفر ازمددجویان محکوم مالی و مهریه درراستای پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم باکمک خیرین آزادشدند.
 

حامی دخت در دزفول به ایستگاه پایانی رسید
 

به گزارش ایرنا، دبیر رویداد حامی دخت روز شنبه در آیین اختتامیه این رویداد در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: رویداد حامی دخت یک رودیداد کاملا حمایتی و دخترانه برای حمایت از دختران با استعداد دزفول است که هنرهایشان نهفته مانده است. حدیث حسنکی اظهارکرد: رویداد حامی دخت در 6 حوزه از جمله عکاسی و نقاشی طرح های جهادی درمانی برگزار و 100 اثر دریافت شد. وی افزود: 6 برگزیده این رویداد امروز معرفی و تحلیل شدند ضمن اینکه 50 اثر دیگر نیز خوب تشخیص داده شد که برای آنها برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد. حسنکی گفت: برای برگزیدگان این رویداد ورک شاپ و کارگاه های آموزشی برگزار می شود تا در حوزه هایی که استعداد و علاقه دارند، پیشرفت کنند و آنگونه که شایسته است دیده شوند.
 

نفت آبادان با دو بازیکن تمدید کرد
 

ایسنا/خوزستان باشگاه نفت آبادان با دو بازیکن فصل گذشته خود برای فصل جدید رقابت های لیگ یک تمدید کرد.
 

افزایش 70 درصدی ترانزیت ریلی کالا در دولت سیزدهم
 

ایسنا/خوزستان مدیرعامل راه آهن کشور با اشاره به افزایش بودجه حمل و نقل ریلی کشور در دولت سیزدهم، گفت: با افتتاح خط دوم راه آهن اهواز-اندیمشک، شاهد افزایش ظرفیت باری کشور از 10 میلیون تن به حدود 20 میلیون تن خواهیم بود.
 

تصادف در جاده اندیمشک به اهواز 6 مصدوم برجا گذاشت
 

به گزارش ایرنا، عارف شرهانی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تصادف پژو 405 و وانت پیکان ساعت 11 امروز به اورژانس اعلام شد که یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در جاده اندیمشک به اهواز نرسیده به شهرک آزادی اعزام شد.
 

مدیر عامل راه آهن: بودجه راه آهن در دولت سیزدهم سالانه 50 درصد افزایش داشته است
 

به گزارش ایرنا سید میعاد صالحی روز شنبه در آیین بهره برداری از مرحله پایانی خط دوم راه آهن اهواز - اندیمشک در اهواز اظهار کرد: تخصیص اعتبار به راه آهن در سال 1400 بیش از 130 درصد، در سال 1401 بیش از 180 درصد، در سال 1402 بیش از 150 درصد و در سه ماهه سال 1403 حدود 173 درصد بوده است.
 

دمای خوزستان بالای 48 درجه می ماند
 

ایسنا/خوزستان در پی روند افزایش دما، خوزستان تا پایان هفته همچنان دماهای 48 درجه و بالاتر را تجربه خواهد کرد.
 

قرارداد 2 بازیکن تیم نفت آبادان تمدید شد
 

اهواز - حسین شنانی و حسین سنگرگیر قراردادشان را با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمدید کردند.
 

افزوده شدن هفت داروی سرطان به پوشش 70 درصدی بیمه سلامت
 

ایسنا/خوزستان هفت داروی درمان سرطان به تازگی تحت پوشش 70 درصدی بیمه سلامت قرار گرفته اند و پس از این، بیش از 12 هزار بیمار سرطانی تحت پوشش این بیمه در خوزستان، از این خدمات بهره مند می شوند.
 

40 میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان کشف شد
 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی کسب اطلاعات فنی و پلیسی، مبنی بر حمل انواع کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مراتب در دستور کار عوامل دایره اطلاعات و عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
 

طرح ویژه سلطانیه در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد
 

به گزارش ایرنا، بیش از 90 درصد محدوده شهر سلطانیه تحت تاثیر عرصه و حریم های آثار تاریخی است و این موضوع با ضوابطی که در حوزه ساخت و سازها وجود دارد، چالش هایی را در توسعه عمرانی شهر به وجود آورده و برای حل معضل، تدوین طرح ویژه شهر سلطانیه در دستور کار قرار گرفته است.
 

35 درصد ترددهای استان در آزاد راه زنجان به قزوین رخ می دهد
 

محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل به صورت مستمر و دقیق وضعیت ترافیکی استان را مورد رصد و سنجش قرار می دهد.
 

جان باختن کوهنورد ابهری در قله لنین
 

ایسنا/زنجان حمید نجفلی کوهنورد ابهری در قله لنین (ابن سینا) در مرز کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان جان باخته است.
 

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل های آینده منتقل شود
 

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در میان نسل جوان تأکید کرد.
 

بیش از 90 درصد محدوده سلطانیه تحت تاثیر حرایم میراث فرهنگی است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم توسلیان روز شنبه در جلسه کارگروه زیربنایی استان در خصوص طرح ویژه شهر سلطانیه افزود: تهیه این طرح در سال 1395 به تصویب رسید و در سال 1400 وارد فاز عملیاتی طراحی شد.
 

توزیع 11 هزار غذای نذری به مددجویان زنجانی در نذرواره حسینی
 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح نذرواره حسینی 11 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد.
 

واژگونی پراید در زنجان با 2 کشته و 2 مصدوم
 

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: صبح امروز براثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید، دو نفر جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.
 

افزایش 3 درجه ای دمای زنجان نسبت به روز گذشته
 

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته، شهر زنجان با دمای 17 درجه سانتیگراد به عنوان چهارمین مرکز استان خنک کشور ثبت شد.
 

افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان خواسته بیمه شدگان است
 

ایسنا/زنجان مدیر درمان استان زنجان گفت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، خواسته بیمه شدگان و شرکای تامین اجتماعی در استان زنجان است.
 

رویداد ملی «سیانور» در استان سمنان پایان یافت
 

ایسنا/سمنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری رویداد ملی کارتون و کاریکاتور سیانور در استان سمنان خبر داد.
 

اعضای خانه احزاب استان سمنان مشخص شدند
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز شنبه در نشست مجمع عمومی، انتخابات هیات رییسه خانه احزاب استان سمنان برای دومین سال متوالی برگزار شد و رییس و اعضای خانه احزاب مشخص شدند.
 

400 هزار نفر از خدمات درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار استفاده کردند
 

علیرضا رمضان پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی از سال 1372 به صورت تک شیفت و در نوبت صبح آغاز به کار کرد، گفت: این درمانگاه پس از گذشت چند سال در 2 شیفت صبح و شب ادامه فعالیت داد و از سال 1394 به صورت 24 ساعته در حال ارایه خدمات به بیماران است.
 

1500میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد
 

سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان، گفت: تا پایان هفته گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شده است.
 

آماده باش مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آماده باش مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراکز درمانی برای پذیرش  بیماران احتمالی ناشی از شرایط گرمای هوا آمادگی لازم را دارند.
 

جان باختن یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز
 

ایسنا/سمنان رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت جوانی 24 ساله به علت واژگونی موتورسیکلت غیر مجاز خبر داد.
 

کاهش ساعت کاری ادارات استان سمنان
 

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساعت کاری ادارات، سازمانها و شرکت های دولتی استان سمنان شنبه آینده (ششم مردادماه) به دلیل افزایش دما 3 ساعت کاهش یافت.
 

مربی و 2 کاراتکای سمنانی به مسابقات روسیه اعزام شدند
 

سیدمحمدتقی علوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بین المللی کاراته در روزهای ششم تا هشتم مرداد ماه در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان به میزبانی روسیه برگزار می شود.
 

سقوط پاترول به دره در مهدیشهر 5 مصدوم برجای گذاشت
 

سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از سقوط پاترول به دره در جاده شهمیرزاد به فولادمحله با پنج مصدوم خبر داد.
 

ساعت کاری ادارات در استان سمنان کاهش یافت
 

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساعت کاری ادارات، سازمان ها و شرکت های دولتی استان سمنان شنبه آینده ( ششم مرداد ماه) به دلیل افزایش دما، دو ساعت کاهش یافت.
 

انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح مامورنما و کشف 9 فقره سرقت مسلحانه ی خودرو، منزل و موبایل فروشی در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
 

توسعه زیرساخت های گردشگری روستای قلعه نو زهک ادامه دارد
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و برنامه های عملیاتی در حوزه توسعه گردشگری شهرستان زهک از مدت ها قبل آغاز شده و در حال انجام است.
 

ساخت 160 واحد مسکن روستایی در شهرستان هیرمند به همت بنیاد مسکن
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه مسکن روستایی سال 1402 تعداد 160 واحد مسکن است که از این تعداد 117 واحد آن انعقاد قرارداد شده است و معرفی به بانک صورت گرفته است.
 

14 میلیارد ریال اعتبار صرف مرمت و بازسازی قنوات خاش شد
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال ،کار مرمت و بازسازی 12 رشته قنات در شهرستان آغاز که از این تعداد کار مرمت و بازسازی 8 رشته به اتمام رسیده و 4 رشته با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام می باشد.
 

آمادگی پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان برای ورود زائران پاکستانی
 

به گزارش خبرنگار ایرنا داریوش امانی روز شنبه در بازدید از پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان افزود: یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برپایی هر چه باشکوه تر اربعین حسینی (ع) است. وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در این منطقه، نصب سایبان ها، سیستم های خنک کننده و مه پاش انجام شده که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات بهتر، امسال اربعین حسینی متفاوتی برای زائران اباعبدالله الحسین رقم بخورد. رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اینکه در تمامی خدمات و پروژه های انجام شده باید رضایت و رفاه حال زائران ایرانی و خارجی در اولویت قرار گیرد، گفت: به همین منظور، روکش آسفالت جاده های منتهی به پایانه های مرزی، رفع نقاط پرحادثه، خط کشی محورها، نصب علایم و افزایش سرویس های بهداشتی در پایانه های مرزی در حال انجام است.
 

آماده سازی بیش از 1400 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون عملیات آماده سازی بیش از هزار و 400 هکتار زمین در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در حال انجام است.
 

توزیع بیش از 562 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان
 

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از 562 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سه ماهه نخست سالجاری در این منطقه توزیع شد.
 

بیش از 562 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان توزیع شد
 

قربانعلی مردانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرآورده ها شامل بنزین، نفتگاز (غیر نیروگاهی)، نفت سفید و نفت کوره بوده که در بازه زمانی یکم فروردین تا سی و یکم خردادماه سالجاری در نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.
 

بازگشت دستگاه MRI بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان به چرخه خدمت
 

زاهدان_ رئیس بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان، از بازگشت دستگاه MRI این بیمارستان به چرخه خدمت خبر داد.
 

اوقاف فارس بیش از یک میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های مناطق محروم اهدا کرد
 

به گزارش ایرنا، محمدحسین فیروزی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود:این کتاب ها شامل یکهزار و 807 نسخه است.
 

ارتقای رتبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظام جهانی «وبومتریکس»
 

به گزارش ایرنا، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه این نظام سالانه در دو مقطع ماه های ژانویه و جولای، فهرستی بروزرسانی شده از آخرین رتبه بندی دانشگاه ها را گزارش می دهد، گفت: رتبه بندی ماه جولای، بیانگر آن است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 53 پله صعود نسبت به ماه ژانویه، رتبه 972 را در میان دانشگاه های برتر جهان به دست آورده است.
 

« پال» سی و هشتمین شهرستان فارس می شود
 

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، سیدموسی موسوی روز شنبه اعلام کرد: در جلسه چهارشنبه گذشته کمیسیون سیاسی دفاعی دولت که به ریاست وزیر کشور، با حضور نایب رئیس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، طرح ایجاد شهرستان پال به تصویب رسید.
 

برگزاری جلسه شورای حفاظت و صیانت از منابع آب، اراضی ملی و کشاورزی کازرون
 

ایسنا/فارس جلسه شورای حفاظت از منابع آب و پیشگیری از وقوع جرم با حضور فرماندار ویژه کازرون، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس حوزه قضایی و تعدادی از مسیولین و مدیران آب منطقه ای برگزار شد.
 

نگرانی از تامین آینده، عامل نبود تمایل برای فرزندآوری است
 

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز در اجلاس اساتید سفیران جمعیت که در تهران برگزار شد، گفت: علت اصلی و اولیه افراد برای تمایل نداشتن به فرزندآوری، نگرانی از تأمین آینده فرزندان جدید و داشتن تعداد فرزندان کافی است.
 

اختتامیه دومین رویداد ملی سرود فجر بسیج فارس
 

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس از برگزاری اختتامیه دومین رویداد ملی سرود فجر بسیج استان فارس خبر داد.
 

آمادگی برای جذب سرمایه گذار در طرح های صنعتی کازرون
 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی بسترساز توسعه صنایع صادرات محور در غرب استان است، از آمادگی برای جذب سرمایه گذار خبر داد و گفت: این منطقه از چشم انداز مناسبی برای جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات برخوردار است.
 

اهمیت مدیریت و راهبری خطوط مترو شیراز از زیان شهردار
 

ایسنا/فارس شهردار شیراز در خصوص اهمیت مدیریت و راهبری خطوط مترو و توسعه آن گفت: خطوط مترو و جابجایی تعداد چندین ده هزار نفر از شهروندان که به صورت شبانه روزی از این خطوط استفاده می کنند، مسئولیت بسیار سنگین و خطیری است.
 

توضیح مدیرعامل آبفای شیراز درباره قطع مداوم آب در شهر صدرا
 

مدیرعامل آبفای شیراز گفت: افزایش ساخت و ساز ها در صدرا و ساخت واحد های نهضت ملی مسکن که از آب شرب است بخشی از دلیل کمبود آب در شهر صدراست که با هماهنگی شرکت عمران صدرا سعی شده است این موضوع حل شود.
 

بزرگترین طرح آبرسانی روستایی فارس به زودی افتتاح می شود
 

مدیر عامل آبفای فارس از پیشرفت بالغ بر80 درصدی عملیات اجرای سامانه تأمین آب شرب مجموعه روستا های بخش قطرویه خبر داد و گفت: با بهره برداری از این سامانه آبرسانی که بزرگترین طرح تأمین آب روستایی استان فارس است، آب شرب 95 روستا ارتقا می یابد.
 

شهرداری قزوین مسوول پشتیبانی اتوبوس های اربعین در مرز مهران است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد مهدی تقوی روز شنبه در اولین جلسه کمیته قرارگاه اربعین حسینی با بیان اینکه نقاط اصلی و پر تردد شهر مهران پارکینگ اربعین، سه راهی دهلران، میدان شهدا، میدام امام خمینی(ره)،پل زائر، پایانه برکت و میدان اربعین است، خاطرنشان کرد: عملیات فنی و پشتیبانی این تعداد دستگاه اتوبوس اعزامی از سایر استان های کشور برعهده قروین خواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز با اعزام تجهیرات خودرویی، تیم های فنی و پشتیبانی و تعمیرگاهی خدمات رسانی ویژه ای ارایه می کند.
 

90 دستگاه اتوبوس از قزوین برای جابجایی زائران اربعین اختصاص یافت
 

علیرضا معیری پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد روزی 30 دستگاه به مرز مهران می رود، 30 دستگاه در مسیر رفت و برگشت قرار دارد و 30 دستگاه نیز از مرز مهران مسافران را به استان قزوین باز می گرداند.
 

مودیان قزوین محل هزینه کرد مالیات را انتخاب کنند + فیلم
 

سید محمود موسوی صانع روز شنبه با حضور در استودیو خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امسال در یک اتفاق نو و کار بسیار ویژه این امکان به مودیان مشمول تبصره ماده 100 داده شده که به موجب مصوبه هیات دولت با نشان دار کردن مالیات محل مصرف هزینه ها را مشخص کنند.
 

پیدایش آثار معماری دوره صفوی در دولتخانه صفوی قزوین
 

قزوین- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از پیدایش آثار معماری دوره های صفوی، قاجار و پهلوی اول و دوم در مرحله جدید کاوش های باستان شناسی مجموعه دولتخانه صفوی خبر داد.
 

60 درصد تصادفات برون شهری قزوین در ورودی محمدیه رخ می دهد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رجحانی روز شنبه در نشست شورای ترافیک استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به ضرورت ایمن سازی به منظور کاهش تصادفات اظهار کرد: ایمن سازی و طرح اصلاحی مسیرهای ورودی شهر محمدیه باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و هر دستگاه به ویژه شهرداری نقش کلیدی خود را ایفا کند.
 

بیگانگی، آفت امروز شهر نشینان قزوین
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهر از دیدگاه جامعه شناسی و روان شناسی اجتماعی، پیچیده ترین سکونتگاه انسانی است که در آن وسیع ترین روابط انسان، محیط و طبیعت شکل می گیرد، بنابراین بستر و محیط زندگی انسان باید علاوه بر تامین نیازهای زیستی و مادی بتواند هر چه بیشتر به نیازهای اجتماعی و روانی انسان - محیطی از جمله ادراک رضایی، احساس تعلق و زیبایی پاسخ دهد.
 

پنج شکارچی غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند
 

مهدی طاهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محیط بانان هنگام گشت زنی در مناطق حفاظت شده الموت غربی و شرقی از توابع شهرستان قزوین با دریافت گزارشی مبنی بر حضور چند شکارچی در منطقه سریعا وارد عمل شدند.
 

تغییر ساعت کار ادارات در استان قزوین
 

ایسنا/قزوین به دلیل استمرار گرمای هوا ساعت کار ادارات قزوین در روزهای شنبه و یکشنبه ششم و هفتم مرداد ماه تغییر کرد.
 

ساعت کاری ادارات قزوین تا روز یکشنبه تغییر کرد
 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری قزوین، بنابر این اطلاعیه ساعت کاری ادارات قزوین برای روزهای شنبه و یکشنبه /ششم و هفتم مردادماه/ 6 تا 11 خواهد بود.
 

تغییر ساعات کار ادارات در قزوین
 

قزوین- ساعت کار ادارت قزوین در روزهای شنبه و یکشنبه تغییر کرد.
 

«قدم هایش» به کتابفروشی ها رسید
 

تازه ترین اثر مهدوی انتشارات کتاب جمکران با نام «قدم هایش» نوشته محمدحسن شاهنگی کتابی منتشر شد.
 

قم در حال آماده شدن برای استقبال از زائران اربعین
 

به گزارش ایرنا، اربعین، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یارانش، تجلی گر بزرگ ترین اجتماع بشری و راهپیمایی میلیونی عاشقان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت (ع) است. این سفر معنوی از نجف اشرف آغاز و به کربلای معلی ختم می شود و زائران با پای پیاده و با عشق و ارادت به امام حسین (ع) گام برمی دارند.
 

جامعه مدرسین حوزه تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ را محکوم کرد
 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ را محکوم کرد.
 

مسابقات ووشو قهرمانی رده های پایه کشور در قم آغاز شد
 

رئیس هیات ووشو استان قم در حاشیه آغاز این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روزهای ششم و هفتم مردادماه مسابقات تالو و ساندا در رده سنی جوانان برگزار می شود.
 

جامعه مدرسین: حمله به مرکز اسلامی هامبورگ برخلاف آزادی های مذهبی است
 

دراین پیام که روز شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: این مراکز از مهم ترین مجموعه های ترویج معنویت و معارف اسلامی است که خنثی کننده افراط گرایی و رشد جریانات تندروی منحرف است بی شک این اقدام غلط و سیاست زده، فرصت ظهور جریانات منحرف ضد دین را فراهم می کند و محیط های مذهبی آلمان و اروپا را با مشکلات جدی روبه رو خواهد کرد.
 

تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اقدام علیه آزادی و حقوق بشر است
 

قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان ظلم فرهنگی بزرگ، هتک مقدسات همه مسلمانان و تعرض به حقوق همه انسان های موحد و طرفدار عدالت، آزادی، معنویت و حقوق بشر است.
 

کشورهای اسلامی روابط اقتصادی خود را با اسرائیل قطع کنند
 

مدیر حوزه های علمیه گفت: اگر همه کشورهای اسلامی بایکدیگر متحد شوند و روابط اقتصادی و تجاری وفرهنگی خود را با اسرائیل قطع و مجامع بین المللی اقدامات ظالمانه اسرائیل را محکوم کنند.
 

واکنش آیت الله نوری همدانی به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ
 

آیت الله نوری همدانی گفت: تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان و مراکز و موسسات وابسته به آن توسط دولت آلمان، ظلم فرهنگی بزرگ، هتک مقدسات همه مسلمانان و تعرض به حقوق همه انسان های موحد و طرفدار عدالت، آزادی، معنویت و حقوق بشر است.
 

خاموشی گسترده نخواهیم داشت
 

ایسنا/قم کاهش مصرف مورد انتظار از اجرای خاموشی ها با اعمال تعرفه محقق شده است و به گفته معاون بهره برداری شرکت توزیع برق قم، وزارت نیرو طی دو سال اخیر تلاش کرده به دلیل گستردگی بی نظمی های ناشی از قطع برق در سطح شهرها، خاموشی نداشته باشیم و تدابیر خود را به صورت اصلاح تعرفه در بخش خانگی اعمال کرده است.
 

پیام آیت الله نوری همدانی در خصوص تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان
 

ایسنا/قم آیت الله نوری همدانی در خصوص تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان و موسسات وابسته به آن بیانیه ای صادر کردند.
 

حواشی انتخابات مطبوعات کردستان
 

نهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در حالی برگزار شد که فرآیند طی شده برای برگزاری انتخابات و حتی نتیجه آن، با حواشی متعددی مواجه بود.
 

54 تیم دانش آموزی کردستان در مسابقات علوم آزمایشگاهی رقابت کردند
 

سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: 54 تیم دانش آموزی استان در بیست و دومین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی رقابت کردند.
 

زمان برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده در کردستان به تعویق افتاد
 

سنندج_برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده در کردستان به دلیل گرمای هوا و دورکاری روز یکشنبه هفتم مرداد ماه به تعویق افتاد.
 

مراسم گرامیداشت شهید جنگلبان اسماعیل کریمی در سنندج برگزار شد
 

به گزارش ایرنا، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها و بانک های استان کردستان روز شنبه در آیین گرامیداشت مرحوم اسماعیل کریمی شرکت کردند.
 

قرآن تاریخی کدخدا پرویز؛ یادگار ماندگار از عهد قاجار
 

قرآن تاریخی و دست نویس روستای چرمیله معروف به «قرآن کدخدا پرویز» به دستان پر توان مرحوم مغفور ملاعبدالصمد امام جماعت وقت روستای مذکور در سال 1294هجری قمری بوده که با خط زیبای ثلث نوشته شده است.
 

شاخص بهره مندی بیماران کلیوی از تخت در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است
 

به گزارش ایرنا، دکتر انوش آریانژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر به 621 بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در 10 بخش خدمات همودیالیز ارائه می شود.
 

خرید تضمینی گندم در کردستان 20 درصد افزایش یافت
 

به گزارش ایرنا، محمد صالح احمدی روز شنبه در سومین جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان در سنندج اظهار کرد: تاکنون در مجموع 683 هزار تن تاکنون گندم به طور تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته20 درصد افزایش داشته است.
 

کنترل آب و غذای زائران اربعین توسط 22 کارشناس بهداشت محیط مریوان
 

سنندج_مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان از فعالیت 22 کارشناس مهندسی بهداشت محیط دانشگاه در مریوان_مرز باشماق با هدف کنترل عوامل محیطی به ویژه آب و غذای زائران اربعین خبر داد.
 

برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران در کردستان
 

سنندج_چهل و سومین دوره آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی دستیاران دبه همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.
 

بیمارستان های کردستان مجهز به مدرن ترین دستگاه های دیالیز است
 

سنندج_مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با تلاش این دانشگاه و مشارکت خیرین بیمارستان های استان مجهز به مدرن ترین دستگاه های دیالیز است.
 

تشریح جزئیات حضور مهمانان در بیست ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی
 

مسئول کمیته هماهنگی و بین الملل اجلاس پیرغلامان و مداحان حسینی جزئیات حضور مهمانان داخلی و خارجی به این اجلاس در کرمان را تشریح کرد.
 

بیش از 63 هزار پرونده معلولیت در استان کرمان داریم
 

ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: بیش از 63 هزار پرونده معلولیت(معلولیت شدید و خیلی شدید)، حدود 13 هزار پرونده زن سرپرست خانوار و حدود 4500 پرونده کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در استان کرمان داریم.
 

میزبانی کرمان از بیش از 500 مهمان همایش پیرغلامان حسینی
 

استاندار کرمان، گفت: در جریان برگزاری همایش پیرغلامان حسینی در استان کرمان بیش از 500 مهمان داریم که بخشی از آنها از کشورهای مختلف جهان هستند.
 

گرمای شدید در استان کرمان ادامه دارد
 

کرمان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا انتهای هفته با استقرار توده هوای گرم و دماهای بالا، برای اکثر مناطق در استان کرمان تداوم گرما پیش بینی می شود.
 

استاندار کرمان از نیروهای امنیتی برای رفع تهدیدهای آیین عزاداری در استان تقدیر کرد
 

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فداکار روز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: دستگاه های انتظامی و امنیتی کار بزرگی انجام دادند، اما چون مانند همیشه پشت صحنه هستند، کار آنها دیده نشد و شاید روزی واقعیت کار آنها گفته شود که پی به عظمت تلاش این افراد خواهیم برد، البته از دستگاه هایی مانند شهرداری، اورژانس و غیره و همچنین از مردم که محدودیت ها را تحمل و همکاری کردند، تشکر می کنیم.
 

18 نفر در پرونده فساد فوتبال تحت تعقیب قضایی هستند
 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز شنبه افزود: از 9 نفر احضار شده در پرونده فساد فوتبال در حال حاضر 2 نفر مسئولان سابق فدراسین فوتبال در بازداشت به سر می برند و هفت متهم دیگر با قرارهای متناسب آزاد شده اند که در دسترس دستگاه قضایی هستند.
 

آخرین جزئیات پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان تشریح شد
 

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشریح جزئیات آخرین وضعیت پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان گفت: در این پرونده 8 نفر از مسئولان فعلی و سابق فدراسیون فوتبال متهم هستند.
 

هوای گرم در کرمان ماندگار است
 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهداد از توابع کرمان در 24 ساعت گذشته در صدر فهرست گرم ترین نقاط کشور بوده به گونه ای که با احتساب امروز از ابتدای سال جاری تاکنون دمای هوای این شهر بیش از هفت بار در سطح کشور رکورد زده و رتبه گرم ترین نقطه کشوری را به خود اختصاص داده است.
 

تعقیب قضائی 18 نفر در پرونده فساد فوتبال/ 2 مسئول سابق فدراسیون، در بازداشت
 

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح جزئیات آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: در رابطه با پرونده فوتبال مس رفسنجان تاکنون مجموعاً 18 نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند که از این تعداد 9 نفر به دستگاه قضایی مراجعه کرده اند و از آنان تحقیقات لازم به عمل آمده است.
 

18 نفر در پرونده فساد فوتبال تحت تعقیب قضایی هستند
 

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: در ارتباط با پرونده فوتبال مس رفسنجان تاکنون 18 نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و 2 نفر از مسئولین سابق فدراسیون فوتبال در بازداشت هستند.
 

برنامه داریم ژیمناستیک در المپیک 2028 بصورت تیمی شرکت کند
 

ایسنا/کرمانشاه دبیر فدراسیون ژیمناستیک به کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی هایی را آغاز کرده ایم تا در المپیک 2028 به صورت تیمی شرکت کنیم.
 

باید نسل جدید را با چهره پلید منافقین آشنا کنیم تا فریبشان را نخورند
 

ایسنا/کرمانشاه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: باید نسل جدید را با چهره پلید منافقین آشنا کنیم تا فریبشان را نخورند.
 

تاریخ معاصر سراسر از عزت و سرافرازی برای ملت ایران است
 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: جوانان و نوجوانان و همه مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که مقام معظم رهبری دائماً به آحاد مردم سفارش می کنند که تاریخ معاصر را بخوانند چرا که این تاریخ سراسر عزت و افتخار برای ملت بزرگ ایران و ذلت و شکست برای استکبار جهانی است.
 

عملیات «مرصاد» در تاریخ کشور ماندگار است
 

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور ایستادگی جانانه مردم و شهامت و ایثار رزمندگان در دفاع از خاک کشور در برابر منافقین است که تا ابد در تاریخ کشور ماندگار شده است.
 

برنامه افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه در اربعین
 

مجتبی بیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های اداره کل فرودگاه کرمانشاه در ایام اربعین برقراری پرواز به نجف از 24 مرداد تا 9 شهریور است که در این خصوص درخواستمان را به شرکت های مختلف هواپیمایی ارسال کرده ایم و منتظر پاسخ قطعی آنها هستیم.
 

استکبار به دنبال غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان است
 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، گفت: استکبار به سردمداری آمریکای جنایتکار به دنبال غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان است.
 

هنرمندان کرمانشاهی 2 تندیس جشنواره بین المللی سیمرغ را به خود اختصاص دادند
 

رییس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم های "سهمی از یک قبر " به نویسندگی کارگردانی اشکان چاوشی و " همه باید زندگی کنند " به نویسندگی و کارگردانی حامد حیدری ذاکر توانستند در این جشنواره موفقیت سینمایی جدیدی را برای استان کرمانشاه رقم زنند.
 

برگزاری مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در «ویس قرنی» کرمانشاه
 

ایسنا/کرمانشاه به گفته مسئول انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه، مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در رشته کراس کانتری(مسافت) در سایت ویس قرنی کرمانشاه در حال برگزاری است.
 

زلزله های «گهواره» نگران کننده نیست
 

ایسنا/کرمانشاه مسئول شبکه لرزه نگاری کرمانشاه زلزله های اخیر گهواره را نگران کننده ندانست و گفت: اگرچه زلزله قابل پیش بینی نیست، اما در این منطقه سابقه زلزله بزرگ نداریم.
 

75 نیروگاه برق خورشیدی در استان کرمانشاه نصب می شود
 

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان کرمانشاه، گفت: 75 نیروگاه برق خورشیدی در استان کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال در مناطق محروم استقرار می یابد.
 

مهار آتش جنگل های کوه ماغر شهرستان بهمئی
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بهمئی از مهار و خاموش شدن آتش جنگل های کوه ماغر این شهرستان خبر داد.
 

مخالفت کهگیلویه وبویراحمد با تجزیه دنا !
 

به گزارش ایرنا، تنوع عظیم زیستی در منطقه حفاظت شده دنا در کشور و حتی جهان کم نظیر و آن را شهره جهانی کرده است چرا که تاکنون در این منطقه تعداد 613 گونه جانوری و بیش از یک هزار گونه گیاهی شناسایی شده است.
 

مجروح شدن 2 جوان در پی درگیری مسلحانه در یاسوج
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از مجروح شدن 2 نفر جوان به دنبال درگیری مسلحانه در بلوار ابوذر شهر یاسوج مرکز این شهرستان خبر داد.
 

هنر شعر آیینی باید تقویت شود/ تبیین ابعاد در کهگیلویه و بویراحمد
 

یاسوج_ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر شعر آیینی باید تقویت شود.
 

پیش بینی افزایش دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی افزایش دمای هوای این استان تا پایان هفته خبر داد.
 

شعله ور شدن مجدد آتش در جنگل های باشت
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرماندایر شهرستان باشت از شعله ور شدن مجدد آتش در جنگل های این شهرستان خبر داد.
 

آتش سوزی جنگل های «دره گلی» بویراحمد مهار شد
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل های منطقه «دره گلی» بویراحمد خبر داد.
 

هر آنچه باید در مورد سد آبریز کهگیلویه بدانیم
 

به گزارش ایرنا، احداث سد آبریز در بالادست رودخانه مارون یک از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد است که با شروع دولت سیزدهم گام های مثبتی برای اجرای این طرح توسعه محور برداشته شد.
 

پیدا شدن جسد 2 جوان غرق شده در سد جوزار شهرستان بویراحمد
 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: پس از جستجوی تیم های غواصی آتش نشانی و هلال احمر برای یافتن جسد دو جوان غرق شده در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، جسد این جوان پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
 

پیشروی شعله های آتش در جنگل های باشت/ آتش به منطقه «فتح» رسید
 

یاسوج_ شعله های آتش همچنان در جنگل های شهرستان باشت پیشروی می کند.
 

مهدی اُلفتی در روز نخست بازی های المپیک به میدان می رود
 

ایسنا/گلستان در روز نخست آغاز رسمی رقابت های المپیک 2024 پاریس عضو گلستانی کاروان ایران در رشته ژیمناستیک به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
 

راه اندازی پنجمین مرکز راهبردی تعالی خانواده در کلاله
 

کلاله- مسول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان از راه اندازی پنجمین مرکز راهبردی تعالی خانواده در کلاله خبر داد.
 

ثبت بیش از 1360 تماس مزاحم با آتش نشانی گرگان
 

گرگان- رییس سازمان آتش نشانی گرگان گفت: طی یک ماه گذشته 1363 تماس مزاحم در سامانه 125 به ثبت رسیده است.
 

اولویت ائمه جماعت مساجد مدیریت فرهنگی است
 

آق قلا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: امامان جماعت مهارت لازم برای مدیریت فرهنگی در مساجد را کسب کنند.
 

آماده باش 560 نیروی منابع طبیعی گلستان برای اطفای حریق احتمالی
 

سرهنگ عیسی گلبینی مفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به سبب افزایش کم سابقه دمای هوا طی روزهای گذشته و چند روز آینده و احتمال وقوع حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی گلستان، تمامی نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل قرار دارند.
 

گردآوری عملکرد سه ساله شهید جمهور در گلستان
 

ایسنا/گلستان استاندار گلستان از گرداوری عملکرد سه ساله دولت شهید رئیسی در استان خبر داد و گفت: یک نسخه از تمامی اقدامات دولت سیزدهم به استاندار بعدی گلستان تقدیم می شود.
 

کاهش ساعت کاری مراکز دولتی گلستان
 

ایسنا/گلستان فعالیت مراکز دولتی گلستان در روز شنبه از ساعت 6 تا 10 صبح است.
 

مسابقات شهدای جودوکار گلستان با معرفی تیم های برتر پایان یافت
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات جودو و دفاع شخصی گلستان روز جمعه در شهرستان گرگان مرکز این استان، میزبان مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان و جوانان پسر منطقه پنج کشور در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان بود.
 

جوانان گرگان مغلوب مهرگان پردیس شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم بانوان کشور از روز گذشته (پنجشنبه چهارم مرداد ماه) با حضور سه تیم «جوان گرگان»، «هلیلان ایلام» و «مهرگان پردیس» زمین فوتبال شماره یک مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.
 

برترین چابکسواران هفته هفتم کورس بهاره - تابستانه بندرترکمن مشخص شدند
 

به گزارش خبرنگار ایرنا در دور اول کورس امروز به مسافت هزار متر، با رقابت اسب های نژاد ترکمن میدان آزاد بیشتر از سه سال آغاز شد که اسب «توران قره باش» با چابکسواری «عبدالحلیم قبادی» زودتر خط پایان را پشت سر گذاشت و اول شد.
 

سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شفت شد
 

شفت- طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی سرهنگ «سهراب صفری» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شفت معارفه شد.
 

یک مدیر به علت عدم پاسخگویی از مسوولیت خود برکنار شد
 

رشت- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به قطعی یک ساعته برق در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان گفت: در پی این حادثه یکی از مدیران بیمارستان به دلیل عدم پاسخگویی از مسوولیت خود برکنار شد.
 

هشدار نارنجی برای بارش های رگباری در گیلان
 

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا دوشنبه هفته جاری شرایط برای ابرناکی و مه آلودبودن هوا، وزش باد در برخی مناطق شدید، بارندگی در بعضی ساعت رگباری و شدید و موقتی خیلی شدید، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.
 

خوشه دهی 75 درصدی شالیزارهای گیلان / ورس و بلاست در کمین برنج ها
 

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خوشه دهی 75 درصدی شالیزارهای استان تا امروز خبر داد و گفت: 10 درصد اراضی در مرحله رسیدگی و برداشت است.
 

جوجه پرستوهای دریایی تالاب انزلی رصد می شود
 

ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بیش از 100 قطعه جوجه پرستوی دریایی تیره در ابتدای مرداد ماه امسال در حوزه غرب تالاب بین المللی انزلی حلقه گذاری شدند.
 

جابه جایی 4 هزار تن کالا در گیلان
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از جابه جایی 3 میلیون و 724 هزار و 842 تن کالا در چهارماهه سالجاری در استان خبر داد.
 

نجات 3 غریق در سواحل بندرانزلی
 

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی از نجات جان 3 غریق از ابتدای تابستان امسال در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح نقاط خطرآفرین از 12 خردادماه و طرح سالم سازی سواحل از اول تیر ماه سال جاری آغاز و تا 7 مهر ماه ادامه دارد.
 

آمادگی اوقاف گیلان برای راهنمایی به خیران واقف
 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، افراد بسیاری قصد وقت اموال و املاک خود را دارند که می توان با راهنمایی و مشورت، جهت نیات وقت آنان را به سمت فرهنگی و سلامت سوق داد که این موارد نیاز روز جامعه نیز می باشد.
 

حال و هوای بهاری در گیلان/ دیگر استان ها در اوج گرما
 

در حالی که تعداد زیادی از استان های گشور به دلیل افزایش دما و مصرف برق زیاد، ساعت کاری ادارات کاهش یافته در گیلان شاهد بارش باران هستیم و ادارات در حالت آماده باش قرار گرفتند.
 

خوشه دهی 75 درصدی شالیزارها در گیلان
 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: میزان خوشه دهی شالیزارها در استان 75 درصد است و 10 درصد از شالیزارهای گیلان در حال برداشت محصولات خود هستند.
 

فعالیت 90 آموزشگاه فنی و حرفه ای در بروجرد
 

ایسنا/لرستان رئیس مرکز فنی و حرفه ای بروجرد گفت: 90 آموزشگاه فنی و حرفه ای در شهرستان فعالیت دارند.
 

گرمای هوا فعالیت مدارس فوتبال لرستان را تعطیل کرد
 

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی هیات فوتبال لرستان با توجه به استمرار توده هوای گرم در استان و لزوم توجه به سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی، همه فعالیت های فوتبال از جمله فعالیت مدارس فوتبال و تمرین باشگاه ها امروز و فردا 6 و هفتم مردادماه در استان تعطیل اعلام می شود.
 

تداوم هوای گرم در لرستان
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هواشناسی لرستان بهروز مرادپور روز شنبه بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی طی امروز با حاکمیت شرایط پایدار گرم، جوی آرام همراه با آسمانی صاف را شاهد خواهیم بود.
 

اتصال خیابان 60 متری به بلوار ولایت برای رفع گره های ترافیکی خرم آباد ضروری است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا داریوش بارانی بیرانوند روز شنبه در جلسه توافق با مالکان محدوده شهرک پارسیلون برای اتصال خیابان 60 متری به بلوار ولایت اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری از جمله گره ترافیکی خیابان شریعتی، ورودی مسکن مهر و اتصال 60 متری به بلوار ولایت طی سال های متمادی از مهمترین الزامات ترافیکی شهر خرم آباد بوده است.
 

امکان اتصال ورزشگاه تختی خرم آباد به شبکه فیبر نوری فراهم شد
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه لرستان نبی اله شمسی فر روز شنبه اظهار کرد: با توجه به صعود مقتدرانه تیم خیبر خرم آباد به لیگ برتر فوتبال و لزوم ایجاد زیرساخت های ورزشگاه تختی خرم آباد جهت میزبانی تیم، این اقدام با همت همکاران حوزه فنی شبکه فیبر نوری در حال اجرا است و ظرف چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
 

ثبت نام 2500 لرستانی برای اربعین/ 4کاروان در محرم اعزام شد
 

مدیرکل حج و زیارت لرستان از ثبت نام 2500 زائر این استان در سامانۀ سماح و اعزام چهار کاروان در دهۀ نخست محرم خبر داد.
 

ذاکر و خادم پیش کسوت امام حسین (ع) در لرستان تقدیر شد
 

خرم آباد - «ایرج دریکوند» ذاکر و خادم پیش کسوت امام حسین (ع) در لرستان تقدیر شد.
 

دستگیری قاتل فراری کمتر از 2 ساعت در دلفان
 

خرم آباد - فرمانده انتظامی دلفان گفت: قاتل فراری لحظاتی پس از ارتکاب قتل در آتش متقابل با پلیس زمین گیر شد.
 

دستگیری قاتل کمتر از 2 ساعت در دلفان
 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نجف علی بارانی روز شنبه بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشف یک جسد در یکی از مناطق دلفان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام و در تحقیقات بیشتر متوجه شدند مرد 33 ساله ای بر اثر اصابت گلوله در دم فوت نموده است.
 

ابلاغ مجوز سد معشوره به وزارت نیرو/ خدمت تا آخرین ساعت
 

به گزارش ایرنا سد "معشوره" استان لرستان مصوب سفر نخست هیات دولت یعنی حدود 14 سال پیش است و قبل از آن نیز بارها در دولت های مختلف به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم مطرح و وعده اجرا گرفته است ولی در جریان سفر دولت سیزدهم به استان عملیاتی شدن این سد مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفت.
 

مازندران دیار علویان و سرزمین مشتاقان قرآن است
 

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آشنا کردن مهمانان استان با بُعد معنوی و قرآنی استان مازندران یکی از برکات برگزاری مسابقات قرآنی است که می توانیم به مهمانانی که از دیگر استان ها می آیند بگوییم مازندران دیار علویان و سرزمین مشتاقان قرآن است.
 

سیل در راه مازندران
 

ایسنا/مازندران هواشناسی مازندران امروز با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه هفته جاری بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق)، وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در استان خواهیم داشت.
 

بازداشت 3 کارمند شهرداری نکا به اتهام اختلاس و ارتشا
 

ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب نکا از بازداشت 3 نفر از کارمندان شهرداری به اتهام اختلاس و ارتشا خبر داد.
 

پایان وقفه 40 ماهه ؛صدور پروانه ساخت پردیس سینمایی ساری
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حدود چهار سال است که شهروندان ساکن مرکز مازندران به ویژه آن ها که چند دهه زندگی در ساری را تجربه می کنند جای خالی یک بنای پرخاطره را در ابتدای خیابان مازیار شهرشان می بینند. از خرداد 1400 که ساختمان سینما ایران ساری برای ساخت یک مجتمع سینمایی جدید تخریب شد تا امروز، زمینی که روزگاری برای هزاران شهروند محل تماشای فیلم های روز سینما بود به زمینی متروکه تبدیل شده که فقط در آن می توان رشد انواع علف های هرز را مشاهده کرد.
 

بازداشت 3 کارمندی شهرداری نکا به اتهام اختلاس
 

دادستان عمومی و انقلاب نکا گفت: به اتهام اختلاس و ارتشا 3کارمند شهرداری نکا بازداشت شدند.
 

3 کارمند شهرداری نکا به اتهام اختلاس و ارتشا بازداشت شدند
 

نکا- دادستان عمومی و انقلاب نکا از بازداشت سه نفر از کارمندان شهرداری به اتهام اختلاس و ارتشا خبر داد.
 

تردد در روزهای یکشنبه و دوشنبه در جاده کندوان برقرار است
 

ایسنا/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان از لغو انسداد و برقراری تردد در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد و گفت: انسداد در روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد.
 

مسأله دستکاری افکار عمومی چیست/ تاثیر رسانه های اجتماعی
 

ساری - یک تحلیلگر رسانه با اشاره مقوله دستکاری افکار عمومی گفت: رسانه ها با استفاده از قاب های خاص، می توانند نحوه برداشت مردم از یک موضوع را تغییر بدهند.
 

150 واحد دامپروری در مازندران غیرفعال و راکد است
 

ساری - رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران شمار دامپروری های راکد و غیرفعال را در استان 150 واحد اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی برای فعالیت آن ها شد.
 

اتحادیه پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در مازندران تشکیل شود
 

بابل - مدیرکل دامپزشکی مازندران بر لزوم تشکیل اتحادیه پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در استان تاکید کرد.
 

مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگویی به مردم در زمان کاهش ساعات کار ادارات را مدیریت کنند
 

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز شنبه در نشست شورای اداری خمین افزود: مشکل ناترازی آب و برق در این موقعیت جدی است و اصلاح فرهنگ مصرف باید از دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات آغاز شود.
 

تداوم گرما و خیزش مجدد گرد و خاک در استان مرکزی
 

ایسنا/مرکزی مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی از تداوم گرما و خیزش مجدد گرد و خاک در سراسر استان مرکزی خبر داد.
 

هوای سه شهر استان مرکزی آلوده است
 

ایسنا/مرکزی رئیس مرکز پایش کیفیت هوای استان مرکزی از ناسالم بودن هوا در سه شهر اراک، شازند و ساوه خبر داد.
 

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی چهار در استان مرکزی
 

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این رزمایش با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه های مردمی و حمایت از اقشار کم برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از 9 تا 18 مرداد ماه، مصادف با سالگرد ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی، در استان مرکزی برگزار می شود.
 

برگزاری 36 کارگاه آموزش صنایع دستی در استان مرکزی
 

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی،« الهام سیمایی» افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای علاقه مندان به هنرهای سنتی و صنایع دستی در راستای رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی و بازاریابی صنایع دستی است که در پایان گواهی آموزش رشته مورد نظر به افراد داده می شود.
 

پرداخت زکات در ساوه 22 درصد افزایش یافت
 

حسین ذبیحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت مردم نیکوکار شهرستان ساوه، 112 میلیارد ریال زکات واجب، مستحبی، فطریه و کفاره پرداخت کردند.
 

آسیب های جبران ناپذیر اشعه فرابنفش خورشید جدی گرفته شود
 

به گزارش ایرنا، میزان تابش این اشعه خطرناک به خصوص در ساعات 11 تا 16به اوج خود می رسد و به همین علت کارشناسان توصیه می کنند، افراد در این ساعات و در روزهایی که میزان این اشعه در سطح خطرناک است تا جای ممکن در خانه بمانند و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرند.
 

24 درصد از اشتغال هدفگذاری شده استان مرکزی محقق شد
 

جمشید امیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تعهد ایجاد اشتغال امسال استان مرکزی 11 هزار و 624 شغل است.
 

هدف دوره «بانوی مجاهد» گفتمان سازی هویت زن انقلابی است
 

اراک- مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هویت بخشی و گفتمان سازی هویت زن انقلابی در دوره بانوی مجاهد استان مرکزی، مورد توجه ویژه قرار گرفت.
 

شروع بکار دولت جدید، زمینه ساز فصلی نوین در روند فعالیت جهاد دانشگاهی است
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با شروع فعالیت دولت جدید، فصل نوینی برای جهاد دانشگاهی و تمامی دست اندرکاران و متولیان علمی، معرفتی و مهارتی بوجود آمده و می آید.
 

راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره 《راه زندگی》 در بندرخمیر
 

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر از راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی میثاق این شهرستان خبر داد.
 

24 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن میناب الحاق می شود
 

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تأکید بر اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در میناب، از الحاق 24 هکتار زمین جدید به این طرح خبر داد.
 

تمامی مراکز دولتی و بانک های هرمزگان فردا یکشنبه تعطیل است
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی روز شنبه افزود: در پی تداوم گرمای شدید و کم سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، فردا یکشنبه تمامی مراکز و ادارات دولتی و بانک های استان به استثنای مراکز خدمات امدادی و اورژانسی تعطیل خواهند بود.
 

24 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن میناب الحاق می شود
 

بندرعباس-استاندار هرمزگان با تاکید بر اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در میناب از الحاق 24 هکتار زمین جدید به این طرح برای ثبت نام متقاضیان جدید در این شهرستان خبر داد.
 

از طریق کمیته انضباطی پیگیر حق فولاد هرمزگان هستیم
 

مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان نسبت به اتهامات بی پایه و اساس مدیر و کادرفنی تیم فوتسال ایرالکو اراک واکنش نشان داد.
 

بیش از 231 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن هرمزگان وصول شد
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سیامک نیکان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: هم اکنون در استان هرمزگان 312 معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت استخراج سالانه بیش از 37 میلیون و 146 تن انواع مواد معدنی وجود دارد.
 

آماده باش مراکز درمانی هرمزگان برای پذیرش افراد دچار گرما زدگی
 

بندرعباس- معاون درمان دانشگاه علوم هرمزگان ضمن هشدار نسبت به افزایش دما در روزهای پیش رو و احتمال گرمازدگی از آماده باش مراکز درمانی هرمزگان خبر داد.
 

ظرفیت تولید ماهی در قفس هرمزگان طی سه سال 205 درصد افزایش یافت
 

مسعود بارانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: افزایش سطح زیر کشت مزارع پرورش میگو از هشت هزار هکتار به 15 هزار و 300 هکتار با رشد 91 درصدی از دیگر دستاوردهای اجرا شده طرح های پیشران حوزه شیلات توسط دولت سیزدهم در استان هرمزگان بوده است.
 

اقدامات انجام شده در بندر شهید رجایی برای کاهش و مدیریت مصرف برق
 

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهم ترین اقدامات انجام شده بندر شهید رجایی را برای مشارکت در کاهش مصرف برق به دلیل گرمای شدید و افزایش دما را تشریح کرد.
 

وصول بیش از 231 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن هرمزگان
 

بندرعباس- معاون مالی و پشتیبانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: میزان حقوق دولتی وصول شده معادن در چهار ماه اول 1403 قریب به 231 میلیارد و 858 میلیون ریال بوده است.
 

اماکن ورزشی سرپوشیده همدان فردا یکشنبه فعال هستند
 

علیرضا صفی زاده روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی فضاهای سرپوشیده ورزشی اعم از خصوصی و دولتی می توانند فعالیت روزمره خود را فردا یکشنبه داشته باشند به شرط اینکه استانداردهای لازم اعم از مصرف بهینه برق را رعایت کنند.
 

نصب 80 کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی در راه های استان همدان
 

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرا و نصب 80 کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی در راه های استان طی دو سال گذشته خبر داد.
 

همه دستگاه های خدمات رسان همدان در 24 ساعت شبانه روز ارائه خدمات دارند
 

ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: تمام دستگاه های خدمات رسان و گروه های واکنش سریع استان حتی زمانی که تعجیل بر دورکاری است به صورت آماده باش در حال ارائه خدمات هستند و در 24 ساعت شبانه روز هرگونه مشکل را پیگیری و همه دستگاه های واحد کشیک آنها حضور فعال دارند.
 

خرید 465 هزار تن گندم در استان
 

ایسنا/همدان معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه خرید گندم در استان از مرز 465 هزار تن تا تاریخ پنجم مردادماه عبور کرده است، گفت: این میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 رشد داشته است.
 

آغاز اصلاح بخشی از شبکه فاضلاب "مریانج" همدان با 18 میلیارد ریال اعتبار
 

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری فر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاضلاب خیابان های فرعی شهر مریانج به صورت سنتی و قدیمی بود که مشکلاتی مانند؛ آلودگی های زیست محیطی، پس زدگی و تجمیع حشرات را به دنبال داشت و موجب نارضایتی شهروندان شده بود.
 

دور نخست مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان همدان پایان یافت
 

مصطفی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در 2 کلاس حرفه ای و همگانی برگزار و به نوعی مسابقات قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری محسوب شد.
 

16 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی استان همدان اصلاح شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد آهکی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته 52 نقطه حادثه خیز توسط کمیسیون ایمنی راه ها در محورهای ارتباطی استان همدان شناسایی، مصوب و به این اداره کل ابلاغ شد.
 

پنج زندانی در همدان با کمک آزاده دفاع مقدس آزاد شدند
 

یداله روحانی منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار زندانی مرد و یک زندانی زن که به واسطه ضمانت همسرش در زندان به سر می برد با کمک این خیر نیک اندیش آزاد شدند.
 

نماینده مجلس: ظرفیت های اقتصادی همدان در کشور مغفول مانده است
 

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صوفی روز شنبه در نشست با فعالان اقتصادی همدان اظهار کرد: همدان ظرفیت بالا و بی نظیری در عرصه های مختلف اقتصادی همچون بازار تولید سیر، صنایع دستی، فرش و معادن دارد که در کشور حرفی برای گفتن دارند و باید خیلی بیشتر قدر آن ها را دانست.
 

پیش بینی برداشت 13 هزار تن هلو و شلیل از باغات اسدآباد
 

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از پیش بینی برداشت 13 هزار تن هلو و شلیل از سطح باغات این شهرستان خبر داد.
 

967 تن کالای اساسی ویژه ایام محرم و صفر در یزد توزیع شد
 

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، "محمد علی حاتمی زاده" با بیان اینکه سهمیه کالای اساسی مورد نیاز اربعین جدا از محرم و صفر تدارک دیده شده است افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت مرغ در استان یزد توزیع می گردد.
 

توصیه متخصص پوست به یزدی ها: هر سه ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب استفاده کنید
 

دکتر "نصرت پورسینا" روز شنبه به ایرنا گفت: توصیه موکد و مهمتر این است که همه افراد بخصوص ساکنان نواحی کویر و یزدی ها در ساعات اوج گرما تا ممکن است از منزل خارج نشوند و زیر مکان های مسقف باشند و در صورتی که مجبور به خروج از خانه هستند حتما از کلاه لبه دار، لباس آستین بلند و نخی سفید استفاده کنند.
 

آغاز تمرینات شهید قندی از امروز در یزد
 

ایسنا/یزد تمرینات تیم فوتبال شهید قندی یزد از امروز در یزد آغاز خواهد شد.
 

یزد همچنان رتبه دار شیوع دیابت/دیابت هنوز درمان قطعی ندارد
 

ایسنا/یزد آمارها حکایت از جایگاه نخست یزد در شیوع بیماری دیابت دارد و مسئولان علوم پزشکی این استان معتقدند علاوه بر این که هنوز درمان قطعی جهت بیماران دیابت اعم از پیوند سلول های بتا و ساخت انسولین از سلول های بنیادین تاکنون محقق نشده است، اقدامات پیشگیرانه و دوری از عوامل احتمال ابتلا به این بیماری و عوارض آن تنها راهکارهای فعلی مقابله با دیابت است.
 

رکورد 50 ساله گرما در استان یزد با ثبت دمای 49.
 

"محمد رضا شیرغلامی" روز شنبه به ایرنا گفت: پیش از این، گرمترین روز بافق در نیم قرن گذشته با رقم 48.4 درجه در سوم مرداد سال 1401 ثبت شده بود.
 

هوشمندسازی تمام چاه های قطب کشاورزی
 

ایسنا/یزد مدیر عامل آب منطقه ای یزد از تجهیز 100 درصدی چاه های کشاورزی شهرستان خاتم به کنتور هوشمند آب و برق خبر داد.
 

نوابغ تنیس روی میز استان یزد معرفی شدند
 

ایسنا/یزد ورزشکاری از بافق قهرمان مسابقات تنیس روی میز طرح هوپس استان یزد شد.
 

بودجه فرهنگی استان ها 400 درصد رشد داشته است
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رشد 400 درصدی بودجه فرهنگی استان ها در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: امروز بودجه فرهنگ به 20 هزار میلیارد تومان رسیده است.
 

پررونق ترین سال های فرهنگ و هنر در کشور رقم خورد
 

یزد- وزیر ارشاد گفت: در سال های عمر دولت سیزدهم روزهای خوبی را در زمینه فرهنگ و هنر پشت سر گذاشتیم.