قالیباف: عزم مجلس، حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف در گفتگوی تفصیلی با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای(KHAMENEI.IR) از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل گرفته در آن برای بررسی کابینه ی پیشنهادی رئیس جمهور منتخب خبر داد.
 

مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.
 

آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم، فردا 7 مرداد 1403 با تنفیذ رهبر انقلاب
 

به گزارش ایرنا، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه 7 مرداد 1403 با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند 9 اصل 110 قانون اساسی، توسط ولی فقیه تنفیذ می شود.
 

عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم
 

محمدباقر قالیباف از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل گرفته در آن برای بررسی کابینه ی پیشنهادی رئیس جمهور منتخب خبر داد.
 

تحلیف رئیس جمهور تنها دستور هفته جاری مجلس
 

جلسه علنی هفته جاری مجلس در روز سه شنبه 9 مرداد برگزار می شود.
 

شبکه تونل های حماس قابل انسداد نیست
 

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد شبکه تونل های حماس مانند تارهای عنکبوت با هم مرتبط هستند و در صورت قطع کردن یکی از آنها، مسیری جایگزین برای آن وجود دارد.
 

امیدوارم دولت جدید هرچه زودتر کار خود را آغاز کند
 

رئیس مجلس اظهار امیدواری کرد: دولت جدید بعد از اخذ رأی اعتماد کل کابینه هر چه زودتر مسئولیت را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.
 

قالیباف: مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.
 

حماس: تشکیلات خودگردان رفتار سرویس های امنیتی خود را کنترل کند
 

جنبش حماس رفتار سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در سرکوب عناصر مقاومت را مغایر با اعلامیه پکن خواند و از این تشکیلات خواست رفتار نیروهای امنیتی را کنترل کند.
 

اختلال در خطوط ریلی فرانسه احتمالا 3 روز دیگر ادامه خواهد یافت!
 

مقامات راه آهن فرانسه با اشاره به تداوم اختلال در خطوط ریلی این کشور در پی حمله خرابکارانه دیروز، درباره هرج ومرج و آشفتگی و سرگردانی هزاران مسافر طی امروز و فردا هشدار دادند.
 

تدابیر عراق برای برگزاری بهتر راهپیمایی اربعین 1403
 

همزمان با سفرهای داخلی وزیر کشور عراق به منظور پیگیری اقدامات و آمادگی ها برای زیارت اربعین امسال، یکی از مقامات در وزارت حمل و نقل عراق از تشکیل کارگروه و تیم هایی برای بهبود خدمات دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد.
 

موافقت مسئولین اقلیم کردستان عراق با آزادی 20 زندانی ایرانی
 

مسئولین اقلیم کردستان عراق با آزادی 20 نفر از زندانیان ایرانی در زندان های اقلیم کردستان عراق موافقت کردند.
 

جزیره ای عمل کردن موجب اختلال می شود/قوای سه گانه کمیته مشترکی تشکیل دهند
 

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: قوای سه گانه کمیته مشترکی برای شناخت موضوعات، مسائل و مشکلات کشور تشکیل دهند.
 

تکذیب تماس شمخانی با فرمانده سابق سپاه
 

سخنگوی سابق شورای عالی امنیت ملی سخنان سردار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه در خصوص تماس شمخانی با سردار جعفری فرمانده وقت سپاه را تایید نکرد.
 

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای
 

در ادامه دیدارهای رییس جمهور منتخب با شخصیت های سیاسی، پزشکیان با وزیر پیشین جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در سپاه و وزیر راه و شهرسازی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و ....دیدار کرد.
 

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد
 

همزمان با سی و ششمین سالگرد عملیات مرصاد، گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 توسط بنیاد هابیلیان منتشر شد.
 

اخبار سیاسی 3 مرداد؛امضاء اعتبارنامه پزشکیان/انتصاب سخنگوی جدید سپاه
 

«امضاء اعتبارنامه پزشکیان از سوی شورای نگهبان»، «تکریم و معارفه معاون روابط عمومی سپاه» و «آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم» از موضوعات مهم خبری سوم مرداد 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.
 

اکنون در کشور 143 حزب قانونی و 21 جبهه سیاسی داریم
 

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پایان سی و نهمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در دولت سیزدهم اظهار کرد: ما اکنون در کشور 143 حزب قانونی و 21 جبهه سیاسی داریم که از این تعداد 10 حزب در دولت سیزدهم پروانه دریافت کردند و با هفت حزب نیز موافقت اصولی انجام شد.
 

برگزاری ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در عراق
 

جلسه ستاد اربعین در کشور عراق با حضور وزیر کشور ، سفیر ایران و اعضای ستاد در عراق برگزار شد.
 

مردم به جریان اصلاحات فرصت پوست اندازی داده اند/ همه بدون سهم خواهی به پزشکیان کمک کنند
 

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: مردم یک بار دیگر به جریان اصلاحات فرصت پوست اندازی داده اند و همینطور به نظام سیاسی اعتماد کردند که کارآمدی خود را نشان دهند.
 

نمازی: کشور از موفقیت قوه مجریه منتفع خواهد شد
 

یک فعال سیاسی با بیان اینکه بدون همکاری و تعامل سازنده قوا و نهادهای نظام، هزینه اداره کشور افزایش می یابد، گفت: وقتی قوه مجریه موفق شود، کل کشور از منافع آن بهره خواهد برد.
 

توقیف در خلیج فارس/ توصیه ای درباره اتباع غیرمجاز/ مهمترین شکست سرویس مخفی آمریکا
 

توقیف یک کشتی در خلیج فارس، توصیه پلیس درباره اتباع غیرمجاز، اعتراف سرویس مخفی ایالات متحده به مهمترین شکست عملیاتی خود در دهه های اخیر و برگزاری دادگاه رسیدگی به یک پرونده پولشویی از مهمترین اخبار شامگاهی یکم مرداد ایسنا بودند.
 

آیا چین موفق به آشتی گروه های فلسطینی می شود؟
 

کارشناس مسائل منطقه ابراز داشت: چینی ها در صورتی امکان آشتی گروه های فلسطینی را به دست می آورند که تمام گروه های فلسطینی را در یک واحد ببینند، در این شرایط ممکن است توافق صورت گیرد و مقدمه ای برای حل و فصل بحران فلسطین باشد.
 

رایزنی سفیر ایران با مشاور اقتصادی رییس جمهور روسیه
 

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، روز جمعه 5 مردادماه 1403 با «آنتون کوبیاکوف» مشاور اقتصادی رییس جمهور فدراسیون روسیه، دیدار و گفتگو کرد.
 

افزایش حمل بار از شاخه شرقی کریدور شمال - جنوب
 

معاون وزیر حمل و نقل روسیه در دیدار با کاظم جلالی سفیر و نماینده تام الاختیار ایران در روسیه از افزایش حمل بار از شاخه شرقی کریدور شمال - جنوب خبر داد.
 

اعلام آمادگی رئیس جمهور سنگال برای ارتقای همکاری با ایران در پیام به پزشکیان
 

رئیس جمهور سنگال برای ارتقای روابط با ایران اعلام آمادگی کرد.
 

مهاجرت از نگاه یک دیپلمات ایرانی
 

دسیار وزیر خارجه مهاجرت را یک معضل بزرگ بین المللی عنوان کرد.
 

اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران برای منحرف کردن افکار عمومی است
 

سخنگوی وزارت خارجه نوشت: اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی از نسل کشی در غزه است .
 

واکنش کنعانی به اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک
 

سخنگوی وزارت خارجه اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل کُشی در غزه عنوان کرد.
 

کنعانی: سرنوشت خیانتکاران به ایران جز آوارگی نخواهد بود
 

سخنگوی وزارت خارجه گفت سرنوشت آنهایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی و یا آنچه در "مرصاد" تجربه نمودند، نخواهد بود.
 

منافقین بازیچه سیاسی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند
 

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: منافقین به عنوان یک بازیچه سیاسی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر حمایت شده و مورد بهره کشی ابزاری قرار می گیرند.
 

کنعانی: نشست گروه های فلسطینی در پکن ارزشمند و حرکت در مسیری درست است
 

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی نوشت: نشست اخیر گروه های فلسطینی در پکن در راستای توافق و آشتی ملی، اقدامی ارزشمند و حرکت در مسیری درست است.
 

شهدای سایت رادار سوباشی نام ارتش و پدافند هوایی را جاودانه کردند
 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت شهدای سایت رادار سوباشی و نقش خطیر پدافند در طول دوران دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
 

راهپیمایی اربعین عملیات بازدارنده در برابر دشمنان است
 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مکتب حسین ابن علی (ع) دارای آموزه های فراوانی است که راه و روش آزادگی و مسیر درست را به ما نشان می دهد.
 

برگزاری 500 یادواره و 12 اجلاسیه به یاد شهدای استان تهران
 

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: برای حضور در اجلاسیه نهایی کنگره 12 هزار شهید شهرستان های استان تهران قریب به 500 یادواره شهدا شکل گرفته است و برای حضور مردم عزیزمان، 12 اجلاسیه شهرستانی در شهرستان های استان تهران برگزار شده است.
 

نیروی هوایی ارتش آمادگی پاسخ به هر تهدیدی را دارد
 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مرصاد و شکست منافقین غیر قابل انکار است، اظهار کرد: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم.
 

عملیات مرصاد موازنه نهایی جنگ را به نفع ایران تغییر داد
 

فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین با صدور پیامی به مناسبت عملیات مرصاد عنوان داشت: عملیات مرصاد به تنهایی موازنه نهایی جنگ را به نفع ایران تغییر داد و مقدمه ای دیگر برای بروز و ظهور قدرتی جدید در منطقه شد.
 

رونمایی از کتاب «دیده بانان ولایت» با محوریت معرفی 114 شهید جامعه اطلاعاتی قم
 

آیین رونمایی از کتاب «دیده بانان ولایت» و اینفوگرافی و لوح فشرده معرفی 114 شهید جامعه اطلاعاتی استان قم، با حضور وزیر اطلاعات در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
 

امیر واحدی با مادران شهیدان شریفیان و سرهندی دیدار کرد
 

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز عملیات مرصاد، با مادران شهیدان سرباز شریفیان و خلبان سرهندی دیدار و گفتگو کرد.
 

نقش نیروی هوایی در شکست منافقین انکارناپذیر است
 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مرصاد و شکست منافقین غیر قابل انکار است، اظهار کرد: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم.
 

نام عملیات «مرصاد» با بالندگی نیروهای مسلح کشورمان گره خورده است
 

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای قهرمان پدافند هوایی در سایت سوباشی بیانیه ای صادر کرد.
 

شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یارانش را طی کردند
 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی بدیل حماسه ای عاشورایی آفریدند و نام ارتش و پدافند را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کردند و یقیناً موجب ثبت برگ زرینی در کتاب پرافتخار ارتش کشورمان شدند.
 

قالیباف: عزم مجلس، حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف در گفتگوی تفصیلی با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای(KHAMENEI.IR) از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل گرفته در آن برای بررسی کابینه ی پیشنهادی رئیس جمهور منتخب خبر داد.
 

مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.
 

عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم
 

محمدباقر قالیباف از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل گرفته در آن برای بررسی کابینه ی پیشنهادی رئیس جمهور منتخب خبر داد.
 

تحلیف رئیس جمهور تنها دستور هفته جاری مجلس
 

جلسه علنی هفته جاری مجلس در روز سه شنبه 9 مرداد برگزار می شود.
 

امیدوارم دولت جدید هرچه زودتر کار خود را آغاز کند
 

رئیس مجلس اظهار امیدواری کرد: دولت جدید بعد از اخذ رأی اعتماد کل کابینه هر چه زودتر مسئولیت را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.
 

تحلیف رئیس جمهور نهم تنها دستور هفته جاری مجلس
 

جلسه علنی هفته جاری مجلس در روز سه شنبه 9 مرداد برگزار می شود.
 

ترکیب هیأت ‎رییسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
 

جلسات کمیسیون های «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی»، «107 و 109 قانون اساسی» و «بررسی راه های حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
 

نجفی: رییس جمهور منتخب بر اساس شاخص های رهبری کابینه خود را انتخاب کند
 

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم آقای پزشکیان کابینه خود را بر اساس شاخصه های مقام معظم رهبری معرفی کند تا انسجام و وحدت لازم نیز میان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم ایجاد شود.
 

تعامل دولت و مجلس می تواند مشکلات مردم را به حداقل برساند
 

محمد بهرامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر معظم رهبری می تواند نقشه راه آینده مجلس و دولت باشد و نقش مهمی در شیوه اداره کشور از سوی مسئولان دارد.
 

مجلس این هفته به جز مراسم تحلیف جلسه علنی ندارد
 

علیرضا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد جلسات صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه جلسه علنی ندارد.
 

افتتاح 3 طرح فرودگاهی و راه آهن با دستور مخبر
 

طرح های توسعه و بهسازی پایانه و فرودگاه شهدای رامسر، پایانه جدید شهدای فرودگاه ایلام و راه آهن اهواز ـ اندیمشک با دستور سرپرست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.
 

اعلام آمادگی مخبر برای پشتیبانی از دولت جدید
 

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه «امیدوارم مسیری که در خصوص توسعه حمل و نقل در کشور انتخاب شده که مهمترین بستر توسعه متوازن کشور و ابزار استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور است، در دولت جدید نیز طی شود»، عنوان کرد: به عنوان دولت حتماً آمادگی داریم که هر پشتیبانی را که برای موفقیت دولت جدید لازم باشد، انجام دهیم.
 

مراسم تنفیذ رییس جمهور نهم فردا برگزار می شود
 

مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور دولت چهاردهم فردا توسط رهبر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
 

حضور شبانه رئیس جمهور منتخب در میان مردم
 

رئیس جمهور منتخب شبانه در میان مردم حضور پیدا کرد.
 

تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک ها در روز یکشنبه
 

کلیه مراکز دولتی و بانک ها در روز یکشنبه - 7 مرداد ماه - تعطیل است.
 

تمام مراکز دولتی و بانک ها فردا تعطیل هستند
 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه 7 مرداد 1403 تعطیل خواهند بود.
 

جزییاتی از مراسم تحلیف رییس جمهور نهم
 

سه شنبه؛ 9 مرداد 1403 مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور نهم ، در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
 

آیین افتتاح همزمان طرح های حوزه راه و شهرسازی
 

آیین افتتاح همزمان طرح های حوزه راه و شهرسازی با حضور سرپرست ریاست جمهوری در حال برگزاری است.
 

سخنرانی مخبر در آیین افتتاح پروژه های وزارت راه و شهرسازی آغاز شد
 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سخنرانی «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در آیین افتتاح پروژه های وزارت راه و شهرسازی، دقایقی پیش آغاز شد.
 

مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان، 10 صبح فردا برگزار می شود
 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت 10 صبح، در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده های معظم شهدا و سفرای مقیم در تهران برگزار خواهد شد.
 

مراسم تنفیذ چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا برگزار می شود
 

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت 10 صبح برگزار می شود.
 

فردا؛ پخش زنده مراسم تنفیذ چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
 

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت 10 صبح برگزار می شود.
 

رهبر انقلاب: حمایت جهانی از فلسطین، ناشی از روح انقلاب اسلامی است
 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: حرکت هایی که این روز ها در دنیا به نفع فلسطین انجام می گیرد ناشی از روح انقلاب اسلامی است.
 

جریان جهانی حمایت از فلسطین، ناشی از روح انقلاب اسلامی
 

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان تهران در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر امام خمینی (ره) منتشر شد.
 

رهبر انقلاب: قدرت مقاومت روز به روز بیشتر خود را نشان می دهد
 

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: قدرت مقاومت روز به روز بیشتر خود را نشان می دهد.
 

حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید امیرعبداللهیان
 

رهبر انقلاب اسلامی بر مزار وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران و دیگر شهدا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور یافتند.
 

چه کسی باید میدان دار باشد
 

چهارصد و پنجاه و چهارمین شماره ی هفته نامه ی «خط حزب الله» در آستانه تنفیذ حکم ریاست جمهوری چهاردهم و آغاز به کار رسمی دولت جدید منتشر شد.
 

مصمم به عمق بخشی به درک خود از اسلام هستیم
 

جمعی از جوانان بلژیکی در نامه ای به رهبر انقلاب نوشتند: ما عمیقاً تحت تاثیر پیام دعوت شما به عدالت خواهی و جستجوی حقیقت و همچنین تعهد تزلزل ناپذیر شما به آرمان فلسطین و ستمدیدگان جهان قرار گرفته ایم.
 

عمیقاً تحت تأثیر پیام دعوت شما قرار گرفته ایم
 

جمعی از جوانان بلژیکی در نامه ای به رهبر انقلاب از نامه چندی پیش ایشان در حمایت از تظاهرات همبستگی با مردم غزه در دانشگاه های آمریکا و اروپا صمیمانه قدردانی کردند.
 

دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس دوازدهم
 

نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
 

پیام شهردار تهران به مناسبت روز ملی شوراها/تلاش برای ظهور و اعتلای مظاهر اسلامی و انقلابی
 

شهردار تهران در پیام خود به مناسبت روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها در طلیعه ششمین دوره، بسیار بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه «و امرهم شوری بینهم» گام بر می دارند.
 

رسانه آمریکایی اینترسپت: مقصر فروپاشی برجام دنباله روی بایدن از ترامپ است
 

«جو بایدن به جای حفظ توافق هسته ای با ایران، عملاًً از موضع ترامپ حمایت می کند. به همین خاطر، توافق در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد و تقصیر آن هم دقیقاًً متوجه بایدن است».
 

فضائلی: حضور مسئولان در دانشگاه به رشد دانشجویان کمک می کند
 

یک کارشناس مسائل سیاسی نگرانی مسئولان از قرار گرفتن در جایگاه پاسخگویی را یکی از علل کم شدن جلسات گفت و شنود آنها با دانشجویان دانست و گفت: حضور مسئولان در جمع های دانشجویی به رشد دانشجویان کمک می کند.
 

برگزاری همایش های خانواده موفق در26 شهرستان در سیستان و بلوچستان
 

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج از برگزاری سلسله همایش های مجازیست برای 26 شهرستان استان خبر داد.
 

کیفیت هوای تهران قابل قبول است
 

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 70 قرارگرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
 

چرا با گران شدن بسته های اینترنتی نوع بسته ها هم عوض شد؟
 

مدتی است که تعرفه های اینترنت در شرکت های ثابت و همراه دست خوش تغییراتی شده است که عمده این تغییرات را می توان در کاهش حجم و کوتاه شدن مدت بسته ها خلاصه کرد. اما کاربران فارس من می پرسند که چرا اپراتورها اغلب بسته های طولانی مدت و با حجم بالا را حذف کرده اند؟
 

هفتمین آبشار ایران آب آشامیدنی ندارد/کمردوغی ها به کجا شکایت ببرند
 

روستای گردشگری کمردوغ در چاروسا هفتمین آبشار ایران مشکل آب آشامیدنی دارد.
 

وزیر ارتباطات: مجوز ورود اپراتورهای موبایل به بازار اینترنت ثابت صادر شد
 

وزیر ارتباطات گفت: با مصوبه دولت، اپراتورهای همراه پس از اخذ «پروانه همگرای خدمات ارتباطی»، می توانند با دریافت تسهیلات از دولت، در حوزه ارتباطات ثابت هم ورود پیدا کنند و پورت فیبرنوری ارایه دهند.
 

گره گشایی 27 میلیارد دلاری پتروشیمی ها در دوره دوم تحریم
 

در سال های دوره دوم تحریم ها، پتروشیمی ها 27 میلیارد دلار درآمد ارزی به سامانه نیما عرضه کردند که معادل 82 درصد از کل درآمدهای صادراتی آنها است.
 

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضائیه در پی درگذشت نادر طالب زاده
 

ذبیح الله خدائیان در پیامی درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی نادر طالب زاده را تسلیت گفت.
 

آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم، فردا 7 مرداد 1403 با تنفیذ رهبر انقلاب
 

به گزارش ایرنا، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه 7 مرداد 1403 با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند 9 اصل 110 قانون اساسی، توسط ولی فقیه تنفیذ می شود.
 

جایگاه والای زن در تعالی خانواده و پرورش نسلی متعهد + فیلم
 

معصومه جعفری گفت: جایگاه زن در اسلام با توجه به نقش مادری، همسری و انسان سازی که دارد اهمیتی بنیادین در بنای جامعه ای موفق دارد و از سویی در قرآن کریم و روایات نیز بر چنین جایگاه ارزشمندی تأکید بسیار شده است.
 

شبکه تونل های حماس قابل انسداد نیست
 

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد شبکه تونل های حماس مانند تارهای عنکبوت با هم مرتبط هستند و در صورت قطع کردن یکی از آنها، مسیری جایگزین برای آن وجود دارد.
 

قالیباف: مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است
 

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.
 

حماس: تشکیلات خودگردان رفتار سرویس های امنیتی خود را کنترل کند
 

جنبش حماس رفتار سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در سرکوب عناصر مقاومت را مغایر با اعلامیه پکن خواند و از این تشکیلات خواست رفتار نیروهای امنیتی را کنترل کند.
 

پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور است
 

امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیروهای مسلح بود، گفت: این عملیات نشان داد هر وقت همدلی بین نیروهای مسلح ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
 

اختلال در خطوط ریلی فرانسه احتمالا 3 روز دیگر ادامه خواهد یافت!
 

مقامات راه آهن فرانسه با اشاره به تداوم اختلال در خطوط ریلی این کشور در پی حمله خرابکارانه دیروز، درباره هرج ومرج و آشفتگی و سرگردانی هزاران مسافر طی امروز و فردا هشدار دادند.
 

تشییع پیکر شهید حزب الله در فاصله 150 متری از پایگاه نظامیان صهیونیست
 

اهالی جنوب و منطقه رُب ثلاثین در مرز لبنان با فلسطین اشغالی با ندای لبیک یا حسین پیکر عبدالله محمد فقیه از رزمندگان حزب الله را در زادگاهش رب ثلاثین و در فاصله کمتر از 150 متری از پایگاه نظامیان صهیونیست تشییع و به خاک سپردند.
 

همزمان با تشویق نتانیاهو، نوار غزه زیر بمباران شدید قرار داشت
 

عضو دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی تاکید کرد: هم نتانیاهو و هم تشویق کنندگان او در کنگره از تحقق اهداف خود ناکام مانده اند
 

تدابیر عراق برای برگزاری بهتر راهپیمایی اربعین 1403
 

همزمان با سفرهای داخلی وزیر کشور عراق به منظور پیگیری اقدامات و آمادگی ها برای زیارت اربعین امسال، یکی از مقامات در وزارت حمل و نقل عراق از تشکیل کارگروه و تیم هایی برای بهبود خدمات دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد.
 

فلسطین آنچه را که شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان دادند فراموش نخواهد کرد
 

جناح های فلسطینی با ابراز تأسف از درگذشت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، تأکید کردند که فلسطین آنچه را که این شهیدان انجام داده اند فراموش نخواهد کرد.
 

پیام تسلیت جهاد دانشگاهی در پی شهادت یکی از رزمندگان حزب الله
 

جهاد دانشگاهی در پی شهادت محمد حسن علی فارس، دانش آموخته دانشگاه تهران و شهید راه قدس پیام تسلیت صادر کرد.
 

جهاد اسلامی: پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر ستودنی است
 

پس از جنبش مقاومت اسلامی حماس، جهاد اسلامی هم پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی و هدف قرار دادن پایگاه های نظامی این رژیم در اراضی اشغالی را تبریک گفت و این عملیات را ستودنی خواند.
 

واکنش جنبش فلسطینی و مردم غزه به پاسخ پهپادی و موشکی ایران
 

درحالی که جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، حملات بی سابقه ایران به اراضی اشغالی را نقطه تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی برشمرده مردم فلسطین در نوار غزه این حمله و پاسخ ایران را می ستایند و به انتقام از شهدای فلسطین و همه شهدای مقاومت امید بسته اند.
 

روایت شیعه شدن قبیله ای از یمن به دست امام علی(ع) و تحکیم ریشه مقاومت در صنعا
 

سوسن حسن عبدالله الفضلی گفت: پیامبر اکرم(ص) ابتدا خالد بن ولید را برای دعوت مردم یمن به اسلام به آن سرزمین اعزام کرد، اما پس از شش ماه تلاش حتی یک نفر هم اسلام را نپذیرفت، در مأموریت دیگری امام علی(ع) به یمن اعزام شد و ایشان پس از نماز صبح و حمد و ثنای خداوند نامه پیامبر اکرم(ص) را برای مردم هَمْدان قرائت کرد و در همان روز کل قبیله اسلام را پذیرفتند.
 

حماس فلسطینیان را به حضور در مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان فراخواند
 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان شد.
 

شهادت یکی از فرماندهان نظامی حماس و افزایش شهدای غزه به 31 هزار و 272 تن
 

درحالی که منابع خبری اعلام کردند هادی مصطفی از فرماندهان گردان های قسام شاخه نظامی حماس در لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جنوب این کشور به شهادت رسیده است وزارت بهداشت غزه آمار شهدا را 31272 نفر و شمار مجروحان را نیز 73024 اعلام کرد.
 

دیدار سیدحسن نصرالله با معاون حماس درباره تحولات غزه
 

دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با خلیل الحیه، معاون یحیی سنوار تازه ترین روند تحولات جنگ در غزه، کرانه باختری و مذاکرات آتش بس را بررسی کرد.
 

نعیم قاسم: نتیجه جنگ غزه هرچه باشد پیروزی برای ملت فلسطین است
 

معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه هدف از تجاوزات اسرائیل، نابودی مردم فلسطین است نه واکنش به طوفان الاقصی گفت: هر شکلی برای پایان دادن به این تجاوزات از سوی اسرائیل به مثابه اعلان پیروزی برای فلسطینیان است؛ ملت فلسطین محکم ایستاده و اسرائیل را قادر به دستیابی به اهداف خود نکرده است.
 

30320 شهید طی 5 ماه حمله صهیونیست ها به غزه
 

بر اساس گزارش آماری روزانه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، آمار شهدای غزه به 30 هزار و 320 شهید و 71 هزار و 533 زخمی رسیده است.